1.

221 17 20
                                    

-Jisung sana emredileni yap ve paranı al, eğer o herifi öldürürsen beni kurtarmış olursun...tabi kendini de.

-Ah anladım patron kasma bu kadar ama bilirsin karşılıksız olmaz, ne kadar vereceğinden bahset ki bende kabul edip etmiyeceğimi söyleyeyim amacım asla seni kurtarmak değil tam anlamı ile kendim için yaşıyorum.

-1 milyon won

-Eh ne yapalım idare edelim artık, kabul ediyorum.

-Teşekkürler hayal kırıklığına uğratmayacağını-

-Aynen iyi günler.

Ellerim cebimde soğuk sokaklarda evime doğru ilerliyordum lakin gördüğüm şeyler ile duraksayıp video kaydetmeye başladım bir kaç serseri eski arkadaşlarımı dövüyordu.

-Merhaba sevgili çocuklar yaptığınız pek etik durmuyor bu nedenle videonuzu çektim polise atıyorum şimdi.

-Sen de kimsin sil o videoyu ve sonunun bu arkadaşlar gibi olmasını istemiyorsan uzaklaş.

-Yoo benim sonum onlar gibi olmaz merak etme sen.

-Bana bak fahişe eğer silmezse-

-Aaa ama sıkıldım sevmem ben böyle uzatmayı tehdit edeceğine cidden bir şeyler yap görelim

Arkama döndüğümde biri bana sopayla vurmaya çalıştı lakin bu pek de onun işine yaramadı çünkü hissedip elimle kavramıştım sopayı.

-Püh iyi deneme ama başarısız...

Üstüme geldiklerinde bir kaçına tekme savurmuş elimde ki sopayı çevirmiş ve bir başkasının kafasına vurmuştum sopanın sahibine ilerlemiş ve şu sözleri söylemiştim.

-Ah kusura bakma cidden biraz kan olmuş...ama sıkıntı yok silerim.

Gülerek cümlemi bitirmiş kanı elimle silerek çocuğun önüne bırakmıştım arkamı dönmüş giderken çocuğun sorusuna kulak vermiştim.

-Kim bunlar niye yardım ediyorsun onlara?

-Ah hepsi eskiden arkadaşımdı hepsinden de nefret ediyorum sadece onları kurtardığımı görüp acı çeksinler istedim. Karakolda görüşemiyeceğiz tek gideceksiniz ama olsun.

Arkamı dönüp ilerlemeye devam etmiştim

"Bay Lee" /Minsung/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin