Grace'in anlatımıyla
Uyanmıştım, kafam çok ağrıyordu. Bana sarılan kolu görünce tedirgin olmuştum . Yavaşça başımı çevirip baktığımda görmüştüm kim olduğunu .
Eddie .
Şuan yanımda olması aşırı garipti . Dün geceyi hatırlamaya çalıştım ama hatırlayamıyordum .
Üstümdeki kolu yavaşça üstümden kaldırarak yataktan kalktım . O sırada Eddie de uyanmıştı .
Birşey demeden hemen lavaboya geçmiştim. Acaba nasıl yanıma gelmişti ki . Tek hatırladığım şey birazcık dolabı karıştırmıştım . Acaba sarhoşken saçmalamış miyimdir . Tek bir şekilde ogrenebilirdim , ona soracaktım .
Yüzümü yıkadım , saçımı düzelttim ve odadan çıktım . Kendi odasına geçmiş olmalı ki benim odamda yoktu.
Üstümde hala dünden kalma elbise vardı , onu da değiştirip odasına doğru yöneldim.
Kapıyı çaldım
Ama ses gelmiyordu, ben de içeri girdim . Eddie odasında yoktu .
Aşağı inmiştir belki diye aşağı inmiştim ve bahçede olduğunu gördüm. Köpeğiyle oynuyordu.
Yanına doğru ilerledim. Beni farkettiginde yattığı yerden kalkmıştı.
Nasıl soracağımı düşünüyordum hala . Çünkü her düşündüğümde utanıyordum. Birkaç dakika geçtikten sonra sessizliği bozan Eddie oldu.
eddie- Grace dün nasıl yanında yattığımı merak ediyorsan söyleyeyim.
dediğinde kafamı sallamistim . İyi ki böyle birşey söyledi yoksa ben asla bu konuyu açamayacaktim.
Eddie : Mutfakta uyuyakalmistin , ben de seni alıp yatağına götürmüştüm, sen de kalmamı isteyince , yattım yanına . Öyle işte
Aşırı utanmıştım . Ne diyeceğimi bilemiyordum .
Grace: iyii , ben içeri gideyim o zaman.
Dedim ve eve girdim .
Annemler hala dönmemişlerdi. Canım çok sıkılıyordu evde . Bir süre ne yapsam diye düşündükten sonra aklıma burayı hic gezmedigim geldi . Tek gezemeyecegim için de robine atıp cevabını bekledim . Birkaç dakika sonra cevap vermişti . Saat 1 'in uygun olduğunu söylemişti. Bende hemen hazırlanmaya başladım.

Üstüme birşeyler giydikten sonra hafif de makyaj yapmıştım. Son olarak Eddie ye haber vermeye gidecektim . Odasına ilerledim ve kapıyı çalıp içeri girdim .
Grace: Merhaba
Eddie: Merhaba
Grace: Robinle dışarı çıkacaktım da söyleyeyim dedim.
Eddie: Sadece ikiniz mi
Grace: Evetdedigimde biraz sustu sonra
Eddie: Bende geleceğim o zaman nolur nolmaz.
Grace: pekiiKız kıza gezsek daha iyi olurdu ama en azından arabayla gitmiş olurduk yanii .
Odama geçtikten sonra robinden gelen mesaja bakmıştım . Hazır olduğunu söylüyordu . Çantamı alıp son kez aynaya baktım . Odadan çıktığımda Eddie alt kata inmişti çoktan.
Grace: Hadi gidiyoruz
Eddie de oturduğu yerden kalkıp arabaya doğru ilerledi . Arabaya geçtik ve yola çıktık . Robin gelene kadar sessizdik. Saolsun Robin konu falan açıyordu konuşuyorduk.
En sonunda AVM ye gelmiştik. Kocaman bir yere benziyordu. İlk ne yapsak diye düşünüyorduk ki Robin bizi eskiden çalıştığı dondurmacıya götürmüştü .