Selamün hella sevgili dostlarr
Hella evet
Neyse
YÜZYILLAR ÖNCE SÖZÜNÜ VERDİĞİM SHİNİCHİRO/ READER'I SONUNDA YAYINLADIM🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
yani şu an asla yayınlamayı düşünmüyorum ama bunu okuyorsanız zaten yayınlamışım demektir.
Gecenin bir yarısı (30 Aralık Cuma saat 01:20' de) aklıma gelen kurguyu dedim ki neden yazmayayım?
Çok iyi yapmışım.
Öhm.
Önden bir açıklamamı yapayım...
Yaş farkları mangada ki gibi olmayabilir.
-BAZI- karakterlerin kişilikleri -BAZI- yerlerde farklı olabilir.
Boylar farklı olabilir, olaylar zaten farklı olacak..Öhm.
O bazı karakterlerin bazı yerlerde kişilikleri farklı olacağı için hiçbir sorun olmaz diye düşünüyorum 🤗
(Emojileri dalgasına kullanmayı seviyorum takmayın.)
Öhm öhm.
(SONRADAN EKLEME..SAAT 00:00 YENİ YILINIZ MUTLU KUTLU OLSUN BİR TANELERİM UMARİM BU YIL HEPİNİZ İÇİN MÜKEMMEL GECER COK OPUYORUM SİZİ😭🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧)
Neysem
Bölüme geçebilirsiniz!
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''
2008, Ocak 2, Cumartesi, 23 : 23
Shina Kagami
Yağan kar'a baktım.
Hava, soğuk.
İnsanlar, soğuk.
Ailem, soğuk.
Kar, daha da soğuk.Deri eldivenlerim ellerimi üşütmüyordu, giydiğim kalın kıyafetlerde öyle.
Yoğun yağan kar, henüz yerleri doldurmamıştı ama sanki gökyüzü kusuyordu.Evet, gökyüzü kusmalıydı.
"Sen bir geri zekalısın."
Dedi arkadaşım amy, kaon'a hitaben. Ben etrafı izlemeyi bırakıp yine onlara döndüğümde etrafımızda çevrilmiş motorlara, sonra kaon'un motorunun başına toplanmış arkadaşlarıma baktım.
"Bu havada motor sürmek neyse.."
"Nereden bilebilirdim lan?! Kar birden yağmaya başladı!"
Kaza yapmak üzereydik, ölmek üzereydik, üstelik kaon sarhoştu, ve ben sarhoş birinin arkasına binerek geri zekalılık yapıp kendi canımı tehlikeye atmıştım.
Geçen seneden beri tanıdığım arkadaşlarım ile, bu sene kar tatilini kutlamak adına dışarı çıkmıştık, o zaman kar yağmıyordu sadece kar tatilini kutlayacaktık.
Bir yere gitmiş, sohbet etmiştik ve eğlenmemiştim, çünkü benimle flört eden kaon buna engel olmuştu. Sarhoş insanları sevmezdim, kaon şu an zil zurna sarhoştu.
Birkaç saat orada oturduktan sonra ben onlara göre huysuzluk çıkarmış ve gitmei istemiştim.Ki haklıydım.
Saat fazla geç olmuştu, hepimizin gitmesi gerekiyordu.
Tüm arkadaşlarım motor delisi olduğu için hepsi motorları ile gelmişlerdi. Kızlar gelmemişti çünkü erkekler gelmemelerini, hepimizi alabileceklerini söylemişlerdi.
Durum bu olunca herkes dönerken birbirinin arkasına oturmuştu ve bana da sarhoş kaon kalmıştı.