~EKSTRA BÖLÜM 1~

61 2 0
                                    


Baş başa oturmuş film izliyorduk. Filmdekiler birden öpüşmeye başlayınca kıpırdandım.. ''Ne kadar da seksi öpüşüyorlar. Görüyor musun?''

Arkamda oturmuş saçımı okşarken güldü. ''Evet.. Aynı senin gibi seksiler.'' eğilip yanağımı öptü. Elini tutup öptüm ve yüzük parmağındaki dövmeye bakınca gülümsedim. ''Ren..'' ona doğru dönüp dudaklarını öptüm ''mhmm..'' kucağına oturup boynuna sarıldım.. Nazikçe saçımı okşayıp beni öptü.. Gülerek geri çekildim ve yüzüne baktım. ''Çok seksisin..'' boynuna yaklaşıp öptüm ve yaladım. ''Seni çok seviyorum..''

Ren beni hızlı bir hamle ile altına alıp bana sürtünmeye başladı. ''Ne? '' güldüm o soyunurken. ''Sevişecek miyiz?'' kıkırdarken bana eğildi ve dudağımı öptü. ''Sus..'' dedi derin bir ses tonuyla. Sustum ve gözlerine baktım gülerek.. Boynundan tuttum ve kendime çekip öpüşmeye başladık.

~~~~

Ben boşanalı neredeyse 1 sene olmuştu. Zaman çok hızlı geçiyordu. Bu arada Ren müdür oldu şirkette bende onun yerine geçtim ve şef oldum. Ren bu işlerle nasıl baş ediyordu hiç anlamıyordum. Sürekli bir şeylerle meşgulüm ve hiç bitmiyor... Bıkkınca kahvemi içerken zil çaldı. Kalkıp kapıyı açınca şok oldum. ''Ne işin var burada? Hayır yani nasıl buldun?'' kucağındaki puseti görünce gözlerine baktım... ''Maya?''

Maya bana gülümsedi ve puseti bana uzattı. ''Senin çocuğun. Bilmen gerek diye düşündüm.. Bir kızımız oldu..'' dediği şeyle şoka uğradım. ''Şaka mı? Seninle düzgün seks hayatımız olmadı bile!''

''En son ki sevişmemizde içime boşaldın ya unuttun mu? Bende çocuk istiyordum zaten hap falan almadım. Öyle oldu yani. Her neyse, kızını sana getirdim.. Bir süre sende kalsın benim işlerim var. Sonra gelirim almaya. Ha bu arada... Renle sevgili olduğunu biliyorum. Kardeşin söyledi. Sorun değil ben anlayışlı birisiyim seni yargılamam bunun için. Ama kızına bakmazsan yargılarım.'' puseti alınca asansöre bindi ve gitti. Kapı kenarındaki çantayı alıp içeriye girdim.

Koltuğa puseti bırakıp baktım.. ''Aman tanrım ben baba mı oldum?'' bebek gözlerini kırpıştırarak bana bakınca bende kırptım gözlerimi. ''Aynı annesine benziyor..'' Tam o sırada kapının sesini duydum. Ren gelmişti. Mutlu bir şekilde içeriye girdiğinde göz göze geldik. Yanıma geldiğinde koltuğa baktı ve güldü. ''Ne o? Bebek bakıcılığı mı yapmaya başladın?'' dedi gülerek.

Gözlerine baktım. 'O benim kızım...''




İçimden geldi ve ekstra bölümler yazmak istedim. Bi çocuk sahibi olsalar fena olmaz diye düşündüm.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimdeki Ben +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin