Cansu'dan:
Akşam saatlerinde iken, Burak aradı bende gülümseyerek cevap verdim.
"Hayatım ne yapıyorsun?"
"İyiyiz Merve ile eve doğru gidiyoruz."
"Nerede iseniz orada durun, bana konum at sizi alıcaz."
"Ne için?"
"Bu akşam eğlence var bir arkadaşımın doğum günü bizi de çağırdı bende seni götürmek istedim, Onur'da gelecek."
Merve'ye döndüm ve kısaca açıkladım oda kabuk edince Burak'a geri döndüm.
"Tamam sana konum atıyorum bekliyoruz."
Aradan 15-20 dakika sonra Burak'ın arabası ile birlikte Onur geldi ve önümüzde durdu.
"Hadi atlayın bakalım." dedi Onur. Merve ve ben arkaya oturduk ve ilerlemeye başladık.
-
-
"Selam ben Berk, hoşgeldiniz." dedi Berk sevecen bir şekilde ve elini uzattı bende tam elimi uzatacakken Burak benim yerime Berk'in elini tuttu. Ah! Bu çocuk beni cidden kıskanıyordu.
"Hoşbulduk kardeşim." dedi Burak zoraki gülümseme ile. Berk çok çapkın birine benziyordu ve arkadaki beşli kızların uzaktan onunla birlikte takıldığını görmüştüm bahçeye girerken. Bahçenin etrafında büyük bir havuz, etrafta ondan fazla yuvarlak uzun masalar, masaların üzerinde de çeşitli alkoller vardı. Havuzun tam karşısında ise evin arka bahçe girişi vardı, içeriye doğru baktığımda küçük bir bar kısmı olduğunu gördüm ve içeride 10-15 tane kişi vardı. Bizimkilerle sohbet ederken omzumda bir kol hissettim ve yanıma doğru döndüm.
"Selam güzellikler." dedi sırıtarak.
"Se-" diyecekken Burak söze girdi.
"Selam canım" dedi Berk'in kollarını tutarak ona sarılırken. Çaktırmadan sırıttım, hoşuma gitmişti beni kıskanması.
"Selam kanka, sen pek güzel değilsin ama olsun." dedi Berk alayla gülerek, biraz içmişe benziyordu.
"Küçük bir içki partisi vermeye ne dersiniz?" dedi Berk bize dönerek.
"Olur." dedi Merve ve Onur. Ve bar kısmının olduğu yere doğru ilerlemeye başladık, Burak elini belime yerleştirdi ve bana dönerek söze girdi.
"Normalde hep pantolon giyiniyorsun şimdi elbise giyineceğinmi tuttu canım." dedi Burak.
"Sanem'in düğünü vardı ya hani canım, o yüzden böyleyim hatırlatırım." Dedim
"Peki öyle olsun güzelim." dedi ve boynumu öptü ve o sırada Berk'in Burak'a göz devirerek baktığını gördüm. Burak'ta görmüş olacak ki hızla Berk'in yanına gitti.
"Bir sorun mu var kardeşim?" dedi Burak kolunu Berk'in omzuna atarken ayrıca kardeşim lafını da bastırarak söylemişti.
"Yoo hiçbir sorun yok, neyse içeri geçelim hadi." dedi Burak'ı arkasında bırakarak, Burak elimi tuttu ve içeri girdik. Bar yerinin önünde duran küçük dönen koltuklara oturduk.
"Her zamankinden." Dedi Berk elinin birini masaya koyarak.
"Kanka bizim gitmemiz lazım, Onur'un işi çıkmış." dedi Merve elinin biri Onur'un kolundayken. Merve'ye döndüm ve gülümseyerek cevap verdim."Anladım canım siz gidin bizde döneriz." dedim ve Merve ile sarıldık sonra da gittiler.
"Bana Tekila lütfen." dedi Burak.
"Bana da aynısından lütfen." dedim Barmen'e dönerek.
"Hayır bebeğim o sana ağır gelir, vişne suyu alalım lütfen." Dedi Barmen'e dönerek.
"Pekala hemen." Dedi Barmen.
"Bekleyin, ben Aquavit alayım lütfen." dedim Barmen'i durdurarak.
"Peki." dedi Barmen ve içkileri koymaya bsşladı.
"Ağır birşey içmeni istemiyorum." dedi Burak bana doğru dönerek.
"Bir şey olmaz canım alışkınım." dedim Burak'ın elini tutarak.
"Alışkınım derken?" dedi Berk sırıtarak.
"Bundan sana ne Berk!" dedi Burak Berk'in omzuna kolunu atarak. Berk Burak'ı takmadı, o sırada biz içmeye başladık. Yaklaşık yarım saat sonra zil zurna sarhoş olmuştuk ve kolunu omuzuma atarak konuşmaya başladı, onunda bizden bir farkı yoktu.
"Hadi dans edelim güzellik, canım sıkıldı." Dedi ve bende sarhoş olduğum için kafamı salladım ve ayağı kalktım. O sırada Burak söze girdi
"Dans falan etmiyorsunuz Berk görmüyor musun?" Dedi eliyle beni işaret ederek.
"Bir şey olmaz Burak sadece arkadaşça bir dans, abartma lütfen." dedim yorgun sesle. Ayakta zor duruyordum ve Berk kolumdan beni çekip ortaya doğru götürdü ve yavaşça dans etmeye başladık. Gözlerim hafif kapalıydı ve Berk elini bir anda belime atar atmaz beni kendine çekti ve iki saniye sonra Burak dibimizde bitti ve Berk'e yumruk attı. Ve sinirle ona bağırmaya başladı.
"EĞER BİR DAHA KIZ ARKADAŞIMA DOKUNURSAN SENİ SİKERİM!" dedi ve beni kolumdan tutarak dışarıya doğru çıkardı. Arabasının önüne geldiğimizde arabasının kapısını açtı
"Arabaya bin!" dedi emir verir gibi bir ses tonuyla. Ben hala ayakta duramıyordum oda sarhoş olduğu halde dik yürüyordu. Bende tökezleyip binemeyince beni bindirdi ve sürücü koltuğuna oturarak arabayı sürmeye başladı.
-
-
Burak'ın evinin önüne geldiğimizi anlayabiliyordum. Kapımı açtı ve beni kolumdan tutarak evin içine götürmeye başladı. Eve geldiğimizde kapıyı sertçe kapattı ve bir anda dudağıma yapıştı. Sarhoş halimle önce tepkisiz kaldım çok sert öpüyordu ve elini belime atarak beni kendine doğru sertçe çekti. Dudağımı ısırarak öpmeye başlayınca karşılık vermek zorunda kaldım. Ben karşılık verince dilini ağzıma yollayarak daha sert öpmeye başladı. Bu artık masum bir öpüşme değildi ikimiz de birbirimizi daha ateşli öpüyorduk bunun adı öpüşmeydi. Burak daha fazla dayanamayarak beni odasına götürdü. Kendi üzerini hızla çıkarmaya başladı daha sonrada benim üzerimdekileri çıkardı, iç çamaşırlarımız ile kalmıştık. Yavaşça beni yatağa doğru ilerletmeye başlarken elimin birini saçlarına daldırdım diğerini ise göğsüne koydum. Ve sırtım soğuk yatakla buluştuğunda titredim ve üzerimde bir ağırlık hissettim. Burak'ın eli sütyenimin kopçasına gitti ve yırtarcasına üzerimden çıkarttı
Lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemeyin..