8. Nikdy tam nechoď

14 1 0
                                    

,,Toxi, kde je Fly?" zeptala jsem se nervózně Toxe a doslova cítila, jak ve mě roste panika. ,,Říkal, že se jde projít, tak je asi někde v domě." odpověděl klidně a napil se. To stačilo, panika se mě plně zmocnila. ,,A ví, že nemá chodit ven?" ,,Ne, to neví!" Toxovi to taky docela rychle došlo a začali jsme panikařit oba dva.
,,Sakra sakra sakra!" říkala jsem, zatím co jsme s Toxem běželi ke dveřím.

Byly otevřené. Rychle jsem vyběhla ven a zastavila se na silnici, kde se Fly začínal bavit s Luckou, mojí kamarádkou, která bydlí hned naproti. Bylo vtipné, že je o trochu větší jak Fly, který je už oproti mě dost vysoký. Teď ale nebyl čas zajímat se o výšku. Přišla jsem k nim, oba dva je čapla za rukávy a zatáhla dovnitř.

,,Nesmíš chodit ven! Co kdyby tě, co já vím, třeba chytili, prodali do laboratoře, a tam tě pitvali!" křičela jsem frustrovaně a se slzami v očích na Flye. Otřela jsem si slzy, přišla k němu a objala ho. ,,Jsem ráda, že jsi v pořádku. Jenom tam už prosím nikdy nechoď." zamumlala jsem do jeho mikiny. ,,Je asi super, že se mu nic nestalo...ale může mi někdo vysvětlit, ..CO SE TU SAKRA DĚJE?!?!?!" ,,A jo. Promiň Luci, úplně jsem na tebe zapomněla. Jak to vysvětlit jednoduše...hmm..." Lucka se na mě dívala a očekávala, že ze mě vypadne něco inteligentního. Vlastně jsem doufala v to samé. ,,Pamatuješ, jak jsem mluvila o Undertale a Undertale Au?" ,,Em jo?" ,,Všechno je to skutečné."  Lucka tam stála z otevřenou pusou. Tox k ní přišel a pusu jí zavřel. ,,Vletěla by ti tam moucha." ,,Hele, já vím, že to nedává smysl, ale..." ,,Ne ne ne, to je v poho, smysl to dává. Ani nevím, jak jinak by se dalo vysvětlit, že jsou kostlivci. Jak vlastně ty vaše kosti drží pohromadě?" ptala se Lucka, jako by bylo normální potkat kostlivce. Tox s Flyem se na sebe podívali a pak současně pokrčili rameny.

,,Jak to, že jsi tak v klidu?" zeptala jsem se Lucky potom, co jsme se vrátili ke mě do pokoje. ,,Hele, znám tě celý svůj život a na tvoje šílené nápady a věci, co se mi dějí když jsem s tebou, už jsem si celkem zvykla.  A tohle..." řekla a ukázala na Flaye, který právě usnul u čtení mangy, a Toxe, který se snažil lžící vyškrábat zbytek tatarky ze sklenice, ,,... mě už jen tak nerozhodí." řekla se smíchem.  ,,Proč jsou vlastně tady?" Lucce jsem všechno řekla a když jsem dovyprávěla, už byl večer.

S Luckou jsem se rozloučila a po večeři jsme šli spát, teda až na Flaye, který byl ponořen do sladkého spánku už několik hodin. Mangy, které měl rozečtené nebo přečtené, jsem uklidila zpět na jejich místo a Flaye už jen přikryla. ,,Sladké sny." řekla jsem a pohladila ho. 

Tox spal na matraci a já u mámy v posteli. 

Nemohla jsem usnout. Vytáhla jsem mobil a najela na kontakt na Noma. Chvíli jsem váhala. Překlikla jsem na jiný kontakt, a to na Wishe. Měla bych? Nakonec jsem nad tím zakroutila hlavou a vrátila se zpět do postele.

Rozpolcený a NerozhodnýKde žijí příběhy. Začni objevovat