V. Nadobudnutá Moc

340 16 0
                                    

V.


Rémus

                   Keď sa za ňou zavrú dvere, stále stojíme na mieste. Riaditeľ sa tiež pozrie na tých dvoch.

“Môžem vedieť, čo vás to napadlo? Koľko ste v tej knižnici boli?” spýta sa s povzdychom.

“Pár hodín?” zamrmle Harry.

“Môžeme vedieť, čo ste tam hľadali?” spýtam sa naštvane.

My tu o nich máme strach a oni si čítajú knihy!

“Kto sú tí duchovia,” zaspáva Ron.

“Aký duchovia?” zamračí sa Sev.

“Tie dve ženy, ktoré sa nám ukázali v sne a chceli, aby sme našli……..” zaspí Harry.

“Čo máte nájsť?...... Kto sú tie ženy?” spýta sa zamračene Brumbál.

“Rowena z Bystrohlavu a Helga z Biflomoru,” zívne si Ron a tiež zaspí.

Nechápavo sa na nich pozeráme.

“Pán riaditeľ, čo sa to tu deje?” spýta sa zamračene James.

“To sám neviem…… v každom prípade bude lepšie, ak to nebudete riešiť a keby sa čokoľvek stalo, tak ich priveďte ku mne,” odpovie riaditeľ.

S povzdychom nakoniec súhlasíme a môžeme len dúfať, že nám to raz povedia. Je okolo nich viac tajomstiev ako sme si mysleli, ale aj tak mám Harryho stále rád. Opatrne vezmem Harryho do náruče, Severus vezme Rona a s riaditeľovím dovolením sa dnes namiesto vyučovania budeme starať o našich partnerov.

“James, ty choď na vyučovanie. Niekto tam musí byť, aby sme mali poznámky,” pousmeje sa Sírius.

“Ale bez vás sa tam unudím k smrti,” povzdychne si.

“To sa unudíš aj s nami. Sírius má pravdu, asi po prvýkrát… mal by si ísť na hodinu,” pozriem sa na Jamesa.

“Prekvapivo súhlasím s Blackom,” prehodí Severus.

“Sklapni Snape! Teba sa nikto nič nepýtal!” odfrkne si naštvane James.

Hneď ako to dopovie, tak ho nejaká neviditeľná silná tlaková vlna odhodí na neďaleký múr. Zostaneme na to valiť oči. Čo sa práve stalo?

“James, si v poriadku?” spýta sa Sírius.

“Áno…… čo sa stalo?” postaví sa celý dolámaný.

“Možno ťa to odnaučí chovať sa ako pokrytec,” otočím sa na Rona, ktorý je hore.

Severus ho opatrne položí na zem. V mojom náručí sa pohne Harry.

“Ron, to myslíš vážne? Slabšie to nešlo?” zívne.

“Čo som ho mal prehodiť cez stenu? Už teraz mi robilo problém byť tak jemný!” odfrkne si Ron.

“Mohol si ho aspoň vyhodiť z hradu do lesa. Z toho by si vzal lepšie ponaučenie, keby ho Aragog trochu ponaháňal, než z tohto úderu hlavy,” pousmeje sa a zavŕta sa mi do náruče.

Ron pretočí oči a vojde do Komnaty, ktorá je už neďaleko nás.

“Vráť sa na hodinu James. Ak sa mu teraz ukážeš na oči, v najlepšom prípade to neprežiješ,” zašepká ešte Harry než opäť zaspí.

Harry Potter a Nástrahy ČasuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora