10. Bölüm 🐍

25.1K 1.3K 410
                                    


Şu an odadaydım. Kıyafeti giymiştim. Bir elbise tercih etmemiştim.

(Biz koyduk ama siz istediğiniz gibi düşünebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Biz koyduk ama siz istediğiniz gibi düşünebilirsiniz.)

Nazlı odaya gelmiş, saçlarımı düzleştirmiş ve hafif makyaj yapmıştı. Kaşımdaki yarayı kapatmamıştı.

Makyaj yapmazdım, yapmayı bilmiyordum. Bana göre değildi ama yapana saygı duyardım.

Silahımı belime yerleştirerek telefonumu da alıp aşağı indim. Son basamağı inerken Çağrı "Nerede kaldı bu? Ben onu beklemek zorunda mıyım?" dedi. Sedat Bey ise uyarırcasına "Çağrı!" demişti.

Bende yanlarına giderek tam önünde durdum ve "Bekle diyen olmadı. Beklemek zorunda da değilsin." dedim ve kapıya doğru yürüdüm.

"Havalara bak havalara. Babamların seni kabul etmiş olması benim ablam olduğun anlamına gelmez." dedi.

Arkamı dönerek "Bir kardeş istediğimi söylemedim. Sadece sorduğun sorunun cevabını verdim."

Hale Hanım ile Sedat Bey kol kola girmiş, Alaz ve Eslem abla el ele tutuşmuştu ve Alazın kucağında Bera vardı.

Alp'ler sonradan geleceklerdi oraya.

Kendi arabama yönelecekken Eslem abla " İstersen bizimle gelebilirsin."dedi.
"Yok, teşekkür ederim." dedim kısaca. Uzatmaya gerek yoktu.

Arabaya binmeden önce Hale Hanımdan bana konum atmasını rica ettim. Arabaya bindiğimde konumu açarak arabayı çalıştırdım.

Gaza basarak önden gitmeye başladım. Bu hissi seviyordum.

Sedat Beylerden 5-6 dakika önce varmıştım. Onlarda gelince beraber indik ve içeri girdik. Cidden neden geldiğimi bilmiyordum. Hale Hanımın manipüle gücü vardı.

İçeri girer girmez Hale Hanım beni birileri ile tanıştırmaya başlamıştı. Bıkmıştım.

Yalandan gülmeyi iyi becerirdimde artık çene kaslarım ağrımıştı.

Bir tane adam masasından kalkarak Sedat Beyin yanına giderken Sedat Beyde beni yanına çağırdı. Oturduğum yerden kalkarak yanına doğru adımladım.

Bana bakarak "Kızım seni devrem Görkem Tekin ile tanıştırayım. Kendisi Yarbay. Buda kızım Adran Yüzbaşı."dedi.

Görkem Bey elini uzatarak "Memnun oldum." deyince bende elini sıkarak memnun oldum anlamında başımı salladım.

O sırada gözüme Görkem Beyin kalktığı masaya bir adam yaklaştı ve bir şey düşürüyor gibi yaparak masanın altında bir şeyler yaptığı çarpt.

Adamı izlemeye devam ettim. Kalkınca ki pis sırıtmasını görmem ile peşinden gittim. Ne işler çeviriyor bu adam?

Görkem Bey de masasına dönmüştü.

ADRAN-Gerçek Aile✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin