Yine zaman sıçraması📿📿📿
Finale son 1 vallah 🙂📿
Ne yapıcam hic bilmiom he 🥰
(´∩。• ᵕ •。∩')
Bölüme geçebilirsiniz!
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
2009, Haziran 18, Pazar, 15 : 39Shina Kagami
"Bazen diyorum ki hata mı yapıyorum acaba." Bunu söylememin sebebi shinichiro'nun yine ortalarda olmamasıydı. Düğün günümüz! Düğün günümüz ve herkes burada ama shinichiro ve wakasa yok, ha bir de takeomi.
"Ben de bazen diyorum ki abimle niye evleniyorsun?"
Dedi izana elinde ki şarabı yudumlarken. Gözlerimi kıstım. "Sorguluyorum." Gelinliğimi annem ve mitsuya tasarlamış ve dikmişlerdi. Sade bir gelinlikti, tamamen dar, saten kumaştandı. Bacak dekoltesi ve sırt dekoltesi vardı, bazı yerleri danteller süslüyordu. Tül kısımlarda küçük soluk pembe çiçekler vardı.
Kiraz çiçekleri temalı bir düğün olacaktı, bu yüzdendi pembe çiçekler.
Saçlarım kısa olduğu için fazla bir şey yapmamıştık, dalgalandırmış, aralarına süsler eklemişlerdi ama asla abartı durmuyordu ve güzeldi."Nerede sizin bu abiniz?" Ben, emma, mikey ve izana terasta oturmuş şarap içiyorduk. Damat ile olmam gerekmez miydi benim? Ben niye kardeşleri ile terasta oturuyordum?
"Başlamasına ne kadar kaldı?"
Diye sordu Emma, omuz silktim ve bardağı bırakıp şişeyi bu sefer kafama dikledim. "Normalde benim düğüne geç kalmam gerekiyor." Sabır..gerçekten sabır.
"Gelir birazdan, hadi biz içeri gidelim. Sen de içme artık şunu! Düğünde sarhoş olmak mı istiyorsun?"
"Kardeşim," ayağa kalktım, sendeledim ama dengede durmayı başardım. "Senin abin ayık kafa ile çekilmiyorsa benim suçum ne?"
"Kalbimi kırdın şu an."
Onun sesi geldiğinde sırıtıp arkamı döndüm, Tanrım.
Tanrım diyebiliyorum sadece çünkü o harika, takım elbisenin ona yakışacağını biliyordum ama bu kadarı fazlaydı işte. "Vay, baş karakterimiz sonunda teşrif ettiler." Shinichiro kaşlarını kaldırıp arkamda kalan kardeşlerine baktı."Niye bu kadar içirdiniz?"
"Biz mi içirdik sence?"
"Hayır! Hayır!" Şişeyi yere koymaya çalıştım ama şişe elimden düşünce kırıldı. Gelinliğin uçları soluk kırmızı bir renge bürünürken kıkırdadım.
"Kalbime indi benim sanırım, bu gerçek mi?"
Diye sordu emma ciddi ciddi kalbini tutarken. "Bir dakika sarhoş değilim öncelikle." Gelinlik falan da umrumda değildi. Shinichiro'ya yaklaşıp düzenli saçlarını dağıtmak istedim ama geri çekildi. "Yine mi draken yaptı?"
"Hayır ama şimdi dağıtamazsın saçlarımı."
"Hm," ellerimi omuzlarına koyup yüzüne doğru yaklaştım. "Ne zaman dağıtabilirim acaba?" İçinden bir şeyler mırıldandı ama anlamadığım için boş verdim.
"Böyle yapmaya devam edersen birazdan, odada?"
"Ah..anlamadım, açık a-"
"Sizin çiftleşmenizi görmek zorunda mıyım lan ben?!"