Wspomnienie,sen.Część1

29 3 0
                                    

Gdy weszłam do swojego pokoju byłam ,lekko zdenerwowana. Położyłam się i rozmyślałam nad moją przeszłością która nie była kolorowa jak może innych, lecz była czarna....Zasnęłam.

Nie tylko nie to znów ten sam pokój. Kilkuletnia dziewczyna znowu idzie do tego samego pomieszczenia,które nienawidzi przez tyle lat jak coś nie pasuje ,lub zrobi według jej matki ,która nazywa się Melisa , niech nie zwodzi was to piękne wydające się imię na spokojne i inne dobre skojarzenia .Jest odwrotnie....
Emma patrzyła jak jej mama otwiera klapę w podłodze gdzie jest ''piwnica''
dziewczynka wiedziała co ją czeka...
Matka szarpnęła dziewczynkę i kazała jej zejść na doł po czym sama za nią zeszła. Dziewczynka znów ujrzała to samo ciemne pomieszczenia, panował półmrok jedynie paliła się mała lampka na suficie oświetlając piwnice i to nie małą. Koc leżał jak zawsze w jednym i tym samym miejscu za krzesłem ,przy niektórych miejscach jak się dobrze przyjrzeć lekko zakrwawiony... lustro które było prostokątne stało na środku naprzeciwko krzesła , była też nieduża nie za bardzo zakurzona szafa ,gdyż była otwierana za często, za bardzo.
- Mamo- szepnęła dziewczynka z łzami.
- Zamknij się......

-NIE!- to był tylko sen, a raczej wspomnienie , które jak inne chciała je zapomnieć,lecz Emmie o wszystkich wspomnieniach przypominały jej najmniejsze gesty, słowa.....
Ona nie miała pięknej różowej przeszłości z watą cukrową , lecz przeszłość czarna jak próżnia i krwawa róża🌹. Jedynie pomógł jej Tony ,który jest dla niej jak ojciec, gdyby nie on pewnie była by w więzieniu,albo bezdomna...




Witam wszystkich po mojej nieobecności oraz Witam w Nowym roku. Dużo na głowie sprawdzianów i innych rzeczy jak kiedyś wspominałam będę wstawiać jak mnie natchnie i będę miała czas na pisanie.

Przeszłość Emmy Black nie była fajna lecz mroczna i bolesna chcecie wiedzieć więcej....

Do następnego 👋 Juliet 🐍💚

Też mam uczucia Loki Laufeyson "Zawieszona"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz