Laughing Jack I. (2.rész)

142 6 30
                                    

Laughing Jack x Reader
2.rész

sukunakozepsoujja kérésére❤️

N - Neved

Kuloultrofóbia
Folytatása

~

Jack egy a környéketek közelében lévő sűrű erdő közepén fekvű hatalmas kastélyba vitt téged, amelyet még sohasem láttál, hiába jártad kötelező módon az erdőt Isaacal, amikor kissebbek voltatok.
És erről eszedbe jutott ő. Vajon megtalálták a holtestét a házában, vele együtt pedig minden emberi maradványt? Erről tipped sincs, hisz a szomszédokat nem nagyon érdekelte, hogy mi lehet a fiúval. Ha meg valakinek fel is tűnt a hiányzása, akkor a lakásban megtalált dolgokról nem biztos, hogy egyből arra következtet, hogy ő a gyilkos, mégpedig azért, mert belőle is fotel lett. E miatt pedig dühös voltál. Miért nem lehet egyszerűen csak lezárni az esetet egy happy end-el? Kérdésedre hamar megkaptad a választ amikor is a téged cipelő bohóc meg nem szólalt.

-Megjöttünk.

Annyira elmerültél a gondolatodban, hogy észre sem vetted eme ijesztő teremtmény jelenlétét. Felnézve az elöttetek lévő épületre, döbbenten vetted tudomásul, hogy tényleg nem hazudott neked.
A  hatalmas vaskapu megett egy Disney mesébe illő kastély tornyosult az egekbe. Renteged toronnyal és 100 meg 100 kis világítő ablacskával, amely ez által egy varsázslatos külsőt kölcsönzött neki, főleg így az éjszakai órákban. Az ég jelezve, hogy hamarosan elereszti könnycseppjei villámlott egy hatalmasat amelyet egy dörgés kísért. Eme kis fénynek köszönhető egy másodpercre sikerült felmérned a helyet. A falakon az ablakok mentén ördögöket ábrázoló kőszobrok ültek, amelyeknek mindegyike a vaskaput figyelte, olyanok voltak mint az örkutyák, főleg az amely a bejárati ajtó elött volt, mintha a szája maga az ajtó lenne. Azonban nem ezek voltak azok amelyet a legjobban megrémítettek.
A falakon pár ablakból emberek lógtak ki, valamely közülök még vérzett, de a legtöbbjük már foszlásnak indult.

Undorodva figyelted azokat a személyeket, és könnyeid pár óra szünet után újra eleredtek és közelebb bújtál a téged cipelő személyhez aki ezt észrevéve jobban magához húzott.

-Ne félj, nem hagyom, hogy veled is ez legyen.

Ezt meg hogy értette? Talán nem ő csinálta ezeket a szörnyűségeket? Ha ez igaz, van még valaki más is ebben a kísérteties kastélyban?
Puha orcádra lassacskán kezdett el cseperegni az eső, és mire oda értetek a bejárati ajtóhoz, már úgy szakadt mintha dézsából öntenék.
Betérve a nagy épületbe Jack a lábával csapta be az ajtót. Az út a kaputól a bejáróig csak pár méter volt, mégis annyira eláztatok mintha órák óta az esőben sétáltatok volna. Jack szorosan magához szorított, így te szerencsére nem áztál meg annyira mint a feletted lévő férfi.
Felnézve rá jobban megvizsgáltad őt. Vizes haja aranyos módon arcára omlott, amely egy üres tekintettel nézett előre, ajkai enyhén szétnyílva, így próbálva a sietős léptei utáni fáradtságot enyhíteni.
Arcán lévő smink furcsa módon nem mosódott el, pedig már kezdted azt várni, hogy hátha látod valós bőre színét, de a festék még kopásnak sem indult. Teljesen levoltál fagyva, és úgy érezted, hogy félelmeid tova szálltak, amíg egy fülsüketítő vihogást nem hallottál, amire összrezzentél Jack karjaiban. Körül sem nézve az épületben az elöttetek lévő hatalmas lépcső sor legtetejére néztél, ahol állt valaki. A lény futva jött feléd, szinte leugorva a lépcsősor tetejéről. Ahogy közeledett úgy vetted észre, hogy ő egy Jackhez hasonlító bohóc lány volt.
Az eddig mélyen benned rejlő félelem újra előtört a felszínre és visítozva kezdtél egy rugdalózni Jack karjaiban.
A lány rémísztő tűfogas mosolya nagyobb lett ahogy éles karmaival felszerelt kezét a levegőbe emelte készen arra, hogy lecsapjon rád. Becsukva a szemed készűltél fel a halálra, azonban ez nem történt meg, hanem helyette egy éles csattanást hallottál, majd egy jajgató kislányos hangot.
Kinyitva szemed felnéztél Jackre aki egy gyilkos pillantást vetett az elötted lévő lányra. Arcát fájlalva nézett le a földre sajnálkozva. Pofon vágta őt.

Creepypasta ONE-SHOTS ~NYITVA~Where stories live. Discover now