Probudil jsem se opět v Toxově pokoji. Opět na jeho posteli, kterou mi tak velkoryse poskytnul po dobu, co tu budu. Jenže on netuší, že tu budu navždy. Proč? Jednoduchá odpověď, líbí se mi tu.
Odpoledne, když jsme Toxem osaměli, dostal jsem nápad, jak se ho zbavit. Bude to bolet, ale co už. ,,Toxi, nechceš si zahrát hru?" ,,Jasně, jakou?" ,,Nepomatuji si, jak se jmenuje, ale hraje se nějak takhle, stoupni si, a já si lehnu na zem." řekl jsem a slezl ze židle na zem. ,,Fajn, co teď?" ,,No, teď se určí, kdo bude oběť a kdo záporák... Jseš záporák." rukou, kterou jsem měl zafixovanou, jsem silně udeřil o nohu židle tak, že se znovu zlomila. Zakřičel jsem bolestí a se slzami v očích a zlomyslným úšklebkem se podíval na šokovaného Toxe.
Když ale přiběhli Nom a Wish, nasadil jsem šokovaný a vystrašený výraz. Nom mě začal hned léčit a Wish se přede mne ochranářsky postavil. ,,Toxi! Cos to sakra udělal?! A proč!?" křičel hned na Toxe Wish. ,,Co!? J-já to neudělal. Zlomil si ruku sám!" bránil se Tox. ,,Toxi! Nelži! Ruku by si sám zlomil jen šílenec!" uslyšel jsem v jeho hlase i zklamání. ,,Wishi posloucháš mě vůbec? Já to neudělal. A i kdyby, nikdy bych nikomu neublížil bez důvodu." ,,Toxi, já mám pocit, že ti více už nemůžu věřit. Né po tomhle." řekl Wish zklamaně a ukázal rukou ke mě. Rozhodl jsem se Toxe vyprovokovat a tak jsem řekl tohle. ,,U-určitě to neudělal schválně." všiml jsem si, jak Tox rudne vzteky. ,,Ty jeden zmet-" ,,Toxi! To stačí!" zasáhnul naštěstí v čas Wish, jinak by mě Tox nejspíše roztrhal na kousky. ,,B-Bráško ty mi v-věříš že jo?" řekl Tox a bylo skoro až cítit, jak je zoufalý. ,,Promiň Toxi." zamumlal tiše Nom, aniž by se na Toxe podíval.
Tox pov.
Cítil jsem, jak se mi rozklepala kolena. Podíval jsem se na Stardieho, který tak jen tak bezmocně ležel. Kdybych nevěděl, jak to bylo, tak bych mu taky uvěřil. Manipulátor. Teleportoval jsem se do svého pokoje a začal si balit věci.
,,Toxi?" uslyšel jsem. Do pokoje vešel Wish. ,,Myslím, že by jsi měl-" ,,Já vím, odejít. Stejně nechci být v domě, kde mi nikdo nevěří." řekl jsem, aniž bych přestal v balení. ,,A hele, nevím, proč si to udělal, ale-" ,,JÁ TO NEUDĚLAL!!!" zařval jsem na Wishe a cítil jsem, jak se mi rozzářilo oko. Všiml jsem si, že Wishovo oko se taky rozářilo, a v ruce se mu objevil jeho kostěný meč. ,,Ts. Nejen že mi nevěříš, ale myslíš si o mě, že bych byl schopný ti taky ublížit. Pokud mě dobře znáš, o čemž teď dost pochybuji, tak bys mohl vědět, že když něco udělám, tak k tomu mám vždycky důvod." řekl jsem klidně a než se Wish vzpamatoval, zadal jsem do přenašeče souřadnice Anti-voidu a vstoupil do portálu, co se vytvořil.
V Anti-voidu jsem si sednul na zem a začal brečet. ,,H-hej, jsi v-v pohodě?" uslyšel jsem koktavý hlas. Otočil jsem se a uviděl koslivce, který popravdě nevypadal moc zdravě. Jeho oblečení se skládalo z džín, oranžové mikiny, která byla zapnutá, černých tenisek a zeleno žluté šály, která zakrývala jeho krk a vlála (asi magie). A na hlavě měl letecké brýle, které měly zeleno žluté sklíčka, a pásek, který je držel, byl červený. Soucitně se na mě díval svým jedním zeleným a druhým žlutým okem. ,,Kdo jsi!?" zavrčel jsem a postavil se. Byl menší asi o osm cm a jak vidno, trochu ho má výška překvapila. ,,N-no to úplně ne-nevím." řekl tiše. ,,Máš snad amnézii?" zeptal jsem se a on přikývl. Najednou se mi ho zželelo. Znova jsem si ho prohlídl a všiml si, že má na nohavici červený flek. Z tašky s mými věcmi jsem vylovil nějaký ten obvaz. Obvaz jsem tomu klukovi podal. Chvíli na něj koukal, jako by nevěděl, co dělat, ale po chvíli mu to asi došlo, protože si sednul na zem. Čekal jsem, že si vyhrne nohavici, a obváže si s tím kost, odkud ta krev vytéká, ale on si jím obvázal celou nohavici. ,,Emmm kámo? Měl by sis obvázat to místo, odkud ta krev vytéká." řekl jsem zaraženě. On se zasmál a řekl. ,,Ale ta-ta krev není m-moje. J-jak že se to-o jmenuješ?" ,,Tox. Hele myslím si, že by jsi chtěl zpět svou paměť, poněvadž jestli jo, tak pojď se mnou." nabídnul jsem mu a otevřel portál k osobě, která jediná může pomoct mě i jemu.
ČTEŠ
Rozpolcený a Nerozhodný
FanfictionTak vítejte u třetího dílu mojí ságy kde píši o mých Sansech. No něž začnete číst tento díl tak doporučuji si přečíst první dva a to jsou "Ztracený a Sám" a "Nechtěný a Zbrklý". Když si je přečtete tak lépe pochopíte o co jde. Tenhle příběh vypráví...