Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda depodaydık, buraya nasıl gelmiştik peki?
Kisaki"Sonunda uyandın sanzu bende diyordum öldü mü acaba?"
Göz devirip alaycıl şekilde bana bakan kisakiye bakıp oturduğum yerde doğruldum.
Sanzu"Bizi sen mi kurtardın?"
Kisaki"Benden başka kim sizi kurtarsın gerizekalı? Sana o kadar çok hap içme dedim kendini kaybettin"
Sanzu"Napıyım? Kocamı önümde öpmesine sessiz mi kalsaydım? O gerizekalı iza-O nasıl!?"
Kisaki"Korkma izana gayet iyi dinlenir şu an.Allahtan yarası derin değilmiş, bir kaç güne uyanır dedi dark"
Duyduklarım ile rahatlayıp aklıma yaslandım o dediyse kesin iyidir aksine dark'dan başkasına güvenmiyordum.
Kisaki"Bir süre saklan heryerde seni polisler arıyor, ben olayı bastırana kadar ormanlık eve g-"
Sanzu"Arabam ve katanam nerde?"
Kisaki"Beni dinlemiyor musun lan sen! Şehirin amına koymuşsun! Bir süre ortalıkta gezin-"
Sanzu"Umrumda değil bu sadece katanamı ve arabamı ver bu sefer öldürücem o küçük orospu ile kelebek avcısını!"
Kisaki"Kelebek avcısı? O ki-haa! Anladım..."
??(dark) "Kisaki ben uyumaya gidiyorum"
Kisaki"Tamam dark iyi dinlen daha çok işimiz var"
??(dark) "Nasıl istersen"
Sanzu"Hey! S- yani dark"
??(dark) "Ne var?"
Sanzu"Teşekkür ederim bizi kurtardığın için"
Koyu siyah harelerini üzerime dikip oturduğum yere yapışmamı sağladı.
??(dark) "Birdaha kardeşime zarar verirsen seni öldürürüm şekercik bunu unutma"
Kisaki"Ahh hadi ama bu kadar ciddi olma S- yani dark"
Son kez bana baktıktan sonra birşey demeden gitti. Onun gitmesi ile rahatlayıp yerimden kalktım ve odama gittim kelebeğimin kokusu artık çok az geliyordu...
Ona ihtiyacım vardı beni koynunda uyutmasına saçlarımı okşamasına.. onu çok özlemiştim 10 yıl olmuştu. 10 yıldır kelebeğime dokunamıyordum, sarılamıyordum,
öpemiyordum, kokusunu içime çekemiyordum ve hepsi baji yüzündendi!Sevdiğim adamı kocamı elimden çalmıştı bende onun elinden sevdiğini alıcaktım!
Chifuyusunu elinden alıcaktım onun bana yaşattığı herşeyi misliyle yaşatıcaktım ona.
////////////
Hayır.. Hayır almayın onu elimden lütfen! Ben onsuz yaşayamam. Lütfen zümrüt gözlümü elimden almayın!...
"FUYUU!!!!"
Senju"Tanrım çok şükür uyandın! Çok korkuttun bizi baji"
Senju bana sarılırken karşılık vermiştim sonra aklıma izana gelmişti.
Baji"İzana o nerde!? İyi değil mi?"
Senju"Bilmiyorum izanayı geri aldı abimler"
Baji"Lanet olsun!"
Senju"Sakin ol baji izana gayet iyidir korkma"
Baji"hepsi benim suçum onu koruyamadım sizi ko-"
Kazu"Kendine bu kadar yüklenme baji"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader
Fanfictionİnstagramdan tanışan farklı şehirlerde yaşayan bir arkadaş grubu aileleri yüzünden birbirlerinden ayrı kalan bu insanların nasıl geri bir araya geleceklerini okuycaz peki herşey eskisi gibi mi olucak sizce?