Bakugo Katsuki.
Chłopak porywczy, może sprawiać wrażenie idealnego kandydata na złoczyńcę, zapewne każdego by zdziwił fakt, że chce zostać najlepszym bohaterem i się szkoli w tym kierunku.
Ma obsesję na punkcie zwycięstwa, wpada w złość gdy mu się to nie uda, lub nie w taki sposób jaki chciał. Nienawidzi gdy coś nie idzie po jego myśli.
Jest on arogancką i bardzo agresywną osobistością, ma tendencje do antybohaterskich zachowań, często wręcz brutalnych.
Zapewne każdego interesuje to, kiedy taki się stał.
Jego problematyczne zachowanie sięga czasów wczesnego dzieciństwa, kiedy znany był z nękania małego Izuku Midoriya, który jeszcze nie posiadał indywidualności. Jednak po przyjęciu do U.A. i doświadczeniu kilku porażek, jednej z nich nawet dotyczących Izuku, stopniowo przekształcał się w mniej antagonistyczną osobę, mimo iż nadal posiada wiele nieprzyjemnych cech.
W walce jest bezlitosny, czy to ze złoczyńcami, czy to ze swoimi kolegami z klasy. Gdy walczy pokazuje swój brutalny uśmiech, a jego styl walki odzwierciedla jego charakter: bezlitośnie atakuje przeciwnika oraz nie ma szacunku do pobliskiego otoczenia, jeśli jednak miał możliwość to starał się ograniczyć zniszczenia do minimum.
Był on jednak wielce utalentowany oraz inteligentny, potrafi użyć swej indywidualności w różnych wypadkach, nie tylko do atakowania. Potrafi on szybko wymyślić dobrą strategie oraz wyjście z nieprzyjemnej sytuacji, jest on jednym z najmądrzejszych uczniów w klasie.
Choć wydaje się, że nie jest on zbyt stabilnym psychicznie, oraz nikt go za takiego nie uważa, Katsuki doskonale wie o tym kto jest jego wrogiem, a kto sprzymierzeńcem. Chociaż nie zachowuje się zbyt przyjaźnie względem sojuszników, to o wiele zimniej i brutalniej traktuje swoich wrogów. Jest uważany za bardzo nieuprzejmego i wulgarnego, co czyni go najmniej popularnym w stosunku do większości osób z jego klasy. Jego wybuchy z czasem stają się mniej agresywne, zazwyczaj bardziej komiczne, ponieważ wścieka się nawet na małe rzeczy, takie jak dokuczanie. Przez to wydaje się, że zaczyna powoli dojrzewać, ale wciąż woli trzymać się z daleka i wykazuje brak zainteresowania spędzaniem czasu z innymi osobami z klasy.
!Cześć opisu skopiowana z
https://myheroacademia.fandom.com/pl/wiki/Katsuki_Bakugo !Przynajmniej tak widział go Izuku Midoryia.
Była aktualnie godzina 13:00, uczniowie z klasy 2A byli na lekcji, mieli zastępstwo z Panem Aizawą, gdyż Present Mic nabawił się gorączki i nie mógł poprowadzić dzisiejszej lekcji języka angielskiego.
- Jak już wbijać by zabijać, to z tupetem - szepnął Keiichiro stojąc na przeciw drzwi prowadzących do U.A. Otworzył je i rozejrzał się we wszystkie strony, zrobił krok w przód i zamarł.
~ A może by tak napędzić im stracha? ~ pomyślał. Co mógł zrobić? Chciał by zapamiętali te spotkanie na zawsze. Może lepiejby było włamać się po lekcjach do ich akademika i zrobić tam w tedy to co musi? Teraz mają lekcje, więc jest tam z nimi jakiś bohater, było by w tedy jakieś większe zagrożenie.
Suzuki wyszedł z budynku i skierował się do akademika klasy 2A, lekcje powinni kończyć o 14:30, tak było przynajmniej w planie lekcji który zobaczył na papierach w biurze dyrektora. Po chwili chłopak wszedł do budynku.
- Hm, wszystko takie samo. Myślałem, że akademiki 1 i 2 klas się różnią, a tu taka niespodzianka - mruknął, a potem sprawdził czy na pewno nikogo nie ma w środku.
Był sam.
~ Zobaczmy może ich piękne pokoiki ~ pomyślał Suzuki, po czym skierował się do pierwszego lepszego pokoju.
CZYTASZ
Raz i Dwa[]Villain Deku
FanfictionNie mogę zostać bohaterem. Nie mogłem być tym kim chcę, Więc stałem się kimś, kim nikt nie chciał bym został. Siądźcie wygodnie i liczcie, Raz i Dwa, Raz I Dwa, R̥̲̼̤͓͔͕ͭ̏ͧ҉҉a̧̳̫̟̣͈̖͆ͬͤ̅ͮ͋̎͟z̴̳ͧ̒́̒͒ ̗̤̪̼̥̤Iͬ̈́͋̇͟ ̬͔̲̞͈̥̰̤̕D̙̖̘̽̀͝w̎̐̈ͨ̅̇̃͝a̠̭̬̠͙̘͆͛͘. ...