Baji"Ne işiniz var burda sizin?..."
///Önceki bölümde///
Baji" İnupi? Koko? Ran? Rindou?"
Koko"Hâla taşşaklı duruyorsun keisuke"
Hızlıca ayağa kalkıp izananın odasına giden koridorun önünde durdum.
Baji"Kisaki ile bir bağınız varsa uzak durun!"
İnupi"Sakin ol baji-san Kisaki ile bir bağımız yok"
Baji"Nasıl güvenicem size? Belki kisaki yarım kalan işini bitirmek için sizi gönderdi?"
Koko yavaşça bana doğru ilerleyip elini uzatınca kol değneği ile ona vurdum.
Baji"Bir adım daha yaklaşırsanız hepinizin leşini yere sererim!"
Korktuğumu belli etmek istemediğim için olabildiğince öfkeli davranıyordum ama aniden tüm bedenim rahatlamıştı, bunun nedeni ise mislinanın elimi tutmasıydı.
Mislina"Sakin ol lütfen Baji"
Baji"Onlara güvenmiyorum lina! Kisakiye her zaman daha yakındı onlar grupta"
Mislina"Bana güveniyor musun?"
Baji"Güveniyorum"
Mislina"O zaman korkma onlar benim yanımda"
Cidden Mislinanın yanında olabilir miydi? Hem nasıl tanışmışlardı ki?
Baji"Peki siz nerden tanışıyonuz"
Ran"Oww hiç girme oralara zararlı çıkarsın"
Sırıtarak koltuğa oturmuştu ve bize bakıyordu ben ise hâla duruşumdan taviz vermiyordum.
Mislina"Niye? Bir kadın tarafından dayak yemeyi konduramıyor musun kendine?"
Mislinada kıkırdayarak yanına gitmiş ve giderken beyaz şarap alıp gitmişti.Tekli koltuğa oturup bardağa şarap koyarken diğerleride yerleşmişti ben ise hâla olduğum yerdeydim.
Mislina"Hadi ama baji gel oturr"
Bacağım ağrımaya başlayınca mecbur gidip oturmuştum.
////////////////
Saat çokta akşam 9 olmuştu ve deniz kenarında ki masaya oturmuş gelmesini bekliyordum. Onu o kadar çok özlemiştim ki bir kez olsun o eşsiz kokusunu içime çekmek için herşeyimi verirdim.
Kazu"Selam"
Sesini duyduğum gibi ayağa kalkıp sarıldım, o mükemmel kahve ve bal'ı andıran kokusu başımı, döndürüyordu.
Sanzu"Hoşgeldin Kelebeğim"
Konuşurken sesimin titremesine deli olmuştum, o ise bunu farkedip geri çekilerek kollarımdan ayrılmıştı.
Kazu"bir an önce konuşalım şu konuyu çok vaktim yok"
Sanzu"Peki"
Oturması için sandalyesini geri çekmiştim o otururken onunla beraber sandalyeyi ittirdim.Daha sonra kendi yerime geçip oturdum.
Kazu"uzatmadan konuya giricem sanzu"
Sanzu"Tabikide, sen istersen o kelebeğim"
Kazu"Bajiye siz mi bişi yaptınız? Aylardır ortalıkta yok"
Baji.. Baji? Baji! Baji! YİNE BAJİ HEP BAJİ SÜREKLİ BAJİ BAJİ DİYE GEZİYOR!
Sanzu"En son kisaki onunla konuşmaya gitmişti bunun dışında bişi bilmiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader
Fanficİnstagramdan tanışan farklı şehirlerde yaşayan bir arkadaş grubu aileleri yüzünden birbirlerinden ayrı kalan bu insanların nasıl geri bir araya geleceklerini okuycaz peki herşey eskisi gibi mi olucak sizce?