Частина друга.

33 4 0
                                    

***

Після того як Ханна знайшлась, Джейк так і не вийшлов на зв'язок.. я вже не пам'ятаю в котре за цю ніч пишу Джессі.

06:12

-Джессі? Ти не спиш?

Джессі:
-т/і? Я - ні, а ти чому не відпочиваєш?! - вона часто сердиться на мене, не тому що в нас погані стосунки, а тому що дуже сильно піклується й хвилюється за мене.

-я не можу спати коли знаю що він там! Джессі, він досі не вийшов на зв'язок! - мої очі знову налились сльозами.

Джессі:
-т/і, я розумію як тобі важко, але якщо ти потрапиш до лікарні - легше не стане нікому!

-я не можу спати! Якби я була но його місці, Джейк би робив все можливе щоб знайти мене, а я - нічого не можу! - закусивши губу я  змахнула сльози з очей. Мені в голову прийшла думка від якої відмовитись я не могла.

-Джессі, я вирішила. Я їду до Дасквуду. - так, я багато разів думала над цим. Але відкладала це з фразою «я обіцяла Джейку». Та зараз у мене немає вибору.

Джессі:
-ти здуріла?! Ні! Ти ні за що не приїдеш сюди!

-це не обговорюється.

Джессі:
-т/і! Ти - не бажане лице Дасквуду! Якщо ти з'явишся в Дасквуді тебе неодмінно знайдуть! - ну про це.. загалом, вона каже правду, та кого це цікавить?

-я сама піду до них. Джессі, це - єдине як я можу допомогти Джейку, відволікти увагу на себе. І якщо з ним все гаразд - він надійно сховається від пазурів правління.

Джессі:
-а якщо з ним не все гаразд?! Ти про це думала?!

Я промовчала в відповідь.

Джессі:
-😩
-т/і.. я розумію як важко про це думати, та ця версія має право бути..

-не продовжуй. Я не збираюсь слухати ці дурниці!

*я вийшла в оффлайн*

Я дуже сильно сердилась, та сама не знала чому. Можливо через свою бездіяльність? Або через слова Джессі? Цього я й досі не розумію.
Що ж, поки я кидаю подушки в стіни зі злості, Джессі не стала чекати.
Про те, через свою злість я не стала навіть відкривати їхній чат. Я надто переймалась власними почуттями тож вимкнула телефон й почала закидати речі в валізу.

***

Чат Джессі й Дена:

*Ден offline*

Джессі:
-Ден? Можеш зайти сюди?😩

*Ден online*

Ден:
-що сталось, крихітко?

Джессі:
-т/і хоче їхати в Дасквуд..

Джессі:
-я намагалась її відговорити, але вона просто вийшла в офлайн 😢

Ден:
-це ж через хакерка? Я знав що колись вона тут явиться.

Джессі:
-Ден! Ти ж жартуєш?! Їй не можна сюди їхати! На неї тут «полюють»!

Ден:
-Джессі, ні ти, ні я не зможемо її зупинити. Ти ж знаєш характер т/і.

Джессі:
-😠

Ден:
Не треба сердитись, квіточко. Річі вже нічого їй не зробить, а нашу поліцію надто вже легко обвести навколо пальця. Т/і з ними не раз вже стикалась, і я впевнений вона з ними розбереться так само леко як і її хакер.

Джессі:
Я все одно дуже хвилююсь..
Ден, а що якщо Джейка немає в живих?. Що якщо він не вижив? Т/і просто не перенесе такої новини😖

Ден:
Не говори дурниць. Ми так само думали й про Ханну, про-те зараз вона - жива й цілісінька сидить поруч з малюком Томасом.

Джессі:
З ним зовсім інша ситуація Ден! Ти ж бачив що залишилось там..

Ден:
Хакерок не простий хлопак, я впевнений що він зараз також намагається встановити зв'язок з т/і.

Джессі:
Я дуже сподіваюсь що ти маєш рацію..

Ден:
Спробуй зателефонувати т/і, краще буде якщо ми її зустрінемо.

Джессі:
Точно! Дякую, я побігла 💗

*Джессі offline*
*Ден offline*

***

В пошуках хакераWhere stories live. Discover now