Ben Drowned

119 6 3
                                    


Ben Drowned x Reader

A történetben te 20 éves vagy,
Ben pedig 12 és
2005-ben játszódik a story

(BFF) - Legjobb barátod/barátnőd

(N) - Neved

(NH) - egy Nagyszájú Haverod (👀)

(KSz) - Kedvenc Szín

(Mivel sajna információ híján vagyok e Creepypasta karakter gyilkolási módszeréről, ezért itt a "hagyományos" módszert alkalmazom. Folytogatás (valszeg eszközzel) és kés használat)

~°~

Már hónapok óta egy videojáték boltban dolgozol. Te és az 5 kollégád mind imádjátok a játékokat, és munka után sokszor összeültök az egyikőtökhöz videojátékozni. Mindent amit csak lehetett kipróbáltatok, így gyakran kényszerültetek egy-egy játék újra játszására amit egyáltalán nem bántatok.

Egyik nap egy ismeretlen ember jött be az üzletetbe felajánlani egy régi Zelda játékot, ám figyelmeztetett titeket, hogy a játék el van átkozva. Ti persze ezt kinevettétek és teljesen figyelmen kívül hagytátok, hisz az ürgére is ránézve az jön le, hogy egy kereke hiányzik, amelyik forgatja a többit. De attól még nem igazán nyúltatok hozzá, hisz nem volt a kedvencetek.
Nap mint nap térnek be hozzátok furcsak emberek. Fanatikus rajongók, és őrűlt paranoiások. Ő sem volt különb. Benne csak annyi fúrcsa volt, hogy, hogy a zaklatott idős bácsika elköszönt a játéktól:
„Viszlát Ben"

Végre elérkezett a hétvége és a haverjaiddal úgy gondoltátok, hogy összeültök a nap végére és előveszitek a poros videojátékokat. A találka nálad volt.
De nem jutottatok dűlőre, hogy mi legyen a játék, mert mindenki mást akart és ezen képesek voltatok civakodni. Amikoris az egyik nagyszájú haverod fel nem emelte magasba a Zelda játékot és egy hatalmas mosoly keretében hozzá tette:

-Mi lenne ha ezzel játszanánk? - ti csak lesokkolva figyeltétek a srácot, majd egy emberként kezdtétek el szidni, hogy ennél rosszabb ötlete márcsak az volt amikor a főnökötöket akarta megviccelni, hogy kirabolták az üzletet. Mondanom sem kell, hogy rajta kívűl senki nem nevetett. De aztán tett egy olyan ajánlatot amire nem tudtatok nemet mondani. - Válalom az év bármelyik napján a műszakotokat, ha most ezzel játszunk.

Erre rábólintottatok és azon kezdtetek el tanakodni, hogy melyik nap legyen az amit közösen vesztek ki mindannyian, hogy szét sz*passátok drága barátotokat.
Berakva a játékot a helyére vártatok a csodára, képernyőre szegezett szemekkel. Már vagy 10 perce vártatok, de a tv csak hangya focit mutatott.
Melletted űlő barátnőd morcosan szólalt fel.

-Ez volt az utolsó, hogy a döntésünket rád bíztuk.

-Nyugalom, lehet , hogy csak várni kell egy kicsit. Elég régi játék, adjuk meg neki az esélyt. - játékok terén mindig optimista voltál, bár türelmetlen, ennek mégis úgy érezted meg kell adni az esélyt.

Hiába várakoztatok, a hangya foci nem maradt abba és a barátaid egyre türelmetlenebbek lettek.
Az egyik ideges haverod egyből fel is pattant a helyéről, akkor erővel indult meg neki a Tv-nek, hogy azt hittétek, hogy kirántja a helyéről.
Mindannyian egyszerre kiáltottatok fel, hogy álljon le, amikoris hirtelen a TV eddigi adása teljesen eltorzult.
A hangyafoci eltűnt és mindenféle kép jelent meg a képernyőn statikus zajjal párosulva. Magáról a videojátékról, egy szőke kisgyerekről majd a gyermek feje eltorzult, fekete szeméből és szájából vér és kátrány kezdett ki folyni. Mind egyszerre ijedtetek meg és kapaszkodtak a másikban, majd az utolsó kép rólatok volt bevágva ahogy véres holttestetek ott fekszik a kanapén.
Az eddigi tv hangzavaját csak a hangos kiáltásotok tudta túlszárnyalni, majd a Tv és a játék túlmelegedett és egy halk robbanással füstölni kezdett, de nem gyulladt ki.

Creepypasta ONE-SHOTS ~NYITVA~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora