XI. Chrabromilov Chrám a Návrat

154 10 0
                                    

Tu moji milí platí to isté ako pri Spomienkach. Budú ešte tri časti.

XI.


Ron

              “Vstávaj!” zatrasie mnou niekto.

Trhnutím sa posadím. Komu tu pre Merlina šibe?!!! Pozriem sa na muža, ktorý sa smeje ako idiot.

“Kto sakra si a kde to sme?!!” skríknem nasrane.

Neznášam keď ma niekto takto zobudí. Zvlášť keď som tehotný.

“No tak pokoj. Ako môj dedič by si mal mať oveľa radšej srandu a vtipy,” uškrnie sa.

“Takže už ma straší aj Richard Chrabromil? Akoby nestačili tie dve pred tým,” povzdychnem si ticho.

“Čo si vravel?” spýta sa nevinne Richard.

“Že ako môže niekto bývať v izbe ako je táto? To už je aj na mňa prehnané!” pozriem sa znechutene po izbe, ktorá je celá v červenej a zlatej farbe a všade nejaké mašličky a čačky mačky.

“Vyzerá to tu ako u nejakej baby!” znechutene sa postavím a s predtuchou, že vojsť do kúpeľne nebude asi najlepší nápad odídem z izby na chodbu.

Richard ma hneď následuje.

“Kde to teda sme?” spýtam sa znovu.

“V Chrabromilovom Chráme uprostred Magickej púšte. Je to veľká hora na Magickej púšti. Nikto sa sem nedostane bez tvojho povolenia. Toto miesto patrí teraz tebe,” ukáže rukou na tropické záhrady, ktoré je vidieť z okna.

Prúdi tu len malý potôčik a všade sú palmy a nejaké tie rastliny. Výhľad je úžasný. Všade okolo len púšť a slnko, ktoré osvetľuje túto krajinu. Je tu pokoj a veľmi príjemné ticho. Na nádvorí a aj ďalej po chodbe sú vytesané sochy levov, gryphonov, fenixov a iných ohnivých zvierat.

“Takmer nikdy tu neprší a po celý rok je tu teplo. Preto je tento Chrám útočiskom pre Gryphonov a Fenixov. Zväčšia sa zdržiavajú na samostatnej piesočnej lúke, ktorá je na opačnej strane chrámu,” vysvetlí mi Richard.

Pousmejem sa. Je to tu úžasné. Ale stále mi niečo nedochádza.

“Ako som sa sem, ale dostal?” spýtam sa.

“Si tu len ako astrálny cestovateľ. Preto ma môžeš vidieť a hovoriť so mnou. Tvoje telo leží už vyše týždňa na ošetrovni v Bradaviciach v kóme. Harry je v Slizolinovom opátstve so Salazarom. Keď ste sa obaja dotkli Marcusa, tak nastal skrat vo vašej mágii a Marcusa ste poslali v čase. Našťastie ste ho úplnou náhodou dostali tam, kam sa dostať mal, takže teraz sa musíte naspäť dostať len vy dvaja……. Ron urob to čo najskôr, pretože už zajtra môže byť neskoro,” povie mi a všetko sa rozplynie.

Prebudím sa, keď spadnem z postele. Au. Tá posteľ je pekne vysoká. Pohľadím si bruško, kde cítim nesmierné množstvo mágie. Môj maličký.

“Ron?” ozve sa tichý šepot.

Vyškriabem sa na posteľ a pozriem sa na Harryho. Zároveň zistím, že sme na ošetrovni sami.

“Si v poriadku?” spýta sa už normálne.

“Asi áno,” ľahnem si.

“Chrabromil?” spýta sa chápavo.

“Hej. A ty podľa všetkého Slizolin,” pozriem sa na jeho strhaný výraz.

Harry Potter a Nástrahy ČasuOù les histoires vivent. Découvrez maintenant