IV. Sny.....

376 19 0
                                    

IV.


Harry

                   No zvieratá……Sú to skôr šelmy a nie ledajaké. K Ronovi sa priblíži veľký čierny magický lev s červenými očami, nazývaný Tichý zabijak a ku mne prejde elegantnou chôdzou veľký biely magický tiger s modrými, ľadovými očami, ktorý sa nazýva Biela smrť. Sú to veľmi mocný ochránci. Ovládajú mágiu a majú aj svoje vlastné magické jadro. Klaknem si k tigrovi a pohľadím ho po hlave.

“Ahoj krásavec. Ako sa voláš?” spýtam sa šťastne.

Cítim sa bezpečne. Ron sa mazná so svojím levom.

“Nemajú mená,” usmeje sa Riaditeľ.

“Budem ťa volať Dreams. Čo povieš?” spýtam sa tigra.

Ten len súhlasne zavrčí a obtrie sa o mňa.

“Ron, aké mu dáš meno?” spýtam sa s úsmevom, keď sa postavím zo zeme.

“Night,” usmeje sa.

“Dobre. Myslím, že teraz už môžete s pokojom ísť za svojimi priateľmi. Učitelia o týchto dvoch vedia, tak s vami môžu chodiť aj na hodiny. Taktiež o včerajšku vedia ostatní žiaci, aj keď nie podrobnosti, takže tento týždeň už na hodiny nechoďte. Máte voľno.”

Vystrašene sa vraciame späť. To nie. Vedia o tom. Pevne chytím Dreamsa za krkom, až zavrčí.

“Prepáč,” pohľadím ho.

Iba sa o mňa obtrie a ja pochopím, že mu to nevadí. Budem sa musieť naučiť porozumieť jeho reči. Hadom rozumiem, ale mačky sú trochu iný kaliber…..

                  Vrátime sa pomalým krokom až k Veľkej sieni. Zastavíme sa neďaleko od dverí.

“Pripravený?” spýta sa Ron.

“Nie,” poviem vystrašene.

“Ani ja,” povzdychne si Ron.

Naše mačky sa na nás pozrú a zavrčia. Night nás oboch postrčí dopredu.

“Asi by sme mali ísť,” pohladí ho po hlave Ron.

Night s Dreamsom nás hneď predbehnú a vbehnú do siene, z ktorej sa ozve krik. Pozrieme sa na seba a rozídeme sa za nimi. Keď tam vojdeme, tak sa nám naskytne pohľad na Chrabromilský stôl, na ktorom leží Night a na Slizolinský stôl, na ktorom leží Dreams. Neriešim to a ani Ron. Obaja sa s opatrnosťou rozídeme k svojim stolom. Mačky skočia na zem a ľahnú si za nás.

“Čo majú znamenať tie šelmy?” spýta sa ma Sev.

Opatrne si sadne pri mňa a sleduje tigra za mojim chrbtom. Neodpoviem. Jedným okom sa pozerám okolo. Mám strach. Dreams to asi vycíti, pretože sa mi oprie o chrbát. Pozriem sa na Rona, ktorý má niečo podobné pri Chrabromilskom stole. Až na to, že jeho strach je menší než môj. Rýchlo do seba nahádžem jedlo a vybehnem z Veľkej siene. Zastavím sa až v Komnate.

Ron

                   Cítim Harryho strach. Keď vybehne z Veľkej siene, príde ku mne Severus.

“Musíme sa porozprávať,” zamračí sa.

Prikývnem a odídem s ním. Všimnem si, že nás záškodníci nasledujú. Night ide vedľa mňa a to by neboli Bradavice, aby nás nesledovala celá Veľká sieň. Ako ja tie pohľady neznášam. Už viem ako sa v našej dobe cítil Harry. Ako keby sme boli pod rontgenom. Prídeme až do Komnaty kde nájdeme aj Harryho, ktorý leží na posteli a túli sa k Dreamsovi. Keď vojdeme, tak zdvihne hlavu z jeho kožucha a uplakane sa na nás pozrie.

Harry Potter a Nástrahy ČasuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang