Zorun ne sevgilim?

56 4 116
                                    

///Kazu///

Neden tüm kötülükler beni buluyordu? Neden mutlu olduğumda hep bu ânı mahvedicek bir olay yaşanıyordu?.

Beni terketmişti? O kavgadan sonra beni hiç düşünmeden defolup gitmişti arkasında bıraktığı soru işaretleri ile beni yerle bir edip gitmişti ve şimdi karşımdaydı? Ama bajiye aşıktım ben? Onunla sevgiliyken kalbim neden sanzuyu gördüğü için bu denli atıyordu?

Baji"Kaku Kazutora ve kızları karavana götür"

Kaku"Sen napıcaksın?"

Baji"Dediğimi yap sadece kaku"

Kaku"Peki"

Sanzu"Aaa nereye hemen? Daha karpuz kesicektik hem kelebeğim çok sever karpuzu dimi?"

Canım yanıyordu.Yakıyordu,neden bunca yıl sonra geri gelip beni yakıyordu? Bilmiyor muydu? yaram derindi? Kelebeğin ömrü 1 gündü ve o bana evlenme teklifi ettiğinde ölmeme izin vermiyceğine yemin etmişti.

Aptal gibi inanmıştım ona ama o beni öldürmüştü? Dimi öldürmüştü beni? Tanrım yardım et lütfen bir yol göster bana kayboldum.

Kalbim sıkışıyordu pembe saçları ruhumu kırbaçlıyordu adeta, mavi gözlerini ise sarılarıma kenetlemiş beni denizinde boğmak istiyordu,bajinin elimden tutup bana bakması ile tüm düşüncelerim uçup puf olmuştu, biliyordum bana tek iyi gelen şey bajiydi, o benim kahramanımdı.

Benim elime nazaran onun iri olan elleri yüzümde gezinirken önüme gelen saçları geri atıp toplarken dudaklarını boynuma bastırdı,Karnımda hissettiğim kelebeklenme ile gözlerimi kapatıp inlemiştim ve bunu farkettiğimde ağzımı kapatıp sanzuya baktım.

Baji saçımı topladıktan sonra geri çekilip öfkeyle bajiye bakan gözlere bakmaktan beni kurtarmıştı ve yanağımı okşuyordu.

Baji"Bebeğim hadi karavana git"

Kazu"Ama-"

Baji"Ben hallederim hadi git bebeğim bu itin olduğu yerde daha fazla bulunma"

Kaku hinata ve kazutorayı içeri sokmuştu ama senju bajinin yanında duruyordu.

Baji"Sana içeri gir de-"

Senju"Neden geldin lan piç!"

Sanzu"Bende seni özledim küçük orospu"

Senjuya baktığımda yoktu sanzuya döndüğümde senju, sanzunun üstüne atlamış yüzüne sağlam bir yumruk atmıştı, hemen yanına doğru adım atmıştı ki şöför koltuğunda ki adam inip karnıma tekme atıp onlardan uzaklaşmamızı sağlamıştı,yerden zar zor ayağa baktığımda karşımda ki izanaydı.

Baji"İzzet?"

İzana"Selam Keisuke"

Baji"Neden yapıyorsunuz bunu? Eskisi gibi olal-"

Ben daha lafımı tamamlayamadan tekme atmıştı kollarım ile sper alıp geri savuşturdum tüm gücü ile vurmuyordu farkındayım, amacı beni senjudan ayırmak.

Baji"İzana çekil önümden sana zarar vermek istemiyorum"

İzana"Bana zarar vermek? Ahahah güliyimde boşa gitmesin bari"

Ağzımdan akan kanı silip yerden kalktım ve ona doğru yürümeye başladım amacım kavga etmek değildi ve bunu ona anlatana kadar pes etmeyecktim.

Baji"İzana son kez söylüyorum amacım kavga edip canını yakmak değil o yüzden çekil önümden"

İzana"Anlamıyorsun dimi baji?"

Baji"Neyi anlamıyorum?"

Bakışları farklıydı hemde çok benim tanıdığım izana kendinden emin alaycıl bakardı hüzünlü veya kederli bakmazdı.

İzana"Ahh! Cidden bu kadar salak olman beni delirtiyor!"

Attığı tekmeyi havada yakalayıp kendi etrafımda onu döndürerek karavana fırlatmıştım.

Baji"Senle bir derdim yok İzana! Canınıda yakmak istemiyorum çekil o yüzden önümden!"

İzana"ÇEKİLEMEM İŞTE OROSPU ÇOCUĞU GİTMENE İZİN VEREMEM! Zarar görmeni istemiyorum"

Baji"Ha?"

Yerden kalkıp bana doğru yürümeye başladı gardımı almış ona bakarken saldırmadan karşımda dolan gözleri ile bakıyordu.

Baji"İzana sen..."

İzana"Bu halde olmamızdan zevk mi alıyorum sanıyorsun? Onlar abi kardeş aralarına giremem onların öyle bir hakkım yok ama en azından seni koruyabilirim baji... Anla artık biz eski biz değiliz değiştik yıllar bizi değiştirdi.. O kavga bizi değiştirdi"

Baji"İzana ben..."

İzana" Tek istediğim sevdiğim bir ailem olmasıydı o da sizdiniz ve bırakıp gittiniz.."

Baji"Ben... Özür dilerim izana ama gitmek zorundayım"

Yüzüne yumruk atıp onu bayılttıktan sonra düşmesin diye tutup yavaşça yere yatırdım.

Baji"özür dilerim izana bunu yapmalıydım. Sana söz veriyoruö, herkesin bana olan nefretini kırıp ailemizi tekrar bir araya toplayacam Baji keisuke olarak söz veriyorum sana"

Veee bölüm sonu umarım beğenirsiniz sanzu ve senjunun kavgası sonra ki bölümde olcak kendinize dikkat edin

Mata ne

KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin