X. Slizolinovo opátstvo

379 19 3
                                    

Tak toto mám dopísané len nemám čas to zverejňovať, ale teraz na rýchlo vám to sem dávam. Snáď sa nezabudnem a čoskoro pridám pokračovanie :) toto platí aj na Spomienky z Budúcnosti, ale tie by som pridala až cez víkend pokiaľ nezabudnem pri všetkom čo musím urobiť ^_^ prajem vám príjemnú zábavu a ďakujem za podporu a pochopenie aj v tejto ťažkej dobe :)

X.


…… Prítomnosť……


Marcus

                    Silno narazím do steny a spadnem na zem. Sakra, to bolí. Otvorím oči a pozriem sa okolo. Zamračím sa. Vyzerá to tu ako učebňa obrany, ale je zároveň iná. Otvoria sa dvere od učiteľského kabinetu a vyjdu odtadiaľ dvaja muži. Najskôr ich nespoznám, ale hneď mi dôjde kto sú.

“Čo tu robíš?” spýta sa jeden z nich.

“Sírius? Rémus?” spýtam sa opatrne.

“Kto si?” zamračí sa Sírius.

“Marcus….” odpoviem.

“Takže si sa sem dostal?” spýta sa s úsmevom Rémus.

“Nie sú s tebou aj Harry a Ron?” spýta sa nádejne Sírius.

“Nie. Bohužiaľ nie,” pousmejem sa.

V tom sa otvoria dvere od učebne a dnu vojde Severus s Charliem. Sú nejak moc zabraný do rozhovoru o elixíroch. Charlie sa vôbec nezmenil.

“Charlie, mame návštevu,” zasmeje sa Sírius.

Nechápavo sa naňho pozrú.

“Ahoj Charlie,” usmejem sa skusmo.

“M-Marcus,” vydýchne šokovane Charlie.

Prejde tých pár krokov, ktoré ho odo mňa delia a pevne ma objíme. Objatie mu opätujem.

“Aký je deň, že tu nie sú žiaci?” spýtam sa ticho.

“Dnes začali letné prázdniny…. Nevieš kde je môj brat a Harry?” spýta sa ma Charlie.

“Neviem čo s nimi je. Naposledy som ich videl, keď ma nedopatrením premiestnili sem,” pousmejem sa smutne.

“Potom skončili na ošetrovni a Harry mal strach, že potratil. Našťastie boli v poriadku, ale po viac ako týždni, čo boli mimo, tak bez stopy zmizli,” odpovie ticho Severus.

S povzdychom sa opriem o Charlieho a čakám, než sa ostatní preberú zo zamyslenia.

Rémus

                Marcus sa objavil na začiatku leta, čo je už tri týždne. Kedy sa teda objavia Harry s Ronom? Sú tam príliš veľké a nepravidelné časové úseky. Prečo musí byť všetko tak moc zložité? Povzdychnem si. Teraz by som sa mal sústrediť na niečo iné. Marcus nemá dokončený siedmy ročník, tak sme mu teraz cez leto dali skúšky, aby nemusel opakovať celý rok. Chce získať titul Mistra z Obrany, tak som ho po Brumbálovom zvolení prijal za svojho učňa a na ďalší rok bude pod mojim dozorom. Charlie bol tiež nadšený, pretože to znamenalo byť oveľa viac s Marcusom. Počas tohto leta by ho mal doma predstaviť ako svojho oficiálneho partnera, nie len preto, že Marcusa Charlie miluje, ale aj preto, že sa rozhodli založiť si rodinku. Severus im pred týždňom dal elixír na počatie. Práve sú na ošetrovni a testujú, či je Marcus tehotný, alebo nie. Ja sa prechádzam po pozemkoch a hrám sa so Síriom, ktorý premenený na psa behá po okolí.

Harry Potter a Nástrahy ČasuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang