bulunamayan mektup

105 15 17
                                    

"beomgyu'ya

merhaba? nasılsın umarım şu an çok iyi gidiyorsundur. olmasını istediğim tek şey bu. seni hiçbir zaman üzmek istemedim kar tanem. yılbaşı dileğini tutamadığım için kendime kızgın ve kırgınım biraz ama sen beni ne kendinden ne de benden koruyabildin. bu senin suçun değildi,hiçbir zaman senin suçun olmadı. beni öldüren sen olmadın beomgyu. ben ölmek için sebep aradım,senin sevgin buna bahane oldu. beni sevdiğin için teşekkür ederim. benimle olduğun benimle uyandığın için teşekkür ederim. ama biz hiçbir zaman birbirimizin olamazdık. bu dünyada yaşadığım en güzel zamanları seninle geçirdim. bir dahaki dünyada bul beni,en güzel halimle seni seveceğim. beni kötü hatırlama olur mu? benim amacım bu değildi. umarım sen beomgyu'yu bulmuşsundur. çünkü ben beomgyu'yu buldum. ona aşık oldum,sevgi besledim. onu çok sev olur mu? doya doya sevemedim ben ama sen kendini doya doya sev. en çok sevgiyi en güzel sevgiyi o hak ediyor.

seni çok sevdim,serotonin."

kang taehyun.

taehyun'un kayıp mektubu her zaman burada kalacak,beomgyu ise bunları hiçbir zaman bilemeyerek hayatına devam edecekti.

son

merhabaa,burada bitirmis bulunuyorum sanirim pus'u 😭 benim icin cok sey ifade ediyor,dusundugum hissettigim her seyi yansitabildigimi dusunuyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

merhabaa,burada bitirmis bulunuyorum sanirim pus'u 😭 benim icin cok sey ifade ediyor,dusundugum hissettigim her seyi yansitabildigimi dusunuyorum. buraya kadar geldiginiz,beomgyu'nun kendisini arayisina tanik oldugunuz,taehyun'un hayatini okudugunuz ve umuyorum ki onlari anladiginiz icin tesekkur ederim!!

pus,taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin