16. Bölüm

502 50 46
                                    

Harika bir insan olduğumu fark ettim.

Kitabı 30 Aralık gecesi yazmaya başladım ve bugün 1 Ocak, saat 01 : 05!

16 BÖLÜM YAZDIM 16!

hepsi de 1200 kelime yukarısı.

Bu arada ilk defa yazdığım bir kitapta bölümlerin hepsi 1000 kelime üstü.

Genelde 700 kelime olunca bitirirdim bölümü.

Öhm neyse.

Bölüme geçebilirsiniz!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''
2008, Ocak 14, Perşembe, 18 : 47

Shina Kagami

"Yani dokuz gün sonra seni bir daha bok görürüz mü demek istiyorsun?"

Kawata kardeşlerin değil de başka birinin ramen dükkanına gelmiştik. Tokyo'nun işlek caddelerinden birindeydi ve çok tatlı bir dükkandı, gördüğümüz gibi girmiştik zaten.

Şimdi de yerde oturmuş önümde ki rameni yiyordum. "Evet." Kolamdan bir yudum aldığımda shinichiro kolayı elimden aldı.

"Üçüncü bardağın, zararlı."

"Sen ne okuyordun?"

Diye sordu wakasa, sara'ya.

"Tasarım okuyorum."

"Sen?"

"Bilişim okuyorum." Bölümlerimiz birbirinden çok ayrıydı..o kendi istediği bölümü okurken ben annem'in istediği bölümü okuyordum.

"Bu sene mezun olacaksınız ikimizde o zaman."

"Evet. Çok heyecanlıyım, birkaç ay kaldı."

"Siz orada, nerede kalıyorsunuz?"

"Bizim grup beraber kalıyoruz." Arkama yaslanıp bitmiş ramen tabağıma ve shinichiro'nun içtiği kolama baktım. Elimi uzattığımda sırıtıp kolayı elime verdi.

"On dört kişi beraber kalıyorsunuz yani."

"Evet."

"Rahatsız olmuyor musunuz?"

Wakasa niye bu kadar çok soru soruyordu. "Hayır, olmuyoruz. Olmamız mı gerekiyor ki?" Sara'ya döndüm. "Kızlar bir odada kalıyoruz, zaten altı kişiyiz. Erkekler daha kalabalık olduğu için onlar iki tane odada karışık kalıyorlar." Kaon'dan en uzak olan odayı seçmiştim ve seçimimden mutluydum.

"Biz gideceğiz diye sizin iki hafta boyunca ayrı kalmanıza gerek yok ki..shinichiro istersen gelebilirsin. Boş odamız çok."

"Boş odanız çoksa neden beraber kalıyorsunuz?"

"Çünkü ev ormanlık kısımda kalıyor ve hepimiz korkuyoruz."

Wakasa, sara'nın verdiği cevap karşısında kahkaha atarken biz shinichiro ile birbirimizi izleyip sohbete dahil olmuyorduk.

"Bu arada sen de gelebilirsin wakasa."

"Ben niye geleceğim?"

"Bilmem.. shinichiro'yu yalnız bırakmak istemezsin belki."

(Belki. Sarılıp beraber yatarlar. DBDHWKXHWLCHWLHXLEFHLSHXLSB)


"Bebek mi shinichiro?"

"Ondan demedim."

"Tamam."

"Tamam."

"Neden hep ağzında şeker var?"

İnefabble |• Sano Shinichiro • ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin