VIII.
Harry“Engorgio!” ukáže Ron na už tak obrovského hada a ten sa ešte zväčší.
/Chyť ho, uväzni ho, ale nezabíjaj ho!/rozkážem hadovi.
Ten bez námietok poslúchne a zaútočí na Marcusa. Pevne ho obtočí a vezme mu prútik. Nemôže sa ani len pohnúť.
“Boj skončil Marcus. Bojoval si dobre, ale dám ti radu….. Nikdy nepoužívaj proti neznámemu protivníkovi kúzla, ktoré nevieš, že budú na sto percent účinné. Toto bolo účinné, ale proti tebe,” prídem k nemu a vezmem si od hada jeho prútik.
/Choď domov,/ukážem na dvere.
/Ďakujem pane,/zasyčí had a odíde preč.
Podám ruku Marcusovi, ktorý ju príjme. Pomôžem mu na nohy.
“Skúšku si zvládol. Dokázal si proti nám stáť viac ako dvadsať minút,” usmeje sa Ron.
“Super!” Zasmeje sa Marcus a skočí na Rona.
Ten s ním spadne na zem. Ja sa rozosmejem.
“Chováš sa ako decko! Zlez zo mňa!” skríkne Ron.
“Marcus, radšej ho poslúchni, inak si ťa jeho brat bude musieť poskladať,” smejem sa ďalej.
Marcus z neho zlezie rýchlejšie ako naňho skočil.
“Páni, ak ste skončili s týmto divadlom, bol by som rád, keby ste sa odobrali na vyučovanie…… všetci!” pozrie sa pobavene riaditeľ na všetkých.
Tí sa až teraz spamätali. Odo mňa si držia raz taký odstup. Marcus sa rozbehne na hodinu. Ja s Ronom čakáme než k nám prídu naši partneri a poriadne nám vynadajú. Nič také sa však nestane. Rémus ma len vášnivo pobozká a Síriusovi žiaria oči viac ako vianočný stromček. Kútikom oka vidím, že Ron so Sevom majú rovnako vášnivú scénu ako ja s mojimi láskami. U Síriusa, ale cítim, že niečo nie je v poriadku.
“Siri, čo sa stalo?” zamračím sa.
“To nič. Len mi trochu robí starosti Malfoy s Regulusom a pár ďalšími žiakmi. Keď si prehovoril Parselansky, tak sa zatvárili dosť divne. Mám divný pocit, že Regulus sa do niečoho zaplietol,” povzdychne si a objíme ma.
Pozriem sa na Rona. Vieme, čo sa asi deje, ale aj tak je to hrozné. Viem ako Sirimu na bratovi záleží, aj keď to nedáva najavo.
“Všetko bude v poriadku,” pobozkám Siriho.
“Verím ti, pretože si to ty,” pousmeje sa.
“Čo máte s tým Biflomorčanom?” spýta sa podozrievavo Severus.
“Dá sa povedať, že chodí s mojim starším bratom,” usmeje sa Ron.
“Tak prečo naňho Harry zaútočil?” nechápe Severus.
“Pretože sme o tom nevedeli a mal som strach. No chcel len pomôcť,” pousmejem sa.
“Veľa vecí, čo poviete nedávajú zmysel, ale snáď neplánujete nejakú hlúposť. Veľmi mi na tebe záleží Harry. Rovnako ako na Síriusovi a nechcem vás stratiť,” objíme ma Rémus.
“Nikdy ma nestratíš,” pousmejem sa, ale z oka mi vypadne jedna slza.
Slza viny. Rémus ma pevnejšie objíme a nakoniec sa všetci rozídeme na vyučovanie. Dreams a Night odídu smerom von. Asi potrebujú trochu súkromia. Ja s Ronom sa ale snažíme byť čo najviac so svojimi láskami, až im to príde divné, ale nesťažujú sa.
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter a Nástrahy Času
FanficLASH - CHALAN x CHALAN, takže kto to nemusí nech to nečíta. Neskôr M-preg. Cesta časom. Dej: Príbeh začína Harryho šiestym ročníkom v Bradaviciach. Voldemort je mŕtvy už od Harryho štrnástich, kedy ho zabil na cintoríne. Vo svete vládne mier, až na...