Zoraki Prens 3.Bölüm

21 1 0
                                    

Zuqi :3

"Cansu...Cansu hadi kalk canım, yemek ye biraz 2 buçuk saatir uyuyorsun." dedim hafif kısık sesle. Huysuzlanarak bir şeyler mırıldandı ve yavaşça doğruldu, tebessüm ederek ;

"Pekala sanırım kalkar kalkmaz cidden acıkmaya başladım, sağol güzelim, sen olmasan şuanki halimi düşünemiyorum." dedi gülümseyerek. "Ne demek her zaman, herneyse hadi bir şeyler ye, yerken de senin şu olay için çözüm bulalım." dedim. Tam bu sırada Cansu'nun telefonu titredi, korkuyla birbirimize baktık. Cansu telefonunu açıp baktığında sadece bir banka mesajı olduğunu görüp rahatladık. Yemeğimizi yerken biraz konuşmaya çalıştık ama ne zaman olayın konusu açılsa, Cansu'nun telefonuna bildirim geliyordu. Bu çok garip bir durumdu, birisi bize, daha doğrusu Cansu ya çok büyük bir oyun oynuyordu. Sanki birisi bizi dinliyor, bu konu hakkında konuşmamızı engelliyordu. Sessizce yemeğimizi yedik ve film gecesi yapmaya karar verdik. Kendimizi koltuğa attık ve abur cuburları kapıp filmi başlattık. Yaklaşık 1-2 saat sonra saate baktığımda gece 2 olmuştu duyduğum uykulu bir sesle kafamı yanıma çevirdim. "Kanka artık yataklara serilsek mi gözlerim acıyor ya." bende yavaşça başımı salladım "Aynen benimde gözümden uyku akıyor, şu etrafı toplayalım sonra yatalım." dedim yorgun sesimle. Etrafı toparlayıp odama doğru çıktık, diş fırçalama olayını söylememe gerek yok sanırım. Cansu odaya geçtiğinde bende odaya giderken eşofmanımın cebindeki telefonum titremeye başladı, çıkartıp baktım annem arıyordu, telefonu açıp kulağıma götürdüm.

"Alo, kızım nasılsın, umarım bana kızgın değilsindir, ne yapıyorsun?" dedi annem sakin sesiyle. "iyiyim anne, Cansu geldi onunla film izledik yatıyorduk şimdi." "Tamam canım, iyi geceler size." "sana da anne." kısa keserek telefonu kapadık. Annemin bu saatte neden hala uyumadığımızı sormamasının mutluluğu ile Cansu'nun yanına odama gittim. Cansu yüzüne krem sürdü ve bizde o kadar yorgunduk ki kendimizi direkt yatağa attık, o yorgunlukla gözlerimiz kapandı.

-

- !ÖNEMLİ!

-Bu kitabı 2 kişi yazıyoruz. Amatör olabilir olabilir çünkü ilk kitabımız. Bu kitabı sadece hevesimizi almak için yazıyoruz, beğenmeniz dileğiyle..

Yorumlarda illaki iyi, kötü yorumları olacaktır, amatörlüğümüzle yazdığımız ilk bölümlere ve kitaba hitaben mantıklı yorumlar diyebiliriz, umarım yorum ve oylar yapılır. 

Evet, ilk aşırı karışık ve basit geliyor herkese. Dayanıp okumaya devam edenlere çok teşekkürler. İlk başta normal olarak "kötü, saçma, sıkıcı, çok klişe başladı.." vb. diyenler olacaktır, ama emin olun saygımız büyük. 

Biz bu kitabı genç ve üstü olarak yayınlıyoruz, umarım bize destek çıkarsınız ve yorum yaparak oylarsınız..

Zoraki Prens 1.BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin