Jeff the Killer II.

57 3 0
                                    

Jeff the Killer x Reader II.


Ezt a történetet a Gyilkos Elmék című sorozat 2.évadának 13.része ihlette.

A gyilkos a kávézóban ül 2 zsaruval, akik faggatják hova tűntek az eltűntek és a Reader. Kiderül azért nem ölte meg, mert szerelmes lett belé, amikor a kínzó asztalon nem mutatott félelmet és azt mondta neki, hogy szép a szeme.

(N) - Neved

(H/Sz) - Hajad Színe

Megkínzott szerelem

Az eperturmix a szokásos módon a legjobb formában lett tálalva kettő pohárban. Egy ilyen kellemes ital egy könyv társaságában a legélvezhetőbb. Ez a könyv pedig egy jegyzetfüzet, amely "teli van írva" emberek nevével és haláluk részletes okával.

Jeff a szívószállal még egyszer beleszürcsölt a turmixába, miközben farkas szemet nézett az elötte lévő nyomozóval, Gideon-nal és a másik nyomozóval, Morgan-el. Ez a férfi nagyon régóta követi őt. Jeff pedig nagyon régóta benne van a szakmájában. Senki sem zavarja őket az üres büfében, a rendőrök körülvették az egész helyet, Jeff mégis tudja, hogy élve fog kijutni innen.
10 percenként néz fel az órára, miközben hallgatja a férfi szájából a tényeket, miszerint ő egy sorozat gyilkos, mennyire undorító ember, és kérdésekkel faggatja, hogy merre van az egyik emberük, akit elrabolt.
Mit sem érnek Jeff számára ezek a szidások, amíg a turmixa tartalma el nem fogy addig tud várni. Egy dolog lebeg csak a szeme elött... Egyetlen egy darab cél.

A Jeffel szemben űlő nyomozóval egy meggyilkolt nőről beszélt. Gideon elmondta a véleményét miszerint Jeff csak azokat öli meg, akikkel nem törődnek, a száműzöttek, a nincstelenek, a szenvedők, a kitaszítottak, az elhagyottak. Ezek Jeff áldozatai.

-De tegnap este... Az megváltozott.. Egy köztiszteletben álló nőt rabolt el, olyan valakit, aki számít... Miért? - gondolkodott el Gideon ügynök miközben Jeff-re meredt.

-Ez egy érdekes kérdés... Miért? - nézett vissza Jeff Gideon-ra.

A kis büfé ajtajára felszerelt csengő hírtelen megszólalt és feltépve az ajtót egy puskával hadonászó civil lépett be.

-Ez a szemét elrabolta a nejem! Mond meg hol a feleségem vagy esküszöm lelőlek!! - esett kétségbe a férfi.

Rendőrök rohantak be az épületbe, hogy kivigyék a férfit, azonban Morgan felálva az aggódó férfi elé lépett.

-Kérem, tegye le a fegyvert! Tegye le! Épp a feleségét próbáljuk megtalálni.

Jeff erre elővesz egy táskát az asztal alól, és a nyomozóra néz.

-De van egy ennél jólval érdekesebb kérdés... Mit rejt a pszichopata táskája?

A férfi a puskát Jeff fejéhez szegezi, de ő maga nyugodtan tovább szürcsöli az epres turmixát, amely már a felénél van.

-Adja ide a fegyvert és kinyitom. - szólalt fel Gideon.

A férfi könnyezni kezdett, majd habozva leeresztette a fegyvert miközben mormogott az orra alatt.
A nyomozó óvatosan kinyitta a táskát felfedve egy női holtest maradványait. Azonban nem a keresett nő volt.
Az épületben lévők megkönnyebbülve mind egy emberként sóhajtottak fel, mire Jeff csak kuncogott.

-Ki ez?

-A helyes kérdés szerintem az lenne... Ki volt ez.

-A K*rva Anyádat! - üvöltötte az elrabolt Serif férje miközben a rendőrök kivitték az épületből.

Creepypasta ONE-SHOTS ~NYITVA~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora