Gdy doszła odpowiednia godzina wszyscy zeszli na dół w piżamach .
Emma miała tak zwaną"sukienkę"nocną o kolorze delikatnego fioletu.Wanda miała bordowe na krótki rękaw koszulkę i czarne długie spodnie od piżam.
(Spodnie w oczach w umyśle wyobraźni).
Natasha ubrana była podobnie jak Wanda ale miała na długi rękaw i czerwoną koszulkę nocna i też czarne długie spodnie nocne (nie mogłam zdjęcia znaleźć ok).
Wszyscy usiedli na swoich miejscach ,które wybrali( kaszlu kaszlu wywalczyli jak dzikie zwierzęta kaszlu kaszl).
Na kanapie był Tony ,Bruce , Vision, na drugiej kanapie Natasha , Wanda i Clint. Na fotelu Steve, na ziemi siedzieli Bucky ,Emma , Loki, Sam.
Dawaj obecność 2 -krzyknął Sam
-Nie
-No weź Stark -powiedział obrażony jak dziecko Wilson
-To chce obecność 2-spytał Tony
Wszyscy oprócz Bucky'iego i Lokiego bo nie wiedzieli o co chodzi .
-Czyli większość! -krzyknął ucieszony Sam.-Co to za film ? - zapytał Em Bucky .
Emma odpowiedziała szeptem:
- straszny film i tyle zdradzać nic nie będę.- powiedziała Emma z uśmiechem .
-Straszny? -zapytał Bucky.
-Dla mnie nie jest straszny ,ale dla niektórych jak Clint ,który potem boi się sam spać i śpi z włączonym światłem heh .
-Zobaczymy, czy straszny ,czy nie- odpowiedział Bucky.Loki przyglądał, się lecz nie słyszał o czym rozmawiali przeczuwał , że o filmie.
W połowie filmu.
Skończyło się na tym, że Clint się bał jak małe dziecko, reszta się też bała oprócz Emmy, Lokiego i Buckiego.
Nic dziwnego....Wszyscy po zasypiali w dziwnych pozycjach Tony leżał cały rozwalony na Bannerze , Clint przytulał się do Natashy , Emma leżała wtulona w metalowe ramię Buckiego, które było o dziwo bardzo wygodne , Loki był opary zagłówek kanapy. Reszta leżała poprostu rozwalona.
To był strasznie pozytywny wieczór spędzony razem.Wleciał rozdział.
Do następnego rozdziału 👋 Juliet 💚
CZYTASZ
Też mam uczucia Loki Laufeyson "Zawieszona"
FanficLoki Laufeyson po tym jak zaatakował Nowy York pozostaje na Ziemi to jego kara wymierzona przez Odyna aby został na planecie którą gardzi.A co jeśli spotka osobę która zmieni go i jego życie na lepsze? Wszystko zaczyna się gdy Avengers złapało Lokie...