6

62 12 11
                                    

Wooyoung
-Jisung diyorum sana hiçbir delil yok ortada adam peşinde olsa bile hiçbir şey yapamaz yalvarırım kabul et şu işi inanılmaz bir para teklif etti. Minho'nun seni yakalamasından korkuyorsan nasıl tekrar çalışacaksın ki? Dinle işte beni yapamaz hiçbir şey.

Jisung
-Bok yapamaz ya suç üstü yakalar ise? Sana bir şey olmaz Wooyoung ama bana olur anladın mı? Bir sürü paramız var bir süre idare edelim işte neyini zorluyorsun? Ayrıca Minho'dan korkmuyorum tekrar o polis mahkeme ortamlarına girmek istemiyorum.

Wooyoung
-korkuyorsun her neyse tamam zorlamıyorum.

Jisung
-sevindim(!)

Bu çocuğun inadını anlıyamıyordum her daim böyleydi bu konu için dünden beri tartışıyorduk yeterince açıktı işte istemiyordum. Minho'nun eline tek bir koz bile geçmesine izin vermeyecektim. Yolda giderken yine takip edildiğimi hissettim anlamsızca ardıma bakarken karşımda yine ve yine Minho'yu bulmuştum.

Minho
-Biber gazın yanındadır umarım.

Jisung
-Şansına küs bugün değil.

Minho
-Sevindim o halde desene bugün kaçamıyacaksın.

Jisung
-Minho yüzünü en son görmek istediğim insansın şuan o yüzden ikile. Ayrıca kaçmaya da inan mecalim yok. Anlıyacağın sen yoluna ben yoluma hadi.

Minho
-Jisung yaptığın şeyleri itiraf et ve hapishane de onurun ile yat. Şerefsiz gibi insanları öldürüp sonra kaçarak bir pislik gibi yaşama.

Jisung
-Sen Minho, sen bana tavsiye verebilecek son, en son insansın. Değil tavsiye vermek benle konuşmaya bile gelmemen gerekir.

Minho
-Bende senin ile konuşmaya pek meraklı değilim inan Han Jisung ama aptal polislerin yapmadığını yapıp elinde ki her şeyini alıp seni bir güzel o hapishaneye tıkacağım.

Jisung
-Dene Minho bakalım tıkabilecek misin? Merak ediyorum doğrusu hayatımı daha ne kadar berbat bir hâle getirebilir daha ne kadar içine edebilirsin o gün kendime sordum Minho, ben gerçekten bu adama mı yıllarımı verdim? Bu adam ile sevgili olduğum için mi okulda ki bir çok kişi benden nefret etti? Beni gerçekten bu kadar mı sevmedi? Bak Minho bitirdin beni, çöktüm yaşam sevincine dair bir belirtim kalmadı duygularımı kaybettim tepkilerimi kaybettim aşka sevgiye inancımı kaybettim kızamıyorum sevinemiyorum sadece öylece yaşıyorum. Parçalara ayrılıp geri birleşiyorum, boğazım tıkanıyor yutkunamıyorum. Çabalıyorum deniyorum yıkılıyor geri kalkıyorum ama yapamıyorum bir gün bile eski Jisung'u göremiyorum o kadar berbat haldeyim ki eski fotoğraflara bakıp eğer o günlerde ki gibi devam etsek hayatım hayatımız nasıl olurdu merak ediyorum.

Minho
-Bu olaylar olmasa da senden ayrılırdım Jisung, bir zavallı gibi yaşıyorsun. Başka bir kadını seviyordum o zaman, seninle duygularım yaşadıklarımız değil anlık bir hevesmiş sonradan farkettim ve çok da sevmediğim heveslik biri için geleceğimi mahvetmek istemedim yeterince açık mı?

Jisung
-İyi o halde çık git hayatımdan Minho daha ne istiyorsun benden elinde kanıtın var mı? Nasıl oluyorda suçluyorsun beni?

Minho
-Elbette bulacağım Jisung bulduğum zaman seni kendi ellerim ile hapishaneye yollayacağım.

Jisung
-Hayatımı bitirdin be sen benim, bırakıp gittin. Şimdi karşıma çıkmış gelişi güzel konuşuyorsun. Bıraktın ulan sen beni, sana en çok ihtiyacım olduğu anda bıraktın. Neler yaşadım haberin var mı? Tabii yok nasıl olsun ki?

Minho
-Ne sanıyordun Jisung? Hayatımın tamamını senle geçireceğimi mi? Sana annen bile dayanamadı ben mi dayanacağım?

Minho son sözlerini söylemiş Jisung'u öylece bırakıp gitmişti yine. İyi yerden de vurmuştu doğrusu

Jisung'un anlatımı ile
Minho beni tekrar bırakıp gittiğinde içimden geçirmiştim iyi yerden vurdu pezevenk yıllardır duygulardan o kadar uzaktım ki şuan gözlerimin dolmasına anlam veremiyordum sadece yere çökmüş ve oturmuştum.

Birinin bana seslenmesi ile kafamı çevirdiğimde yine tanıdık ama başka bir yüz görmüştüm.






Arkideşler yazar boku yedi ben bunları nasıl geri yapcam şimdi yatıp kalkıp düşünecek başka bir şeyim var yeppieee bu arada yorum yapın he yorum okumak en sevdiğim şey oy vermeseniz bile yorum yapın hadi öptüm bye 💖💮😓

"Bay Lee" /Minsung/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin