iyi okumalar
Gözlerimi araladığımda Hyunjin'in yatağındaydım. Boynum feci bir şekilde ağrıyordu.
Sahi, dün niye ısırmıştı ki beni?
Yerimden kalkıp aşağı indim. Hyunjin ortalıkta yoktu. Yine nereye gitti acaba..
Kapı sesini duymam ile yerimden sıçradım. Herhalde Hyunjin gelmiştir. Hizmetçi kapıyı açmak için yöneliyordu ki,
Min-ji: Ben açarım. dedim
O da kafasıyla onaylayarak önümde eğildi. Yaklaşıp kapıyı açtım. Ama kimse yoktu.
Merak edip etrafa bakınmaya başladım. Aniden Jisung karşıma çıktı.
Jisung: böö!
Min-ji: Aaaa! Ödüm koptu!
Ödümü koparmaya yemin mi etti bu çocuk?!
Jisung: Bilmem, bunu düşüneceğim. Hadi çekilde içeri geçeyim.
Aigo.. şu şımarık çocuk beni delirtecek.
Min-ji: Ne var? Neden geldin? Ha, Hyunjin'i arıyorsan baştan söyliyeyim evde değil.
Jisung: Biliyorum, zaten beni de Hyunjin gönderdi.
Allah, Allah beyefendi kendisi niye gelmemiş acaba? Zaten dünden beri ona kızgınım.
Jisung: Gelinlik alacakmışız sana. Seni almaya geldim. O yüzden şimdi hazırlansan iyi olur.
Göz devirip yukarıya çıktım.
Hazırlanmaya başladım. Bir taraftan da düşünüyordum; hayat çok garip değil mi? Her an ne olacağı belli değil.
Bir kaç ay önce biri gelip bana "Bir kaç ay sonra yeni okula başlayacaksın. Hatta orda vampirler olacak. Bir vampirle sevgili olacaksın." dese, muhtemelen onun aklını kaçırdığını düşünürüm.
Düşüncelerim içinde hazır olup, aşağı inmiştim. Birlikte evden çıkıp, arabaya binmiştik. Yol boyunca Jisung'un korkunç şakalarına maruz kalmıştım. Sonunda vardığımızda derin bir 'oh' çekmiştim.
İçeri geçtiğimizde Hyunjin'e sert bakışlar atmaya başlamıştım bile. O da bakışlarımı farketmiş olacak ki, Chan'ın arkasında saklanmaya başlamıştı.
Dur sen, dur..Biz evde konuşacağız!
Mağaza işçisi yakınlaşıp benimle ilgilenmeye başladığında, ben de gelinlik seçmeye başlamıştım.
Keşke Mina da burda olsaydı..
Gelinliklere baktığım sırada gelinliklerin arasından aniden çıkan yüzle şoka uğramıştım.
Bu Mina'ydı!
Başka bir şey dilesem olacakmış.
Mina: SÜRPRİZZ!!
Min-ji: Senin be işin var burda?Elini omuzuma atarken ona garip garip bakıyordum.
Mina: Aşk olsun! Seni hiç yalnız bırakır mıyım~ Özellikle bu erkeklerin arasında. Ne anlarlar gelinlikten!