10

57 13 4
                                    

İçeri girdiğim gibi kalbim delicesine atmaya başlamıştı, koskocaman bir şirkette iş bulmuştum tamam belki torpil vardı ama zaten bu işi hak etmiştim bu yüzden vicdan azabı falan çekecek değildim.

Felix bana odamı göstermişti; yarısında tamamen bana özel bir bölme olan odada, genel olarak revire benzer bir hava vardı, biraz kasvetli idi ama oldukça güzeldi. Odanın içinde bir çok kez gezmiş bir çok kez turlamıştım, odadan çıktığımda karşıdan gelen Chan'ı beklemeyi ummuyordum. Beni görmüş ve heyecanla yanıma gelmişti, uzun uzun konuşmuştuk onla da. Babamı kazanmış gibi hissediyordum cidden cidden çok çok güzeldi. Daha sonrasında biri daha gelmişti Hyunjin...o Minho'nun yanında durmuştu bu zamana kadar hep onu desteklemişti yanıma gelmişti ama ben Minho'nun adını bile duymaktan gerileceğimi bildiğim için bir bahane ile uzaklaşmıştım. Neden bunu yapıyordu ki? Sonuçta biliyordu ben haklıydım neden bana acı çektiren adamı seçiyordu? Kafamı karıştırıyor ve beni oldukça rahatsız ediyordu. Hyunjin'in buraya gelmesini de beklemiyordum çünkü buraya uğramadığını söylemişti Felix, ne diye gelmişti ki? Çok fazla kafa yormak istemedim ve odama döndüm.

İş çıkışı Felix'in bir işi çıkmıştı bu nedenle tek başıma dönüyordum. Beklenen olmuştu Minho yine ve yine karşıma çıkmıştı ama bu kez pek iyi görünmüyordu biliyordum, umursamamam gerekir, uzaklaşmam gerekirdi ama ben bunu yapmamıştım.

Jisung
-Minho iyi misin?

Enayinin tekiydim cidden

Minho
-iyi değilim kafam çok karışık Jisung berbat bir insanım sınırlarını zorluyorum vur beni diye uğraşıyorum neden neden bunu yapmıyorsun?

Dediklerini zor anlamıştım sarhoştu üstüne üstlük leş gibi alkol kokuyordu dediklerine de anlam veremiyordum. Hazır sarhoşken sınırlarını zorlamak istedim.

Jisung
-Ne diyorsun Minho beni böyle mi kandırmaya çalışıyorsun? Çekip silahı seni vurmamı mı istiyorsun? Yaptıklarının bedelini ödemeden mi seni öldürmemi bekliyorsun? O hâlde çok yanılıyorsun; kendime yeni bir sayfa açtım ben ve bil bakalım içinde kime yer yok, anlıyacağın oyuncu kadrosunda sen yoksun Minho, senin kılına bile zarar vermiyeceğim, tekrar bir çöp için hayatımı karartmaya hiç niyetim yok. Sende biraz adam olur karşıma çıkmayı bırakırsan mutlu olurum. Dalga geçer gibi karşıma çıkıp kafamı allak bullak etmeyi kes artık!

"Bay Lee" /Minsung/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin