Kaynaşma

89 12 54
                                    

//Baji//

Kazutora yorgun olduğu için senjunun yatağında uyuyordu bende balkonda ki örgü hamağa oturmuş diğerlerine ulaşmaya çalışıyordum bir iz arıyordum ama bulamıyordum.

Senju"Kahve getirdim iyi gelir"

Yanıma gelip oturunca leptopu kapatıp yanda ki masaya koydum ve topladığım saçımı açıp kahveyi elinden aldım bir yudum aldıktan sonra mini masaya koyup arkama yaslandım.

Senju"Bulamadın mı diğerlerinden bir iz?"

Baji"Hayır hiç birine ulaşamadım şu anda tek bildiğim bize en yakın olan 3 kişi emma o bursada istanbulda ise kakucho, hinata, izana ve fuyu... Var"

Senju"Evet hâla aptalsın bunu öğrenmem iyi oldu"

Sadece gülümsemekle yetindim ama senjunun soruları aşırı geriyordu şu an beni.

Senju"Bajim.."

Baji"Söyle güzelim?"

Senju"Sen.. Sen fuyuyu unuttun mu?"

İşte bundan bahsediyordum tüm ekibin benim kazutora ile olan ilişkimi sorguluyucağını biliyordum.

Senju"Yani sen haklısın ama o da gitmek zorunda kaldı ya hâla seni seviyor-"

Baji"Sevse bile ben şu an kazu ile sevgiliyim senju evet gitmek zorundaydı ama sonrasında bana çok az yazdı ve tek söylediği şeyler dersleriydi onunla sevgili olmadan önce saatlerce konuşurduk şimdi 5-10 dakika anca bunu anlarım ama tek konuştuğumuz şey ders ders ders arada farklılık olsun diyede sizden bahsediyor aramıza mesafe koyduğunu hissettiriyordu ama kazu öyle değil o her zaman bana kendimi iyi hissettiriyor ailesi benle konuşmasını yasakladığında susup gitmedi bana geldi çünkü kazu beni gerçekten seviyor"

Yorulup sustuğumda ne kadar dolu olduğumu anladım cidden bu konu beni yormuştu ve kahrolası gözlerim dolmuştu yine.

Senju"Bajimm~ kıyamam sana.."

Başımı ğöğsüne yaslayıp sımsıkı sarıldığında hep hayalini kurduğum o şeyi yaptım.Sevdiğim insanın ve güvenli kolların arasında hıçkırarak ağladım utanmadan başkası duyucak mı korkusu olmadan özgürce ağladım o da benimle ağladı.

Dizlerimi kendime çekip ona sokularak daha çok ağladım nefesim kesilene kadar kalbim sıkışına kadar başım ağrıyana kadar ağladım kaç saat ağladım bilmiyorum ama uyuya kalmama yeticek kadar ağlamıştım..

//Senju//

Bajiyi salıncağa yatırıp üstünü örttükten sonra alnından öpüp saçlarını okşadım ve bir süre sonra içeri girdim masanın üstünde çalan telefonumu alıp baktığımda sinirim bozulmuştu.

Senju"Çokta sikimde!"

Telefonu kapatıp sinirle mutfağa gidip dolma tenceresini aldım ve bir kutu yoğurt ile ekmeği alıp salona geçtim tv açıp anime açtım ve dolmayı yemeye başladım.

Amına koduğumun orangutan suratlı şempaze patronu iki gün gitmedik diye işten atmıştı resmen it herif-

Kazu"günaydın~"

Senju"Günaydın kazum iyice dinlenebildin mi bari?"

Kazu"Eveet~ hemde çok iyi geldi baya yorulmuşum"

Senju"Dolma yiyorum yicek misin?"

Kazu"Yaprak dolmamı?"

Senju"Hmhm"

Hiçbirşey demeden yanıma oturup o da yemeğe gömülmüştü kıkırdayıp afiyetle yemeye devam ettik ve bajiye iki kat falan bıraktık.

Senju"Buda bajimin uyanınca yer çok seviyor"

Kazu"Harbiden sevgilim nerde?"

Senju"Balkonda uyuyor bir kaç saate uyanır"

Kazu"Ben bir bakayım ona"

Senju"Tamam bende buraları topluyayım"

Kazu balkona çıkınca bende masadakileri mutfağa götürüp tezgaha koymuştum ki bir mesaj gelmişti.Telefonu alıp baktığımda ellerim titremeye başlamıştı kalbim sıkışıyordu..

*Mikeyin karanlık dürtüsü
Adlı gruptan bir cevapsız mesaj*

Kaku"Baji.. Tanrım sonunda geri döndüm!"

Senju"
K-kaku..

Kaku"Senjum... TANRIM SİZİ ÇOK ÖZLEDİM HERKES NERDE!"

Senju"Herkes gitti
Dağıldık"

Kaku"Ne! Neden Ben gittikten sonra noldu senju?"

Senju" sanzu..
Sanzu grupta kavga
Çıkardı baji ve sen gittikten
Sonra. Daha sonra izana
İle birbirlerine girdiler
Sonra herkes çıktı
En son herkesi geri aldım olurda gelirlerse buraya yazarlar diye ama 10 yıl boyunca kimse yazmadı.

Kaku"Senjum.. Bebeğim~ kıyamam sana sen 10 yıl boyunca bizi mi bekledin?"

Senju" evet sizi bekledim
Elimden başka bişey gelmedi

Kaku"Keşke sana sarılabilsem şu an senjum"

Senju"Önemli değil hem
Biliyor musun?
Baji ile kazu şu an benim
Evimde benimle yaşıyor

Kaku"NEE!! Siz buluştunuz mu?"

Senju"Hmhm şu anda baji
Uyuyor kazuda onu uyandırıyor eğer istersen bilet alabilirim tabi gelebiliceksen

Kaku"Ben gelirim ama hina gelebilir mi bilmiyorum"

*Senju görüntülü arıyor*

KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin