Kapitola 2.

205 7 1
                                    

Tatsumi Maro

Seděl jsem ve své kanceláři a stále nemohl vyjít z šoku, který mi způsobila slova Kya Fujiwary: „Jsem gay a miluji vás." Jeho odhodlaný výraz byl odzbrojující. Vždy se v mé přítomnosti choval plaše a pokud jsem se ho na cokoliv dotázal, jen tiše odpověděl. Bylo to opravdu tím, že přede mnou skrýval své city a nechtěl, abych se o nich dozvěděl? Nebudu teď nad tím uvažovat. Mám mnoho jiných povinností. Okřikl jsem se a vrátil se zpět k opravování testů.

Tu noc jsem se probudil uprostřed noci, zpocený a vzrušený jako nikdy před tím. Když jsem si znechuceně uvědomil hlavního hrdinu mého snu, přejel jsem si rukou po obličeji a snažil se uklidnit své vzrušení. Bohužel jsem to byl nucen po pár minutách vzdát. Sjel jsem si rukou na svůj penis, který byl stále tvrdý jako skála a dožadoval se pozornosti, po týdenní abstinenci se není čemu divit, uvědomil jsem si.

Poraženecky jsem si povzdechl. Zvedl jsem se a zamířil do sprchy. Po cestě jsem ze sebe setřásl jediný díl oblečení, které na spaní nosím a to volné trenýrky.

Vstoupil jsem do sprchového koutu, kde na mě už čekal horký proud tekoucí vody. Odhodlaně jsem se nadechl, zavřel oči a začal se hladit na hrudi a stehně. Prstem jsem párkrát zavadil o bradavky a v mém přirození to vyvolalo slastné pocity. Nechtěl jsem myslet na nic konkrétního a tak jsem si představil krásně tvarovaný zadeček, kterého jsem se dotýkal a připravoval si ho pro svůj průnik. Uchopil jsem pevně své vzrušení do pravé ruky a o druhou se čelem opřel o kachličky a nechal si po zádech stékat proud vody.

Má pravá ruka přesně věděla, jak mi poskytnout rozkoš a tak jsem se oddal představám. Jak prsty pronikám do měkkého otvoru zadečku. Jeho majitel slastně zavzdychal, když jsem přidal i třetí prst do toho otvoru, který mě do sebe lákal neovladatelnou silou. Neubránil jsem se a musel jsem do těch míst prudce proniknout, až byl slyšet jen výkřik rozkoše.

Pohyboval jsem se v něm a ve stejném tempu se pohybovala i má ruka. Začínající otřesy mého těla naznačovala blížící se vlnu uvolnění, kterou mé tělo tak potřebovalo, proto jsem i mladíkovi v představě oznámil: „Už budu!" pohlédl jsem mladíkovi do obličeje a v okamžiku, kdy mé tělo dosáhlo vrcholu a ta tvář nepatřila nikomu jinému než Kyovi Fujiwarovi.

Prudce jsem otevřel oči a praštil sevřenou pěstí do zdi. To mi ještě scházelo, udělat se při představě na svého žáka. To mi snad nestačilo, že celý ten žhavý, sexem protkaný sen byl také o něm?

Dumal jsem nad tím, zatím co jsme vypnul sprchu a utíral se ručníkem. Rozhodl jsem se, že je lepší na vše se pořádně vyspat. Naštěstí jsem usnul hned a žádný sen se mi již nezdál.

V okamžiku, když jsem vcházel do třídy Kya zhostila se mě nervozita. Nebývám nervózní, jen pokud to není opravdu něco důležitého a toto by měla být nedůležitá věc, pro učitele, jako jsem já. Přesvědčoval jsem sám sebe.

Během hodiny jsem se soustředil na vysvětlování látky, Kyu se snažil ze všech sil ignorovat tím, že jsem se stále nějak zaměstnával. Na konci hodiny přišel test z předešlé hodiny. Napsal jsem na tabuli zadání a usedl za svůj stůl.

Hned na to, jsem si však uvědomil svoji fatální chybu. Kya seděl ve druhé řadě blíž ke mně, což znamenalo, že jsem ho měl jako na dlani. Snažil jsem se sám sebe okřiknout, ale nebylo mi to nic platné. Nakonec jsem se pohodlně sesunul na židli a před sebe si postavil knihu přesně tak, abych se na něj mohl pokradmu dívat a ostatní si mysleli, že si čtu.

Nejspíše bylo v testu něco, čemu Kya tak zcela nerozuměl, protože měl soustředěný trochu zakaboněný výraz a jeho tužka skončila v jeho puse. Modlil jsem se, ať s ní nic dalšího nedělá, protože už tak, vyvolala v mém těle vzrušenou odezvu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 24, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My Mr. TeacherKde žijí příběhy. Začni objevovat