Soğuktan olsa gerek, hafif titreme ile gözlerimi araladığım da Burak'ın odasında olduğumu fark ettim. Kafamı kaldırmamla Burak ile göz göze geldim, beni izlediğini anladım ve gülümsedim.
"Günaydın"
"Günaydın güzelim, erkencisin bakıyorum."
"Evet, neden öyle dedin ki?"
"Bilmem, yani dün geceden sonra uzanmak istersin diye düşünüyordum da." Dedi sırıtarak
"Dün gece derk-" diyecekken aklıma dün gece geldiğinde bir anda Burak'ın kollarından kalktım
"Burak! Dün gece ne yaptık biz, hem sen korundun mu!?" Dedim endişe ve korku ile, hamile kalırsam bu benim için iyi olmazdı. Burak'a bakmaya devam ederken gözlerinin çıplak göğüslerimi süzerek baktığında utanarak kollarımı göğüslerime siper ettim.
"Ne bakıyorsun ya!"
"Hiç boşuna saklama dün gece hepsini gördüm zaten, ayrıca hayır korunmadım, senin gibi bende sarhoştum. O an korunmak aklıma gelmedi, hem sen neden utanıyorsun hayatım? dün hiçte utanmıyord-"
"Ya Burak! sus konuşma sus dün deyip deyip durma sarhoştum ben hem sen neden korunmadın ya of ya hamile kalırsam ne yapacağım o zaman."
"Benden çocuk istemiyor musun? Ayıp oluyor ama ben çoktan isimleri düşündüm kız olursa Cansugül erkek olursa ebubekirsıd-"
"Burak!"
"Tamam ya bişey demedim."
Burak'a acayip sinirliydim ama bir yanımda Burak'tan bebek istemiyor değildi. Ama biz daha evli bile değildik ki hamile olsam ne olacaktı? Evlilik dışı doğuramazdım. Aileme de söyleyemezdim. Burak'a yan bakış attığımda zaten vücudumu dün gördüğü aklıma gelince çekinerek ama umursamadan kalkıp üzerimi giymeye başladığımda aklıma duş almak geldi ve kıyafetleri elime tutuşturup arkamı hızla geri döndüm. "Ne bakıyorsun öyle ya, giyin üstünü hadi!" Dedim sitem ederek o ise bana sırıttı ve onunda duş alması gerektiğini söyleyip yorganın altından çıkacağında onu durdurup benden sonra girmesini söyledim. Burak ise biraz itiraz etse de kabullendi üzerine birşeyler geçirdiğini gördüğümde bende banyoya girerek duşa girdim.
"
"
2 haftadır Burak bana sırnaşmaya çalışsa bile bazen onu umursamıyor ama yine dayanamıyordum. Yeniden yapmak istediğini söylediğinde utanarak reddediyordum, ara sıra mide bulantılarım, baş dönmem oluyordu ve bende yaşadığımız şeyden sonra normal olarak hamile olup olmadığımdan şüphelenmiş, gidip test alıp yapmıştım.
"
"
Sanem'in evine gittik, üstünkörü olayı açıkladık ve Sanem'i dinlemeye başladık.
"Kızım siz mal mısınız insan bir korunur ya daha evlenmeden ne hamileliği!" Dedi yüksek ve şaşkın bir sesle. Evet hamileydim, şaka gibi cidden hamileydim.. Mert devam etti.
"Sizin acilen evlenmeniz lazım başka çareniz yok." Dedi Mert Burak'a dönerek.
"Ne evlenmesi lan." Dememle birazda olsa haklı olduğunu anladım fakat aileme ne diyecektim?Tamam babam ve annem ile Burak tanışmışlar ve çok iyi anlaşmışlardı ayrıca Burak ciddi düşündüğünü söylediğinde ikisi bu duruma çok sevinmişlerdi. Bu durum aklıma gelince rahat bir nefes vererek elimi Burak'ın bacağına koydum.
"Aslında bakarsan sanırım evlenebiliriz, hatta evlenmeliyiz. Ailem zaten yakın zamanda durumu hızlandırmamızı istiyorlardı biliyorsun, bu yüzden sorun olmaz bence." Burak dediğim şeye karşı büyük bir gülümseme ile elimi tuttu.
"Evet güzelim sorun olmaz, bebek yüzünden hızlanmış olsa bile seni bulmuşken bırakmam." Dedi ve elimi dudaklarıma götürdüğünde Sanemler ile laflaşıp ayaklandık. Hemen nikah dairesine gittik günü 1 haftaya aldık, evlere döndük. Ertesi gün ailemle konuştuk derken herşey çok hızlı gelişti..
9 ay sonra bebeği doğurdum. Artık 6 çift takılıyorduk ve bize bir kişi daha eklendi.
Arkadaşlar kısa kesmek zorunda kaldık kusura bakmayın erkenden bitirmek zorundaydık okuduğunuz için teşekkürler:)