9. Killing party

162 8 71
                                    

!UWAGA! ROZDZIAŁ ZAWIERA DUŻO KRWAWYCH SCEN! JEŚLI OWE CI NIE ODPOWIADAJĄ, PRZEWIŃ NA KONIEC ROZDZIAŁU! BĘDZIE TAM STRESZCZENIE!

●●●

Tic tac

Tic tac

Tic tac

Zegarek tyka.

Czas leci.

●●●

- Hej, Ludzie! Mamy iść w stronę szkoły za 20 minut! - zawołał Kaminari, patrząc się w ekran telefonu.

- Po co? Kum - spytała Asui.

- Nie wiem, Midnight tak do mnie napisała - odpowiedział Denki.

●●●

Kałuża krwii.

Ciało.

Martwa nauczycielka.

Bohaterka.

Chłopak trzymał telefon swej ofiary.

Wysłał wiadomość.

Będą tu.

●●●

- Skoro napisała nauczycielka to za równe 20 minut wyruszamy! - zawołał Tenya w stronę kolegów.

- Tak! - zawołali.

- Wszyscy wiedzą, że mamy iść? - zapytała Ochaco, w stronę przewodniczącego.

Ten szybko przeliczył wszczystkich e salonie.

- Nie! Eee, Kaminari? Mógłbyś pójść do Kirishimy i Todorokiego i przekazać im wiadomość? - Zapytał Iida w stronę kolegi.

- Iida, ja mogę pójść! - zawołała Momo, wstając z kanapy.

- Eee, dzięki za chęci Yaourozu, ale to są pokoju dla chłopaków i nie wiem czy dziewczy...- zaczął zmieszany, lecz ta mu przerwała.

- Przecież jak oglądaliśmy swoje pokoje to każdy zaglądał wszędzie prawda? Nie widzę w tym problemu. Nie chcę też, żeby informacja została błędnie przekazana - zaśmiała się.

- Ej! Wiem, że jestem debilem, ale bez przesady! - krzyknął wkurzony Denki w stronę koleżanki.

- No dobra, to możesz iść Yaourozu - powiedział okularnik, kiwając głową.

Dziewczyna ruszyła.

Znalazła się przed pokojem Todorokiego, zapukała.

Nic.

Zapukała drugi raz.

Nic.

Może chłopak spał?

~ Jeśli tak, to nie chcę go obudzić. Muszę mu dostarczyć tę wiadomość! Po cichu wejdziesz tak? Dasz radę, Momo! ~ pomyślała pewnie.

Otworzyła po cichu drzwi i zajrzała do środka.

Nikogo tam nie było.

- Oh?

Zamknęła drzwi i ruszyła do pokoju Kirishimy.

Zapukała, odpowiedział jej głos.

- Otwarte!

Yaourozu weszła.

- Oh! Todoroki, Kirishima, tutaj jesteście! - zawołała radośnie.

- Przepraszam, nie zamknąłem drzwi od pokoju - powiedział przepraszająco Shoto.

Raz i Dwa[]Villain DekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz