14. Bölüm

549 59 62
                                    

Bugün 31 Aralık cumartesi..

Saat 23 : 01 ve bir saat sonra 2023

Ben bölüm yazarak gireceğim nasılım?

Girdikten sonra da halısahaya gidip bizimkiler ile çekirdek kola yapicaz.

Mükemmel yılbaşı aktivitesi 🤧

Neyse öhm

Bölüme geçebilirsiniz!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''
2008, Ocak 13, Çarşamba, 09 : 12

Shina Kagami

Hızla yataktan kalkıp banyoya girdim ve işlerimi hallettikten sonra çıkıp kendimi tekrar yatağa attım.
Kalkma saatlerim yavaş yavaş erkene doğru geliyordu ve şaşırmamam elde değildi.

Ayrıca dün.

Shinichiro ile öpüşmüştük. Onu öptüğüm anda ne hissettiğime tam emin değildim ama sonra beni eve bırakıp gittiğinde yarım saat boyunca kapının önünde, merdivenlerde oturup bunu düşünmüştüm.

Shinichiro'yu seviyordum, sevmesem bile hoşlanıyordum ama bunun hoşlantı olduğunu düşünmüyordum.
Tamam birbirimizi on gündür tanıyor olabilirdik ama..neyse işte ya.

Telefonum çaldığında yastığın altından telefonu çıkardım ve aramayı cevaplayıp hoparlöre aldım. "Efendim sara?"

"Hemen buluşmamız lazım, kiyomi sinirden kuduruyor."

Kiyomi mi? Tamamen aklımdan çıkmıştı. "Olur, sen almaya gel beni."

"Az kaldı zaten geliyorum çabuk ol."

Telefonu kapatıp yataktan kalkıp dolabımın yanına gittim ve açıp içine baktım.
Üzerimdekileri çıkardıktan sonra üstüme beyaz boğazlı kazağımı giydim.

Siyah kot tulumumu alıp giyindikten sonra parçalarını düzeltip ayağıma deri botlarımı giyip doğruldum.
Saçlarım ne kadar toplanıyorsa dağınık bir şekilde saçlarını topladıktan sonra montumu ve telefonumu alarak çıktım odadan.

"Abla."

"Dışarı çıkıyorum neito."

"Ha yok onu demeyecektim, nasıl bu kadar erken kalktın sen?"

"Bilmem, hadi bay!" Botlarımın fermuarını çekerek evden çıktığımda yağan kar ile olduğum yerde durdum. Çok yağıyordu, sanki sağanak yağmur gibiydi.
Montumu üzerime giyip fermuarını çektim ve telefonu cebime koydum.

Sara kırmızı arabasıyla evin önünde durduğunda koşarak arabasına binip ısıtıcıları açtım. "Ee, ne oldu?'

"Nasıl veya ne şekilde bilmiyorum ama shinichiro ile öpüştüğünü öğrenmiş."

"Ne?!" Kaşlarımı çattım. "İyi de bizden başka kimse yoktu yolda."

"Siz çıktıktan sonra biri daha gitmişti, muhtemelen o söylemiştir."

Koltukta aşağı doğru kaydım. "Sorsa söylerdim ki, benim saklayacak bir şeyim yok." Kiyomi'yi kendimden daha iyi tanıyordum ben. Shinichiro'yu sevmiyordu, kendine farklı biri bulmuştu ve bu farklılık onun aklını çelmişti o kadar.

"Ee."

Bir eliyle beni dürttü.

"Nasıldı?"

Ellerimle yüzümü kapattım. "Sus, utanıyorum."

İnefabble |• Sano Shinichiro • ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin