+18

53 4 90
                                    

2 gündür bir gram uyku uyumadan bizimkileri arıyordum kaku ve hina gelmişti senju ile kazu baya ağlamışlardı mutluluktan geldikleri gece bara gidip baya bir eğlenmiştik sonra hinanın fikri üzerine evi satmış ve ordan gelen para ile karavan almıştık bende anneannemden kalan arsayı satıp yanımıza güvence olarak almıştım parayı ve şu anda yan koltuğumda kazu karavanı sürüyor kızlar arkada uyuyordu.

Gözlüğümü çıkarıp leptobu kapattım ve kafamı arkaya koyup ağrıyan gözlerimi ovaladım.

Kazu"Çok fazla ekrana bakıyorsun ve az uyuyup dengesiz yiyorsun hayatım"

Baji"Haklısın biraz uyusam iyi gelicek galiba"

Kazu"Arkaya geç uyu istersen dinlenme tesisine daha en az 2 saat var"

Baji"Yok 5-10 dakika kestirsem yeter"

Kazu"Off baji of! Bir kez sevgilini dinlesen ne ol-"

Dudaklarını uzunca öpüp alt dudağını ısırarak geri çekildim ve gülümseyip bacağını okşadım. Anında kızarmıştı,bu haline kıkırdamıştım sadece

Kazu"A-araba sürerken yapmamalısın"

Baji"Neyi yapmamalıyım hayatım?"

Yutkunup yola dönmüştü terleyen elini dizine sürtüp silerken elini tutup avuç içinin heryerine öpücük kondurdum.Kasılan bedenini hissediyordum ve şu anda canım fena halde onu çekmişti.

Kazu"B-baji..."

Baji"Hmm~?"

Kazu"b-ben..."

Baji"Evet sen?"

Git gide yaklaşmıştım elini bacak arasına koyup boynuna dudaklarımı bastırmıştım,deli gibi onu istiyordum şu an içimi doldurmasını beni tamamlamasını istiyordum.

Kazu"Siktir ama!"

Aniden fren yapıp ayağa kalkmış ve elimi tutarak beni karavandan çıkarmıştı,sırıtarak sıktığı bileğime bakıp onu takip ediyordum.Ormanın içine getirmişti bizi, kızların duyamıycağı kadar uzak ama onları duyabilcek kadar yakındık yani gayet ideal mesafedeydik,Sırtımın aniden sert ağaç kabuğu ile buluşmasından ötürü düşüncelerim eti puff olmuştu.

Baji"Bakıyo-"

Aniden alt dudağımı esir alıp hızlı ve sert bir şekilde emerken diğer yandan kalçamı sıkıp kendine bastırıyordu beni, dudaklarım arasından inleme kaçınca aniden geri çekilip beni soymuştu.

Baji"Biraz yavaş mı olsan ha?"

Kazu"Beni azdırmadan önce düşünücektin onu!"

Hızlıca boynuma gömülüp sert şekilde ısırıyor, yalayıp öpüyordu sonra, tek bir çırpıda pantolonumu indirip penisimi okşamaya başlamıştı.

Baji"Ihhmm~"

Kendimi daha çok ona bastırıp kesik kesik nefes alarak inliyordum, eli cidden çok sıcaktı ve hemen kalkmasını sağlıyordu.

Kazu"Ön mü arka mı?"

Baji"Arka"

Kazu"tamam o zaman ön"

Baji"Lan! Arkadan yap önden kaldıramam şu a-AHHH!"

Aniden içime girmesi ile bacaklarımı beline dolayıp kucağına çıkmıştım ve omzunu ısırıp tırnaklarımı geçirmiştim.

Kazu"Isırma!"

Baji"sos ocodo!"

Kıkırdamıştı sadece bir süre sonra hareket ettirmiş sonra hızlanmıştı bir süre sonra boşalınca içimden çıkmış ve beni yere indirilip pantolonunu giyiyordu.

Baji"Bu kadar sert olman gerekiyor muydu? Yürüyemiyom"

Kazu"Sana ceza olsun sevgilim, birdaha yoldayken yapmazsın artık"

Yanağıma öpücük kondurup gitmişti ve ben göt gibi kalmıştım yürüyemiyordum.

Zar zor ayağa kalkıp etrafa saçtığı kıyafetlerimi giyinip karavana tökezleye tökezleye gidip kendimi hina ve kakunun yanına bıraktım.

///Kazu///

Hava nerdeyse kararmıştı kaku, senju,ve baji arkada yemek yerken hinata sağolsun banada yicek birşeyler getirmişti ve direksiyon başına geçmişti bende yanına oturup yemek yiyordum.

Kazu"Demek takemitchi ile sevgiliyken bir anda ortadan kayboldu"

Hina"Evet. Birşey olmuş olmalı, Takemitchi durduk yere ortadan kaybolucak birisi değil"

Kazu"Haklısın,diğer üyeleri ararken takemitchiyide ekstradan aramalıyız. O, gerizekalı kesin başına iş aç-"

Aniden karşımıza çıkan araba yüzünden ani fren yapmıştık,hinatayı kontrol ettikten sonra sinirle karavandan inmiştim. Tabikide benimle beraber; Baji,kaku,ve senju ile hinatada inmişti arkamdan.

Kazu"Naptığını sanıyorsun lan sen!? Burası yan şerit kör-..."

Karşımda gördüğüm insanlar şaka mıydı? Yoksa bu kaderin bir oyunu muydu?

"Bende seni özledim kelebeğim~"

Bölüm sonu puahahahhaha lütfen pınar ve sanzum bana çok kızmasın please.

KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin