15. Vysvětlovaní

19 0 0
                                    

Do čeho jsem se to zase zamotal?! Rain se pořád přibližoval a já nevěděl, co dělat. ,,R-raine, přestaň. ... Prosím!" Vsadil bych se, že opět vypadám, jako by na mě někdo vylil šedou barvu. No, Rain na tom nebyl o moc lépe. Vypadal jako růže, ale zřejmě mu to nevadilo.

Rain se zastavil a odmotal ode mne svůj ocas. Zmateně a lehce ublíženě se na mě díval. ,,Proč?" ,,Víš Raine, mám tě rád a to moc. Opravdu se mi líbíš, takže to neber nějak špatně. Jen... já... nejsem připravený. Vždyť se sotva známe. Nemůžeme hned být jako: ,,Líbíme se jeden druhému, to je super! Pojďme si udělat skvělý večer a líbat se, aniž by se jeden druhému svěřil, jestli z toho nemá čirou náhodou trauma...." A já si myslím, že to trauma mám." dořekl jsem.

 Rain si sednul na proti mě. ,,Ty máš trauma z... líbání?" Přikývl jsem. ,,A proč vlastně?" zhluboka jsem se nadechl. ,,Víš, už od té doby, co jsem někoho poznal, se ke mě chovají jako k naivnímu hlupákovi. Co hůř! Jako k dítěti. Pořád mě nosí v náruči a zachraňují. A řekl bych, že některý si se mnou i hrají. Chovají se ke mě tak, jen protože tak vypadám a občas se i chovám. Já se o sebe dokážu postarat, jen jsem ještě nedostal příležitost!" říkal jsem a divoce přitom gestikuloval rukama. ,,Aha, to je mi líto, ale pořád si se nedostal k tomu traumatu." řekl zmateně a lítostivě zároveň Rain. ,,K tomu se dostanu teď. Víš, jak jsme mluvili o alternativní vesmírech?" viděl jsem, jak se mu rozzářili oči. Přísahat nemohu, ale zdálo se mi, jako bych tam viděl hvězdičky. ,,Neměl bych to říkat, ale v několika z nich jsem byl. A v jednom jménem Underlust. Myslím, že podle názvu si dokážeš domyslet, jaké to tam je." Rainův rozzářený obličej rázem povadl a nahradil ho smutný. ,,No, jednomu kostlivci odtamtud jsem se zalíbil. No později, co jsme já, Killer a ještě jeden jménem Km, no... šli jsme i s ním, říkejme mu Lust, ...tak jsem se lekl Km a skočil na Killera, který mě chytil do náruče a odmítal položit zpět na zem. Povídali jsme si a později se k nám přidal i Lust. Podíval se na mě a řekl, že si mě na chvíli vezme. Než jsem se vzpamatoval, už jsem byl u něj doma na sedačce a dal mi proti mé vůli no pusu, ale takovou že se svým jazykem..." ,,Francouzák." promluvil náhle Rain. ,,Co?" nechápal jsem ,,Té puse, o které jsi mluvil, se říká francouzák." ,,Aha, díky za osvětlení. No a kdyby nebylo Km a Killera, asi by se stalo něco horšího. Buď rád, že jsem to nevyprávěl moc detailně. Do toho au už v životě nepůjdu." dodal jsem. ,,Co to je au?" zeptal se Rain. ,,To je zkratka. Au neboli aučko znamená alternativ universe, v překladu alternativní vesmír." řekl jsem už trochu veseleji. ,,Odkud nebo od koho tohle víš?" ,,Od Errora." řekl jsem hrdě, ale pak se mi vybavilo, co udělal.

Zvedl jsem se ze země. ,,M-měl bych už jít. Jsem unavený." řekl jsem. No, byla to pravda, byl jsem tu už několik hodin. Ani jsem nepil a nejedl a tak mi nebylo úplně dobře. Podíval jsem se na zmateného Raina. ,,Promiň." řekl jsem a běžel domů.

Rozpolcený a NerozhodnýKde žijí příběhy. Začni objevovat