Ohaaaaaa lfldşeiwiwiw yıllar sonra bölüm atmak diyiyncede bennn
BBH ye bölüm atçam demiştim ama bi baktım buna zaten bir bölüm yazmışım födşeşwşwş eve atma kısmına kadar yazmıştım dedim bir şeyler tamamlayıp atayım bari sanırım normalde daha uzun uzadıya yazar bide o gecenin ertesi sabahını filanda yazardım da herhalde seneye kadar beklemeniz gerekirdi onun için muhtemelen. Neyse iyi eğlenceler baylar sizeeeee
✨Bölümlerin dizilerle alakası yoktur, her bölüm birbirinden bağımsız bir hikaye olarak yazılmıştır. Keyfini çıkarın.
"Bu yüzük sana yeni yılda aşkı getirsin." diyerek taktı Selvi'nin en küçük parmağına yüzüğü. Selvi gülümseyerek adama baktı.
Eğlence mekanlarının içinden sesler yükseldi bir anda. 10... 9... 8... Selvi ve Adil öylece birbirine bakarken denizin üzerinden havai fişekler yükseldi. Adil, bir an gözünü ondan ayıran kadına doğru atıldı ve onu belinden yakalayıp gözlerinin içine baktı. Selvi şaşkınlıkla karşısında ki adama baktı.
"O aşk benden başkasının payına düşerse varya bu kalın kafamı duvarlara vura vura patlatırım!"
"Ne?"
Adil tek kelime daha etmeden dudaklarını kadının soğuktan üşümüş dudaklarına bastırıp gözlerini kapattı. Selvi, bir saniye bile tereddüt etmedi karşılık vermekte. Üşüyen bedenlerine inat bir kıvılcım çaktı gökyüzünden, yüreklerine düşen...Müzik durdu, sesler durdu, kahkahalar, ışıklar, denizin üzerinde binbir renk parlayan havai fişekler öylece durdu. Dünya dönmüyordu artık, ne gece soğuk, ne güneş yakıcıydı. Onlardan başka hayata dair her şeyin anlamı yok olmuştu, hiçbir şeye de ihtiyaçları yoktu zaten. Kainat onların iki dudağı arasındaydı. O dudaklar onlara can verdi ve can aldı.
Dakikalarca kana kana içtiler birbirlerinin dudaklarını. Soğuk artık bedenlerine işlemiyordu. Adil kollarının arasında, kendi yanında küçücük kalan bedeni sıkı sıkı sarmıştı. Sanki her an ellerinin arasından kayıp gidebilirdi gibi.
Selvi parmak uçlarının üzerinde sanki göğe uzanıyormuş gibi hissediyordu. Sanki az sonra karanlığın içinde kaybolmuş bulutlara doğru yükselecekti. İçinde, Adil'e ait olanlar dışında ki tüm duygular bulut olmuştu.Birbirlerinden ayrılmaya niyetleri yoktu, ta ki onlara hızla çarpan bir şeyle ikisi de savrulana dek.
"OYY TAM ON İKİDEN !"
Suratlarının ortasına patlayan kar topundan sonra Tanju'nun iğrenç kahkahası kendilerine gelmelerini sağladı.
Selvi yüzündeki karları temizlemeye çalışırken Adil bu sefer gerçekten Tanju'yu öldürecek gibi bakıyordu.
Arabaların üzerindeki karlardan bir kartopu daha yapmaya çalışırken katıla katıla gülen Tanju'ya doğru bir adım atacaktı ki göğsünden tutan bir el onu durdurdu."Katil olmak için çok kötü bir gece, şimdi sakin ol yarın birlikte parçalayıp gömeriz."
Selvi tatlı tatlı Adil'e bakıyordu ki sırtına bir kartopu daha yedi. Öfkeyle arkasına dönüp; "Burada hayatını kurtarmaya çalışırken beni katil etme çocuk!" diye bağırdı.
Tanju iki elinde iki kartopu, ellerini havaya kaldırarak yaklaştı.
"Tamam tamam, özür dilerim romantik anınızı mahvettim. Bunu da hakettim, alın. Alın hadi çekinmeyin al!"
Ellerindeki kartoplarını uzatıp bir kaç adım geriye çekildi. Adil elindeki kar topunu bir adım geriden güç alıp fırlattı. Tam suratının ortasına yapışan kar topuyla affallayan Tanju; "Surata atılır mı lan!? Ama tam isabet güzel! Hadi yollayın ikinciyi ama surata yok!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece ve Güneş One Shot (+18)
Hayran KurguBurada farklı farklı dizi karakterleriyle ilgili karma one shotlar yazacağım. Bir çoğunda +18 bölümler olabilir haberiniz olsun. aynı zamanda sadece dizi karakterleriyle değil bazı sevdiğim oyuncuları shipleyerek de yazacağım bölümler gelecek sizden...