Huqi:3
Eve girdiğimde Cansu ve Merve beni koltuğa oturttu ve sorguya çekmeye başladılar.
"Ee günün nasıldı?"
"Neler yaptınız?"
"Nasıl geçti gününüz?"
Bayağı bir soru sormuşlardı artık soruları saymayı bıraktım. Çok soru soruyorlardı ve artık susturmamın zamanı gelmişti.
"Ay kızlar! Gerçekten yeter ya bu kadar soruyu nasıl buluyorsunuz, maalesef sorularınızı yanıtlayamayacağım çünkü 1 saat sonra dışarı çıkmamız gerekiyor Mert'le sözleştim şimdi izninizle gidip hazırlanacağım." dedim ve tekrar konuşmamaları için odama gittim koşarak. Odama girdiğimde hemen dolabımı açtım ve kıyafet seçmeye koyuldum. Üzerime bir tane buz mavisi bluz geçirdim altıma açık mavi pantolon giyindim ve son olarak converse ayakkanbılarımı giyindim ve diğer hazırlıklara başladım. Saçlarımı salık bıraktım ve kombinime uygun hafif makyaj yaparak hazırlıklarımı bitirdim. Mert'e mesaj yazmak için sohbete girdim ve yazmaya başladım.
"Sevgilim ben hazırım gelip alabilirsin." yazdım ve cevabını beklemeye başladım. Mert anında çevrimiçi oldu ve yazmaya başladı.
"5 dakikaya aşağıdayım hayatım aşağıya in ve beni bekle." yazdı. Kızlara haber verdim ve hemen dışarı çıktım, yaklaşık 5dakikadan sonra Mert geldi ve evin önünde durdu. Arabaya bindim emniyet kemerimi taktım ve dudağına küçük bir öpücük bıraktım. Mert arabayı çalıştırdı ve yola çıktık, Mert elimi tuttu ve dizinin üzerine koydu. Daha sonra sessizliği bozarak konuşmaya başladı.
"Çok güzel olmuşsun karıcığım, bu güzelliğin halis mi?" dedi gülümseyerek. Bende gülümseyerek cevap verdim.
"Teşekkür ederim hayatım sende çok yakışıklısın." dedim ve yanağına küçük bir buse bıraktım. Mert elimi dudaklarına götürdü ve hafifçe öpüp tekrardan dizinin üzerine koydu. Yaklaşık 20 dakika sonra bir AVM merkezinin önünde durduk ve arabadan indik, Mert elimi tuttu ve içeri girdik. Gezinirken gözüme kahverengi orta sehpa çarptı. Çok güzel gözüküyordu ve Mert konuşmaya başladı.
"Hoşuna gittiyse alalım hayatım ne dersin?" dedi ve heyecanla cevap verdim.
"Gerçekten mükemmel hayatım sende beğendiysen alabiliriz." dedim gözlerimi Mert'e çevirerek, Mert anında konuşmaya başladı bana bakarak.
"Senin beğendiğin her şeye okeyim ben karıcığım." dedi gülümseyerek. Bir tane kahverengi orta sehpa aldık ve koltuk bölümüne gittik. Biraz gezindikten sonra karşımıza çok güzel L şeklinde gri köşe koltuk çıktı ve onu almaya karar verdik.
Biraz daha gezindikten sonra yatakların olduğu bölüme geçtik. Gözümüze çift kişilik kapitoneli siyah yatak çarptı. Onu da beğendik ve ortak karar ile aldık.
Mutfak bölümüne geçtiğimizde üzeri ayna şeklinde olan ayakları ve kenarları altın kaplamalı masa, siyah altın kaplamalı ayakları olan sandalye ve masa takımı gördük,
onu da aldıktan sonra alışverişi bitirdik ve Mert beni eve bıraktı. Eve girip makyajımı çıkardım daha sonra altıma beyaz siyah çizgileri olan eşofman aldım üstüme de kelebek çizimli crop aldım ve banyoya girdim. Yaklaşık yarım saat sonra banyodan çıktım üzerimi giyindim ve saçımı kuruttum. Tam fön makinesini kapattığımda kapım çaldı.
"Giiir!" diye seslendim, kapı açıldı ve Mert girdi. Mert'in geleceğinden haberim yoktu bu yüzden şaşırmıştım direk kalktım ve Mert'e sarıldım.
"Hoşgeldin hayatım, keşke haber verseydin." dedim, Mert'te bana sarıldı ve cevap verdi.
"Hoşbuldum canım, sürpriz yapmak istedim." dedi ve boynumu koklayarak öptü. Ayla Abla kapıyı tıklatıp içeri girdi ve sevecen bir şekilde konuşmaya başladı.
"Canlarım hadi yemeğe gelin yemek hazır." dedi gülümseyerek ve çıktı. Birlikte yemeğe indik ve yemek yerken Cansu konuşmaya başladı.
"Sanem kanka biz bugün Merve ile biraz takılıcaz sonrada bize geçicez bizi beklemeyin zaten annenle baban evde yok sizde tek başınıza kalırsınız." dedi. Ayla Ablayı merak edip sordum.
"Peki Ayla Abla ne yapacak?" dedim meraklı bir şekilde. Cansu direk cevap verdi.
"Oda bir arkadaşında kalacağını söyledi masayı toplayıp çıkar." dedi ve yemeğimizi yedik. Yemek bittikten sonra kızlarla vedalaştık ve kızlar evden çıktı, Ayla Abla masayı topladı ve oda evden gitti. Bizde Mert'le laptoptan romantik komedi açtık ve izlemeye başladık. Mert arada benim elimi, yanağımı, boynumu öpüp durdu. Film bitti ve laptopu kapatıp bizde yattık.
Takip edip, yorum yapıp, oy verirseniz seviniriz:))