Slenderman x Reader
2.részCsenuko_senpai kérésére. 💕
(N) - Neved
18 éves vagy
Eltévedve 2. rész
~°~
Nem is tudod már, hogy hány éve vagy egy házban ezzel az ismeretlen alakkal. Annyira emlékszel csak, hogy 8 éves korod után valahogy ide csöppentél.
Egy házban élsz most vele, pont úgy mint a szüleiddel elötte. Emlékszel mindenre, de valamiért nem úgy fogtad fel a dolgokat ahogy igazán történtek.
Elfogadtad, hogy Slanderman csápjai köré kerültél, ezért csak együtt éltél vele.
Azonban nem tűnt olyan egyszerűnek az ott lét, hiába volt veled a Slanderman a lehető legkedvesebb.A ház amiben voltatok igaz, hogy az erdő közepén volt mégis benne teljesmértékig tisztaság uralkodott, ami kicsit furcsa a ház urát nézve.
Volt a házban egy szoba, amely mindig zárva volt és sose mehettél be.
Slanderman egyszer azon kapott rajta, azt a bizonyos ajtót próbáltad kinyitni, mire ő nagyon dühös lett és szobafogságot adott neked.
A konyha hűtője telis tele volt gyerek rajzokkal, rajta egy boldog családdal és az erdővel. Mindig reménykedtél, hogy egyszer a te rajzod is felkerül a hűtőre, hisz a kisgyerekeknek ez amolyan trófea, nyeremény.
Kissebb korodban főzni próbáltál ami végül egy teljes káoszba fordult, de Ő segített neked, azonban végül nem mutat semmilyen törődést feléd. Összességében az érzéseid hullámvasútként emelkedtek meg a jó lét irányába majd zuhant le hirtelen a mély depresszióba. A hirtelen törődések majd elutasítások nagyon fájdalmasak lehetnek egy gyermek számára és ezt te is megtapasztaltad.
Sokat voltál egyedül is e miatt, ami szintén nem tesz jót. Ezen egyedélül létek olyan dolgokat szült meg a sötétségel karöltve amelyekre gondolni sem mertél volna soha.Próbáltál mindig a Slanderman kedvében járni, azonban ő csak a jelenlétedet fogadta el, nem pedig úgy mint a "gyermeke".
Ez pedig nagyon rosszul érintett téged. Beakartad neki bizonyítani, hogy létezel, világgá üvölteni, hogy ő az Apád, hogy figyeljen rád. És bár tudtad, hogy az a módszer amit választottál elég egyszerű semmiségnek hangzik, mégis elképzelni nem tudtad, hogy milyen radikális következményei lesznek.Igaz, hogy már felnőtt lettél ennyi év alatt, azonban sose hagytál fel azzal a céllal, hogy bizonyíts, mégha "gyerekesen" is.
~
A nap már javába lement, Slenderman ilyenkor szokott haza menni. Bár nincs munkahelye, a gyerekek és a túrázók ijesztése az egyik kedvenc hobbia. Mára nem volt semmi dolga, ha meg valaki az erdőben kószál és letépi az egyik darab papírt, akkor azt úgyis érzékeli. Haza esve nem várta más mint te és a csend. A szobádból kiszűrődő fény arra engedte következtetni, hogy megakartad várni míg haza ér, és ezt nagyon szerette. Igaz, mégha sokszor nem mutatja ki feléd a szeretetét attól függetlenül ő minden áron megvédene téged. Gyermekeként tekint téged, bár nehéz kimutatnia, és nem is meri, hisz a lányát is elveszítette. Így úgy tartja, hogy távolságot tartva mégha nem is egészséges, de családi légkört tudott kialakítani. Bár valamit változtatni akart ezen.
Végigmenve a folyón Slenderman-t megállásra kényszerítette valami a konyhában. Behajolva érzett valami furcsa ismeretlen jelenlétet, de nem tudta pontosan hol. Végignézve a konyha minden egyes zeg zugát nem talált semmit. Úgy gondolta, hogy biztos csak túlreagálta az egészet. Megindult a konyha ajtaja felé, azonban a mellette lévő hűtő valami színes dolgot tartott magán.
Slenderman gyors odakapta a fejét, lehajolva ahoz a színes tárgyhoz észrevette, hogy a lánya fekete-fehér rajzai között egy színes bújik meg a tetején. A képen ő volt látható és a kezét pedig te fogtad, háttéren a házzal és a színes fenyvesekkel.
ESTÁS LEYENDO
Creepypasta ONE-SHOTS ~NYITVA~
Historia CortaA cím minent elmond. Tudom, hogy mindenhol ott van, de nekem is kedvem támadt írni egyet. Jó szórakozást. :D