XIII. Azkaban

157 6 0
                                    

XIII.


Rémus

                       Nikto už nič nekomentuje. Ostatní profesori na čele s Brumbálom vedia čo sa deje. Teda aspoň okrajovo. Sú si vedomí nášho vzťahu s Harrym a Ronom. Našťastie proti tomu nič nenamietajú a Brumbál má v očiach len tie svoje iskry. Nijak sa o nich nestaráme. Je na čase, aby si aj ostatní uvedomili náš vzťah. Práve keď si naložíme jedlo, dvere sa otvoria a dnu vpadne rozzúrený a úplne neupravený Ron. Šaty ma roztrhané a vo vlasoch má listy. Vyzerá akoby prešiel tornádom. Za ním vojde podobne ozdobený Alicorn, ktorý sa veľmi dobre zabáva.

“S tebou už nikdy neletím!! Neviem ako si mohol od prvého ročníka hrať Metlobal!!! Bohovia, veď nevieš ani pristáť na normálnej zemi!! Nabudúce pristaň radšej uprostred jazera a nie uprostred Zakázaného lesa!!!” otočí sa naňho Ron.

Absolútne nechápeme. Alicornovi sa rozžiari roh.

“Ale no tak….. Nič sa ti nestalo, tak čo vyšiluješ? To ja tu mám zlomené krídlo,” prejde s kľudom okolo Rona, ktorý je rozpálený do biela a zamieri k nám.

Pozrieme sa na seba. To nemôže byť Harry. Vzápätí nám tu mienku Ron vyvráti.

“Harry James Potter-Slizolin! Ja ťa pretrhnem ako hada!” skríkne.

Harry mu neodpovie o postaví sa pred riaditeľa. Až teraz si všimnem, že jedno krídlo vláči po zemi. Ron sa trochu upokojí a prejde k Severusovi. Dlho si pozerajú do očí než si ho Severus stiahne na kolená a pobozká ho. Ron mu bozk vášnivo opätuje. Pre nás aj po tých rokoch veľmi veľa znamenajú. Nevšímame si žiakov, ktorí na toto majú rôzne reakcie. Za tie roky si už mohli zvyknúť, že v Bradaviciach nie je jediný normálny rok. Svoju pozornosť presuniem späť na Harryho. Postavím sa a prejdem k Síriovi, ktorí je pri Harrym.

“Ahoj vĺča,” pohľadím ho medzi ušami.

“Rémus! Teraz rozhodne ako vĺča nevyzerá,” zamračí sa Sírius.

“Ja viem,” usmejem sa.

“Remi, Siri. Obaja ste mi chýbali,” ozve sa tíško.

“Ako sa máš? Čo maličké?” spýta sa ticho Sírius.

“Sme v poriadku. Len mám zlomené krídlo ako som spadol do lesa,” odfrkne si.

“Rád ťa opäť vidím chlapče, aj keď v inej podobe,” pousmeje sa riaditeľ.

“Aj ja vás riaditeľ. Nie je to trvalé. Zmením sa späť, keď sa mi obnoví magické jadro, aby chránilo moje dieťa. Malo by to byť do dvoch dní,” odpovie pokojne a pozrie sa na nás.

“Poppy ti ošetrí to krídlo,” usmeje sa Sírius a objíme Harryho.

“Poď. Pôjdeme na ošetrovňu,” usmejem sa a vezmem Síria okolo pása.

Už v tichosti sa rozídeme na ošetrovňu. Na ošetrovni Harryho ošetrí dosť prekvapená Poppy. Taktiež nám položí niekoľko otázok a tiež skontroluje oboch, Harryho aj Rona, ktorý za nami prišiel, kvôli tehotenstvu. Našťastie je všetko v poriadku a maličkí sa veľmi dobre vyvíjajú. Keď nás Poppy nechá samých, tak sa hneď vytvorí trochu napätá atmosféra. Skutočný rozhovor však príde až o tri dni neskôr, keď sa Harry vráti do svojej normálnej podoby a konečne ho môžeme držať v náručí.

“Ako to bude teraz? Myslím, stále chceš byť s nami?” spýta sa Sírius jedného večera.

Severus s Ronom majú vzťah rovnaký ako pred rokmi. U nich to nebol problém, ale pri nás furt vyšiluje Sírius.

Harry Potter a Nástrahy ČasuWhere stories live. Discover now