Zoraki Prens 7.Bölüm

14 1 0
                                    

Zuqi :3 

Mert konuşmaya başladı 

"Sanırım ifşalandık ha?" dedi sırıtarak 

"Evet öyle oldu galiba." dedim ve küçük bir kahkaha patlattık, ardından fotoğrafın altına gelen yorumlara bakmaya başladık

" dedim ve küçük bir kahkaha patlattık, ardından fotoğrafın altına gelen yorumlara bakmaya başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_Son Dakika Haberler_

 "SANEM SOYSAL VE MERT TOPALOĞLU AYNI KAFEDE BİRLİKTE KAMERALARA YANSIDI" 

22.623 kişi beğendi. 

Yorumlar:

822+: Lan kaçırdık güzelim kızı  

@ 822+: (562+): Hadi lan ordan kerpeten kafalı onu benden başka kimse kaçıramaz

@ 562+: (822+): Ne boş yapıon aq hesabına girdim tipin t si yok sende knk

@ 822+: (56562+): Bak velede bak velede ilkokul laflarıyla gelmiş ıığ

@ 562+: (822+): Sana uymaya çalışıyorum cnm ıĞ

@ 562+: - @ 822+: (364+): Ne boş yaptınız ya sdygfjsvdueıwy

@ 364+: (562+): Sen bi sus

279+: Oha lan çok yakışıyorlarrr

375+: Sanem emin ellerde değilsin bebeğim bana gell

768+: Mert hayatım sen bırak bunu ben buradayken senin ne işin var bununla

234+: Ben dururken bu adamla kahve içmek ha? öyle olsun bugünde kendime yakarım

978+: İnsanların hayatlarına niye karışıyorsunuz ya özel hayat kalmadı yemin ediyorum.

Kahveler bittikten sonra Mert hesabı istedi ve hesabı ödediğinde kalkıp dışarı ilerledik.

Arabaya bindik, Mert emniyet kemerini takarken bende takmaya çalışıyordum ama sıkışmıştı, ben zorlamaya devam ederken yanağımda sıcak bir nefes hissetmemle bir anda başımı o yöne çevirdiğimde, Mert dibime sokulmuş, kemerimi takmam için yardımcı oluyordu. Şuan onunla fazlasıyla yakındık.. çok, çok fazla yakındık ah! nefesim yavaş yavaş kesiliyordu ki Mert bana döndü, işte bu sefer burun burunaydık.. ve ben nefes almayı unutmuştum, midem de kelebekten ziyade arılar uçuşarak beni sertçe sokuyordu. Mert bana şaşkınca bakarken, badem gözleri dudaklarıma kaydı, benimde öyle.. sonra tekrar bana baktığında gözlerinin koyulaştığını gördüm, bana yaklaşmaya başladığında kas katı kesilmiştim, ve sıkıca gözlerimi kapadığım an, lanet korna sesleri ile gözlerimi hemen geri açtım. Mertle arkaya baktığımızda arkada bir kaç tane araba olduğunu gördük, tekrar birbirimize döndüğümüzde anında geri çekildik ve Mert yerine geri oturdu, şuan ortalık fazlasıyla sessizdi, beni sıcak bastığı için arabanın camını açtım ve göz ucuyla Mert'e baktım. Boynundaki kravatını gevşetmeye çalışıyordu, o da bana yavaşça gözlerini çevirdiğinde aynı anda hemen geri önümüze döndük, tekrar gelen korna sesi ile Mert arabayı çalıştırdı ve ileri doğru sürmeye başladı, 15 dakikadır ortada ki garip sessizliği Mert'in yumuşak sesi bozdu.

Zoraki Prens 1.BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin