~Heyecan~

502 4 0
                                    

Ren üzerime çıkmış bacaklarımı ayırmıştı. İçime girerken derince inledim. Köküne kadar sokup çıkarırken, üstelik arabanın içindeyken seks yapmamız beni daha çok tahrik ediyordu.

Neyse ki camlar dışarıdan içeriyi göstermeyecek şekilde tasarlanmıştı. Dar alanda saatlerce seviştikten sonra bitkin bir şekilde koltuğa sindim.

"Haahh siktir.... Bu çok çok iyiydi... Farklı yerlerde seks yapmak baya iyiymiş..." güldüm sessizce.

Ren başımı okşadı ve güldü.
"Evet haklısın. Farklı yerlerde yapmak ayrı bir zevk veriyor.... İş yerinde de yapalım. Herkes gittikten sonra benim odamda. "

Bana yan yan bakarken güldüm.
"Aynen oldu. Sonra yakalanalım da adımız çıksın. İşimden olmak istemiyorum. " dediğim de gülüştük.

Halsizce üzerimi giyindim. Ren arabayla beni eve bıraktı. Kendimi hızla duşa attım. İyice yıkandıktan sonra pijamalarımı giyip yattım.

****

Sabah içeriye vuran güneş ışığı sayesinde gözlerimi araladım.
"Çok parlak..." diye mırıldanırken kalktım ve elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Götüm feci şekilde sızlıyordu.

"Renle seks yapmak çok yorucu. Ağrımayan tek bir noktam bile yok.." dedim.

Homurdanarak kendime tost yaptım hızlıca ve yedim. Bugün izin günüm olduğu için rahattım.
"Acaba ne yapsam.. Masato'nun hoşlandığı kadın kim acaba.... Meraklandım yine.." arkama yaslanıp tavana baktım.

Düşünürken zil çaldı. Bugün kimseyi davet etmemiştim. Davetsiz gelen misafirden daha kötü ne olabilir ki?
Sinirle kapıyı açtım ve karşımda kız kardeşimi gördüm.

"Eren? Ne işin var burada?" dedim şaşkınca.
Evet kardeşimin ismi yabancı isim. Annem yabancı isim sevdiği için kardeşimin adını Eren koymuştu. Evet bir Türk ismi. Neyse konumuz bu değil. Buraya gelmesi demek yine annemgille kavga etmiş demektir.

İçeri girince birden konuşmaya başladı.
"Evden kaçtım. Annemgil beni anlamıyor. Bende sana geldim. Sen beni anlarsın abiii~" sevimli şekilde bana kur yaparak beni kendi tarafına çekme taktiği uyguluyordu her zaman. Tamam başarılı oluyordu ...

"Haahh.... Cidden her seferinde bu hareketlerine kanıyorum ya. Pes bana da. Yine neyi anlamadılar da kaçtın?"

Eren yüzüme bakıp biraz çekingen şekilde gözlerini kaçırdı.
"Benim bir sevgilim var. Ama erkek değil. " dedi.

Başta anlamadığım için boş boş yüzüne baktım. 

"...Erkek değil mi? Ne ya? ..Dur! Bir kızla mı çıkıyorsun?" dedim şaşkınca. Aman tanrım kardeşim lezbiyen miydi yani?

"Lezbiyen misin sen?'

"Ne? Hayır! Biseksuelim ben. Ama şuan bir kızdan hoşlanıyorum ve sevgili olduk. Öpüşürken annem yakaladı ve bana tonlarca laf saydı. Aşkta cinsiyetin ne önemi var anlamıyorum.."

Biseksuel mi? İki cinsiyetten de hoşlanıyor demek. Acaba bende mi böyleyim diye düşünürken Eren koluma vurdu. Ona döndüm.

"Tamam ağlama hallederiz. " dedim. 

Yanından kalkıp annemi aradım ve annem telefonda ağlayarak durumu anlattı. E haliyle çocuklarının eşcinsel olmasını istemez kimse. Hak veriyorum. Ama .... Haahh~ kardeşimle benim durumum aklıma geldikçe kendimize üzülüyorum bu seferde. İki arada bir derede kalmak bu olsa gerek. Annemi bir şekilde ikna edip birkaç gün bende kalacağını söyledim. Telefonu kapattığım sırada Eren yanıma geldi.

"Yengem nerede abi?" dedi .. Yani açıkçası bekliyordum bu soruyu çünkü ben evliyim ve ayrılık hakkında kimse bir şey bilmiyordu. Ona doğru döndüm ve gülümsedim.

"Maya annesinin evine gitti. Onları özlemiş. Nasıl denk geldi ama? Kardeş kardeş takılırız işte. " deyip başını okşadım. Bana gülüp sarıldığı zaman bende ona sarıldım.

İçimdeki Ben +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin