Zoraki Prens 5.Bölüm

13 1 0
                                    

Huqi :3


Cenk...

Eski takıntılı sevgilim, o buradaydı. Bir anda herkes şoka uğradı, ne olduğunu anlayamadık. Cenk hızlı adımlarla yanımıza geldi ve bileğimi sıkıca tuttuğu gibi beni yanına çekti. Diğer arabadan Mert indiği gibi hızla yanımıza gelip beni Cenk'in yanından çekip arkasına aldı. Cenk kolumu çekiştirerek bana bağırmaya başladı.

"Benimle geliyorsun Sanem!" dedi sertçe. Mert sinirle kolumu ondan çekip arkasına aldı tekrardan ve Cenk'e bağırmaya başladı.

"Sen kim oluyorsun da Nişanlım'ı benim elimden alıyorsun lan!" dedi öfkeyle. Cenk duydukları karşısında şaşkın bir ifade ile bir bana bir Mert'e baktı. Mert'in beni Nişanlısı olarak tanıtması onu şoka uğratmıştı. Bir sinirle bana doğru hitap ederek Mert'e bağırmaya başladı.

"Senin fahişelerle ne işin olur! O sadece benim işime yarar." dedi öfkeyle. Bana fahişe demesi o kadar ağırıma gitti ki ne yapacağımı bilemedim. Tam o sırada Mert Cenk'e bir yumruk attı ve Cenk yere serildi. Ben o anın şokuyla ufak bir çığlık attım ve elim ayağım titremeye başladı. Hemen Mert'in kolunu tuttum ve sakinleştirmek amacıyla konuşmaya başladım.

"Bir şerefsiz için değmez lütfen bırak sevgilim." dedim aceleyle. O an Mert gözlerini gözlerime dikti ve nefes vererek Cenk'ten ayrıldı. Babam bir anda Cenk'in üstüne çullanıp oda ona yumruğunu geçirdi "Benim kızıma kimse hakaret edemez seni şerefsiz!" dedi babam bağırarak ve annem yanına yaklaşıp babamı uzaklaştırdı. Arda Amca Mert'i kolundan tutarak arabaya bindirdi ve bana doğru dönüp konuşmaya başladı.

"Merak etme kızım ben Mert'i sakinleştireceğim sen sakin ol ve arabaya binip evinize dönün, onu ben hallederim." dedi ve arabaya binip hızla uzaklaştılar. Aceleyle arabaya bindim ve eve doğru yola çıktık. Yaklaşık bir saat sonra evin önünde durduk. Hemen arabadan indim ve hızlı adımlarla eve girdim. Kendimi direk banyoya attım, çok yorucu bir gündü. Ben duştan çıkana kadar Cansu eve gelmişti. Duştan çıktım ve üzerimi değiştirip yatağa oturdum. Cansu yanıma gelip oda yatağa oturdu. Birlikte bilgisayardan bir film seçtik ve izlemeye başladık, yaklaşık iki saat sonra film bitti. Bilgisayarı kapattım telefonumdan saate baktım saat 3.30du. Telefonumuda kapattıktan sonra ikimizde birbirimizi uykuya teslim ettik.

Sabah annemin sesiyle uyandık.

"Sanem, Cansu kızlar hadi kalkın artık saat 12 oldu!" dedi annem bağırarak. İkimizde yataktan söylene söylene kalktık saate baktığımızda saat 12.10du. 12'ye kadar nasıl uyumuştuk böyle. Hemen yüzümüzü yıkadık ve kahvaltıya indik. Kahvaltımızı yaptık ve Cansu ile odaya çıkıp hazırlanmaya başladık. İkimizde siyah crop ve siyah şort giyindik. Saçlarımızı topuz yaptık, hafif makyaj yaptıktan sonra sahile indik. Cansu ile dün gece fazla konuşamadığımız için benden bütün detayları anlatmamı bekliyordu. Her şeyi Cansu'ya anlattım ve Cenk'in bana fahişe demesini hatırlayınca tekrardan sinirlendim. Cansu'da benim gibi Cenk'in söylediklerine sinirlenmişti ve daha fazla dayanamayarak konuşmaya başladı.

"Ne cüretle sana fahişe der! Umarım Arda Amca gerekeni yapar sen merak etme canım." dedi beni sakinleştirmek için. Cansu'ya cevap verdim.

"Umarım birtanem. Ne yaptılarsa Cenk bunu hak etmiştir." dedim ve Cansu'da bana hak verircesine kafasını salladı. Yaklaşık 4 saat sonra sahilden kalktık ve bizim eve doğru yola çıktık. Cansu bir kaç bizde kalacaktı çünkü bu zamanlarda ona çok ihtiyacım vardı. Yaklaşık 15 dakika sonra gülüşerek eve geldik ve kapıyı çaldık. Kapıyı bize yardımcımız Ayla Abla açtı. Gülümseyerek konuşmaya başladı.

"Hoşgeldiniz canlarım hadi gelin içeri." dedi ve içeri geçtik. O kadar acıktık ki hemen yemek masasına oturduk. Yemeklerimizi yiyip odaya çıktık ve bilgisayarı açtığım gibi bir film seçtik. Ayla Abla da bize abur cubur getirdi filmin yanına iyi gider diyerek. Gece saat 12'ye geliyordu film bitti ve ikimizde yattık. Annem gelip üzerimizi örttü yanaklarımıza küçük bir buse koydu ve yavaşça odadan çıktı. Sabah telefonuma üst üste mesaj gelmesiyle uyandım ve telefonumu açıp mesajın kimden geldiğine baktığımda Merve'nin gönderdiğini gördüm hızla mesajları okumaya başladım.

"Sanem acil buluşmamız gerek!"

"Sanem nerdesinn?"

"Sanem sen abimle mi evleniyorsun!"

"Sadece bir kaç gün ortalıkta yoktum neler olmuş böyle?"

"Yemekte de konuşamadık seninle bana dön hemen!"

Merve'nin üst üste gelen mesajlarını okudum ve Cansu'yu uyandırıp ona da okuttum. İkimiz de gülerek Merve'ye mesaj atmaya başladık.

"Merve sakin ol evdeyim Cansu'da bizde. Gel evde konuşalım." 

yazdım hızla. Merve anında çevrim içi oldu mesajı okudu ve sohbetten geri çıktı. Kesinlikle hemen hazırlanıp gelecekti. Bizde Cansu ile kalktık yüzümüzü yıkadık ve kahvaltı için Merve'yi beklemeye başladık. Yaklaşık 20 dakika sonra kapı çaldı. Ayla Abla açtı ve Merve'nin geldiğini gördük, Merve hemen içeri adımlayarak beni omuzlarımdan tutarak koltuğa oturttu ve 'dinliyorum'  dedi beni dinlemeye başladı. Hızla Merve'ye özet geçtim ve anlatmamı bitirdiğimde Merve beni şokla dinliyordu. Herşeyi anlattıktan sonra kahvaltıya oturduk. Birlikte yemeğimizi yedik ve dışarıya çıkmak için odaya gittik hazırlanmak amacıyla. Üzerime beyaz askılı crop giyindim altıma lacivert kot pantolon geçirdim. Uzun siyah saçlarımı salık bıraktım. Cansu üzerine hafif kısa bir tişört giyindi altına eşofman taktı. Saçlarını yine toplayarak kombinini bitirdi. Hemen aşağıya indik anneme haber verdik ve alışverişe çıktık. Kapıdan çıktığımız anda Mert'i gördüm ve şaşkınlıkla soru sormaya başladım.

"Sen ne zaman geldin buraya?" dedim ve cevap gecikmedi.

"5 dakika önce geldim, duyduğuma göre alışverişe çıkıyormuşuz." dedi. Şaşkınlıkla yüzüne baktım ve konuşmaya başladım.

"Çıkıyoruz derken? Sadece ben Merve ve Cansu çıkacağız. Sen gelmiyorsun." dedim ve yürümeye başladık. Mert önüme geçti ve beni durdurdu.

"Sevgilin olarak bende geliyorum bebeğim, itiraz istemiyorum." dedi ve beni çekiştirerek arabaya bindirdi. Cansu ve Merve kıkırdamaya başladı, hadi ama tek mi kaldım. Bana bebeğim mi dedi o ? Tanrım bu adam beni deli etmeye başladı. Her neyse. ben orada öylece dururken, Cansu bir kolumdan, Merve bir kolumdan tutup beni öne oturmam için çekiştirdiler. Cansu ve Merve'de arkaya oturdu. Ne olup bittiğini anlayamadan araba çalıştı ve yaklaşık 10 dakika sonra bir alışveriş merkezinin önünde durdu.

Zoraki Prens 1.BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin