KÜTÜPHANE

589 29 56
                                    

İyi okumalar.

Odaya girdiğimde bir kız sandelyenin üzerine çıkmış elindeki süpürge ile fareyi öldürmeye çalışıyordu. Beni görünce hemen üzerime atladı.
X:Lütfen yardım et.
Kız resmen kuala gibi bana yapıştığı için bir şey göremeyip ikimiz de birlikte yere yapıştık. Çok sert düşmüştük. Birden ayağımın altında bir hareketlilik hiss ettim.Zorla da olsa kafamı kaldırıp baktığımda fare olduğunu gördüm. Ve bir çığlık da ben kopardım.

Bir azdan odaya bir kaç kişi gelmişti. Gelip bize yardım ettiler. Üstümü başımı düzeltip Mina'nın yanına döndüm.
Mina:Niye geç döndün? İki saattir seni bekliyorum.
Mina'ya olanları anlattım. Bayağı bir gülmüştü. Ben de ona ters ters bakıyordum.Zil çalınca sınıfta geri döndük.Matematik dersiydi. Matematikten nefret ederim. Sıkıldığım için kafamı sıranın üzerine koyup gözlerimi kapadım.Birden birinin bana baktığını hiss ettim. Gözlerimi açtığımda onun bana baktığını gördüm.

Hyunjin...

Bir kaç saniye gözlerim gözlerine takılı kaldı. Gözleri çok güzeldi. İnsanın oturup saatlerce sıkılmadan izleyebileceği derecede... Birden sırıtmaya başladı. Utandığım için hemen gözlerimi çektim. Zil sesini duyduğumda hemen kütüphaneye doğru yürümeye başladım. Kitap okumak bana iyi gelecekti.

Kütüphaneye girdiğimde kimsenin olmadığını farkettim. Kitaplara bakmaya başladım. Bir kaç dakika bakındıktan sonra yukardaki bir kitap dikkatimi çekti "Vampires". Kitaba uzanmaya çalıştım ama boyum yetmedi. Hayır, kısa değilim kitap çok yüksekte. Parmaklarımın üzerine çıkıp almaya çalışıyordum ki boynumda hissettiğim nefesle duraksadım. Yavaşça arkamı döndüğümde bir çocuk gülümseyerek kitabı bana uzattı. Bu çocuğu tanıyordum. Stray Kids grubundan olmalıydı.

Han:Yeni gelen kız sen olmalısın.
Min-ji:E-evet.
Elini bana uzatıp;
Han:Ben Jisung.
Elini sıkarak;
Min-ji:Min-ji.
Han:Memnun oldum.
Min-ji:Ben de.
Bir kaç dakika Jisung ile konuştuk. Çok iyi anlaşmıştık. Benden telefon numaramı istedi. Ben de verdim. Zil sesini duyduğumda Jisung ile birlikte sınıfa gittik.

(...)

Okul bitmişti Eun-woo ile birlikte eve doğru yürüyorduk. Babam önceden arayıp işi çıktığını, bizi alamayacağını söylemişti.
Min-ji: Ee nasıl geçti okuldaki ilk günün?
Eun-woo: Güzeldi yeni arkadaşlar edindim.
Min-ji: Hmm, kim bu yeni arkadaşlar?
Eun-woo:Bang Chan, Seungmin, Felix ve arkadaşları.
Dediği şeyle gözlerim şaşkınlıkla açıldı.
Min-ji: Yani Stray Kids mi?
Eun-woo: Evet, adları öyleydi sanırım.Sen ne yaptın bu gün?
Min-ji: Mina ile tanıştım. Ha bir de Jisung.

Eve vardığımızı farettiğimde zili çaldım. Annem kapıyı açtı. Sofraya oturup yemek yemeğe başladık. Bir taraftan da annemin sorularını cevaplıyorduk. Yemek bittikten sonra odama çıktım. Sonra kütüphaneden aldığım kitap aklıma geldi. Kitabı çantamdan alıp incelemeye başladım. Eski bir kitaba benziyordu. Üzeri tozla kaplıydı. Tozunu silip okumaya başladım. Garip bir kitaptı. Vampirlerden bahsediyordu. Bazı yerler anlamadığım bir dilde yazılmıştı. Gözlerime ağırlık çöktüğünü hiss ettim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Nasılsınız?

Bölümü beğendiniz mi?

Gelicek bölüm için hazırlıklı olun;)
     
            İyi günlerr<33

VAMPİRE/Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin