12. Bölüm

538 57 114
                                    

Hayat zor perilerim geldi naber💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿

Çok pozitif bir insanımdır bugün de çok mutluyum.

Öhm neyse.

Bölüme geçebilirsiniz!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''
2008, Ocak 12, salı, 15 : 21

Shina Kagami

"Bence o yarışı kazanamaz."

Dedi kiyomi. "İyi sürüyor ama, bence kazanır. Kazanamasa bile en azından kaon'u geçer." Yarışın başlamasına iki buçuk saat kalmıştı ve biz kızlarla mena'nın evinde buluşmuş sohbet ediyorduk.
Yarım saat sonra yola çıkacaktık, oraya gidiş zaten bir saatti.

"Yine de belirsiz, ikisi de kazanamayabilir veya ikisi de birinci gelebilir."

"Amy haklı, ama içimde shinichiro kazanacakmış gibi bir his var. Neden bilmiyorum."

Sara bunları dedikten sonra şaşkınca ona baktım. "İnanamıyorum ilk defa shinichiro için iyi bir şey dedin." Koluma vurdu.

"Ben durum neyse onu söylerim, ayrıca shinichiro'ya da azıcık ısınmadım değil."

"Hadi hadi, sırf arkadaşı için ısındım demiyor da.."

"Hangi arkadaşı?" Sara o arkadaşını ne zaman görmüştü mesela?

"Şu şekerli çocuk var ya, taktı ona kafayı."

Dedi amy. "Wakasa."

"İsmi wakasa mı?"

"Bilmem, sadece wakasa diye biliyorum ben." Harika, on gündür onlarla yakındım ama daha isimlerini bile tam bilmiyordum.

"Shinichiro'nun numarası var mı sen de?"

Diye sordu sara. Başımla onayladığımda koltuktan atlayarak geldi ve yanıma oturdu.

"Yazsana ona, wakasa'da gelsin."

"Wakasa'nın kızlarla işi olduğunu pek sanmıyorum."

"Gay mi yani?"

"Bilmiyorum ki."

"Bir de on gün onlarla beraberdin ha! Ben olsam her şeyi sormuştum şimdi."

Dedi amy koltuğa yayılarak. Sara'ya döndüm. "Sorarım ama gelirler mi bilmiyorum."

"Olsun, sor!"

Deri ceketimin cebinden telefonumu çıkarıp açtıktan sonra shinichiro ile olan sohbete girdim. "Ya meşgulse? İşi vardır, yazmayayım."

"Arkadaşısın ya sen,"

Dedi kiyomi.

"Arkadaşlar her koşulda arkadaşların mesajlarına bakar."

Diye ekledi. Arkadaş kelimesinin üzerine fazlı baskı uyguluyordu. "Doğru," telefona baktım yine. "Arkadaşız biz." Doğru.

Shinichiro

Siz :

Shinichiro.

Nasıl giriş yapacağımı bilemedim.\

Shinichiro : Efendim shin?

Siz :

Şey, yarışa arkadaşların da geliyor mu?

İnefabble |• Sano Shinichiro • ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin