9

47 12 2
                                    

Jisung'un ağzından
Biraz farklı hissediyordum. Tekrardan eski arkadaşlarımı bulmuştum; sanki kaldığımız yerden devam ediyormuşuz, sanki sadece bir araya girmişiz, hiçbir şey olmamış, kimse aramıza girmemiş gibiydi. Konuştukça anlamıştık birbirimizi, konuşmuştuk üstesinden gelmiştik.

I.N koltukta uyuya kalmıştı; Felix Hyunjin ile olanları anlatmıştı, Chan gezide imiş, Changbin de Chan ile birlikte imiş. Dönünce onlarla da konuşucaktım.

Yalnız değildim bunca yılın sonrasında tekrar yalnız olmamak beni mutlu ediyordu tekrar kocaman bir arkadaş grubum vardı ailesine kavuşmuş bir çocuk gibi hissediyordum. Mutlu heyecanlı...

İçimde bazı endişeler vardı elbette korkuyordum tabii ki de çünkü eski sevgilimi ben daha kalbimden söküp atamamışken yaralarına bir yara bandı bile yapıştıramamışken o yeni kesikler açmaya canımı daha da sıkmaya başlamıştı ne istiyordu anlamıyordum onca yıl her şeyimi elimden alıp bir anda karşıma çıkıp ne istiyordu benden.

Felix
-Han bak ne diyeceğim.

Jisung
-De bakalım. Korkuyorum..

Felix
-Kötü bir şey demiyeceğim bee sakin oll sadece bir iş teklifi diyelim.

Jisung
-Bir süre kimsenin kılına dahi zarar vermeyi düşünmüyorum Felix üzgünüm.

Felix
-Birine zarar ver diyen kim?

Jisung
-Nasıl?

Felix
-Bizim şirkette işe başla Jis sağlıkçı lazım çok fazla yaralanmalar oluyor. Hem biliyorum zaten bir işe ihtiyacın var. Sana da iyi olur kafa dağıtırsın hem maaşıda baya iyi.

Jisung
-Bilmem yapabilir miyim ki?

Felix
-Adam kesen birleştirirde diye düşünüyorum.

Jisung
-Yah git şurdan! Neyse kabul ediyorum.

Kabul etmekten başka şansım yoktu ki zaten; paraya ihtiyacım elbet olacaktı, Minho'nun eline koz vermeye de niyetim yoktu. Tekrar küllerimden doğacağım Lee Minho seni de o küllerin içinde kaybedeceğim.
.
.
.
Sabahın ilk ışıkları ile hevesle gözlerimi açmış banyomu yapmış üstümü giyinmiştim merdivenlerden koşarak inip Felix'in odasına gelmiştim. İçeriden müzik sesi geliyordu kapıyı tıklattım ve içeri gelmemi söyleyince hızla içeri girdim.

Felix
-Oo erkencisin.

Jisung
-E tabii ilk günden geç kalmak gibi bir niyetim yok.

Felix
-Ay süper bir an önce çıkalım o halde.

Evdekilere kısaca haber vermiş sonra da hızlıca evden çıkmıştık. Arabayı ben kullanmıştım. Şirkete vardığımızda kocaman ve gösterişli olması çok ilgimi çekmişti. Yeni hayatımın ilk günü bugün idi, her şey eskisinden farklı ve bir o kadar güzel olacaktı.

"Bay Lee" /Minsung/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin