Egy kicsit ÓRIÁSI késéssel, de meghoztam a PoppyOnRoad által kért X Reader-t!
(kérlek ne nyirj ki a késésért ಥ‿ಥ)
De most végre elkezdhetem.
NA de akkor csapjunk is bele a lecsKHM... vagyis a vesébe, nézzük meg, hogy mit művel E.J. ha szerelmes.:¡FIGYELEM!:
A TÖRTÉNETBEN ELŐFORDULHATNAK MINT
GYILKOLÁST, VÉRES JELENETEK, KANNIBALIZMUST, ÉS ÖN CSONKÍTÁS.
HA EZEK UTÁN NEM SZERETNÉL BELEOLVASNI, MEGÉRTEM.
VISZONT HA MÉGIS ELOLVASOD A TÖRTÉNETET, AKKOR VAGY KIBÍROD AZOKAT A JELENETEKET, VAGY ÁTUGROD!
ELŐRE IS KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
:)(N)=neved
(T/N)=teljes neved
(H/Sz)=hajad szined
(H/H)=hajad hossza
(Sz/Sz)=szemed színe
(K/É)=kedvenc ételed
(K/Há)=kedvenc háziállat
Az élet korod:18 év. (bocsi ha nem)
Eyeless Jack x Reader
Az én szívem és a te veséd
Part. 1.-Az én múltam és családi hátterem eléggé megrázó a számomra és mások szerint undorító.
-Nem értelek...
-A szüleim ember kereskedők voltak még kissebb koromban. A szorgalmas, erős testalkatuakat eladták jó pénzért. A gyengéket pedig megkínozták és...
--És?... (N)?
\Idő ugrás\
\6 évvel ez elött\Nem, nem akarok erre vissza emlékezni.
Ha még egyszer kiejtem a számon az eseményeket, rosszul leszek. És megint a gyilkolási vágy fut végig a testemen...
Nem... Nem akarom mégegyszer...De muszáj...
Kényszert érzek...
Kötelező!...
...
A szülők megérdemlik a halált azok után amit velem tettek...
A... K-kínzásukat... A... Vérük spriccolását... Az... Édes bosszút...A szülők most alszanak.
Gyorsan a konyhába megyek egy kenyér szelő késért, majd szépen vissza ballagok a szobájuk ajtajához... Bekopogtam és csak vártam....De semmi...
Itt az esély...
Benyitottam a szobába ami korom sötét volt, de az ágyat ahol ők fekszenek még tudtam érzékelni. Oda osontam hozzájuk. Középen felmásztam hozzájuk és elővettem egy kemény kis kötelet amivel az ágy támlájához kötöttem a kezüket, lábukat.
Majd egy ragasztószallaggal betapasztottam a szájukat, hogy ne tudjanak segítségért kiabálniVégre elérkezett a móka idelye.
Csak az a kérdés, hogy melyikükkel kezdjem...
Apa...
¡¡VÉR VESZÉLY!!
A takarót le emeltem a testéröl és rá másztam. Már komás fejjel nézett rám, és amikor meg akart szólalni, átváltott ijedt és félőssé a tekintete.
Egy gonosz mosollyal a mellkasához emeltem a kést és szép lassan, hogy csak a bőr felszínét sértse végig húztam egészen a gyomráig. Már e közben érezhető volt, hogy ez neki nagyon fáj, de kemény férfi... Ki kell bírnia.
YOU ARE READING
Creepypasta ONE-SHOTS ~NYITVA~
Short StoryA cím minent elmond. Tudom, hogy mindenhol ott van, de nekem is kedvem támadt írni egyet. Jó szórakozást. :D