Sabah erkenden kalkmıştım ve sahil kenarında yürüyüşe çıkmıştım insanların azaldığı ve genelde sevişicek çiftlerin yada içki içicek insanların geliceği ıssızlıkta ki bölgeye geri geldiğim Moon ortalıkta yoktu.
??"Moon! Nerdesin tatlım?"
Etrafa bakınıp, moon'u ararken bir anda bana koşarak geliyordu elinde ise muska gibi bişey vardı yanıma gelip elime vermişti ve paçamdan çekmeye çalışmıştı.
??"Neden bu kadar garip davranıyorsun Moon? Ne var ilerde?"
Daha çok havlayıp sürüklemeye başladı bir süre sonra paçamı kurtarıp takip ettim moon akıllı bir köpekti ilerde birşey olmasaydı bu kadar çabalamazdı.
5 dakikalık yürümenin ardından kayalıkların oraya doğru gelmiştik.
??"Ee ne var burda? Neden beni getirdin beni buraya?"
Kuyruğunu sallayıp, hızlıca kayalıkların arasına daldı.Peşinden koşarak gitmeye başladım tâ ki iki tane yerde yatan adam görene kadar.
??"Tanrım! Ölmüşler mi?"
Yanlarına çöküp nabızlarına baktığımda çok azda olsa atıyordu,derin bir nefes alıp yere dizlerim üstüne oturup moonu başından okşadım ve telefonu çıkarıp işe yaramaz örgü kafayı aradım.
??"Pişt! Hemen sahile kayalıkların oraya ilk yardım çantası ile gel çabuk!"
Telefonu suratına kapatıp renkleri beyazlaşmaya başlayan iki adama baktım,yüzleri tanıdık geliyordu ama çıkaramamıştım sanırım karıştırmıştım.
Beyaz saçlı adamın ğöğüsünde 5 tane mermi yarası vardı siyah saçlı adamın ise sırtında iki tane ayağında 1 tane kurşun yarası vardı .
Beyaz saçlının gömleğinin düğmesini açıp baktığımda soğuk suyun etkisi ile kanı pıhtılaştığı için kanaması yoktu ama su yutmuştu ikiside.
Elimi ğöğsüne koyup kalp masajı yapmaya başladım siyah saçlı çocuk yuttuğu suyu öksürerek dışarı çıkarırken, hiç vakit kaybetmeden beyaz saçlıya kalp masajı yaptım.
??"Hadi uyan!"
Burnunu sıkıp çenesinden tutarak dudaklarını araladım ve derin bir nefes alıp dudaklarımı birleştirdikten sonra içimde ki tüm havayı onun ağzının içine üfleyip suni teneffüs yaptım bir kaç dakika sonra tekrardan kalp masajı yapmaya başladım ve bir süre böyle devam ettim arkadaşı elini tutmuş ağlayarak bakıyordu.
Bir kaç dakika sonra beyaz saçlı adam yuttuğu tüm suyu öksürerek dışarı çıkarınca rahatlayıp olduğum yere uzandım.
??"Ohh be! Öldün sandım"
///15 dakika sonra ///
///Baji///
Beyaz saçlı kızın verdiği giysileri önce izanaya giydirmiştim sonra kendimde giyinip baş ucuna oturmuş ve elini tutmuştum,kızın dediğine göre birkaç hafta uyanmazdı.
??"Sıcak birşeyler hazırladım gel hadi"
Baji"Tamam"
İzanaya son kez baktıktan sonra bana emanet ettikleri muskayı onun boynuna asıp elini sımsıkı tuttum.
Baji"Tanrım lütfen izanayı yanına alma daha kendi ailesini kurup kırsal bir yerde sessiz sakin hayat sürücek benim canımı al ona ver.."
Dua'm bittikten sonra kapıda bekleyen beyaz saçlı kıza doğru gidip bakmıştım daha sonra elinde ki koltuk değneğini alıp yürümeye çalıştım tam düşücekken koluma girmişti.
??"Dikkat bacağında ağır hasar var"
Sadece başımı sallayarak onaylamıştım ve yardımı ile salona gitmiştik ben oturup ayağımı uzatırken o da tepside kahve ve biraz atıştırmalık getirmişti.
??"Sıcak birşeyler içmek iyi gelir diye düşündüm"
Baji"Teşekkür ederim"
Tebessüm etmiş ve kahveyi uzatmıştı bana elinden alıp bir yudum aldım ve şaşkınca ona baktım.
Baji"MÜKEMMEL OLMUŞ BU!"
??"Beğenmene sevindim"
Baji"Bu arada tanışmadık ben keisuke baji"
??"Bende Mislina satomi memnun oldum"
Baji"Bende memnun oldum mislina..."
Mislina"Birşey mi oldu?
Baji"Hayır sadece tanıdık geldin"
Yine gülümsemiş ve susmuştu sadece daha sonra odaya aynı 4 kişinin girmesi ile şaşkınca baka kalmıştım.
Baji"Ne işiniz var burda sizin?..."
//////////////Puahahahhaha kudurun iki kardeş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader
Fanfictionİnstagramdan tanışan farklı şehirlerde yaşayan bir arkadaş grubu aileleri yüzünden birbirlerinden ayrı kalan bu insanların nasıl geri bir araya geleceklerini okuycaz peki herşey eskisi gibi mi olucak sizce?