8 yıl önce
Jisung'un anlatımı ileOkuldan çıkmış çok yorgun ve bitkin eve gidiyordum bu aralar paraya inanılmaz ihtiyacım vardı, babamın bir kaç yıl önce iflas etmesi ile zor durumlar yaşıyorduk. Bu yıl hayat bana kombo yapıp babamı bu dünyadan almış annem bunun acısına dayanamamış intihar etmişti yani hayatımın tam orta yerine sıçılmıştı. Ben mi? Ben de berbat haldeydim ama işte yaşamam gerekiyordu bu yıl son yılımdı derslerim iyiydi ailemi de kaybedince tamamen derslere vermiştim kendimi. Herkes psikopatın teki olduğumu ailemin ölmesi ile nasıl notlarımın yükseldiğini konuşuyordu, haksız da sayılmazlardı.
Telefonumdan gelen bildirim sesi ile elimi cebime atmış mesajlara tıklamıştım; fatura ödemesini geciktirdiğim için doğal gazımı kesmişlerdi. Daha ne kadar kötü olabilir dedikçe hayat karşıma yeni zorluklar çıkarıyordu. Hesabıma bakmıştım bir miktar param vardı, yolun kenarında ki banka oturup faturaların bir kısmına yatırmıştım muhtemelen ben eve gidene kadar doğal gazımı tekrar açarlardı.
Aradan bir saat kadar bir sürenin geçmesi ile eve varmıştım, evim bu kadar uzak değildi ama yürümek istemiş yolumu tekrar tekrar uzatmıştım, eve geldiğimde kombiyi az bir derecede açtım ev cidden çok soğuktu. Oturup bir şeyler atıştırmıştım, hoş canım istemiyor zorluyordum kendimi, kocaman evimde kocaman yemek masasında tek başımaydım insanın başına ne geleceği cidden hiç belli olmuyordu, düşüncelerim ile gözümden bir iki damla yaş akmıştı, yeni beceri kazanıldı tekrardan ağlayabiliyordum. Uzun bir süredir çaresizliğim hakkında bu kadar düşünmemiştim boktan beter haldeydim.
Telefonumu açtım bir kaç iş ilanına baktım masraflı biri değildim zaten yarı zamanlı bir iş bile bana yetebilirdi okula yakın bir kafede iş ilanına denk gelmiştim saatleri tam okulumun bitmesine denk geliyordu yani bu süperdi hızlıca bir telefon görüşmesi yapmıştım haftanın her günü pazar günleri hariç iş vardı ama benim için sıkıntı değildi anlaşmıştık haftaya işe başlıyordum devletin verdiği ücreti faturalara, kazandığım parayı ise kendime harcıyacaktım.
Telefonuma gelen bildirim sesi ile beni tek güldüren hayatımda kalan son insanlardan mesaj geldiğini fark etmiştim. Herkes yanımdan gider ama onlar kalırdı diye düşünüyordum.
butt lover Minho
Lix
Selamm naberHyun batsın
Sen yazdıkça süper 🤙Hyun'u neden böyle kaydettiğim yeterince açıktı galiba
Popoya dikkat
İyidir de işiniz gücünüz yok mu mk dakika başı şuraya yazıyorsunuz ayrıca gidin özelde sevin birbirinizi başlıycam aşkınıza daJisung
Niye öyle diyorsun mk mutlular işte ne güzelPopoya dikkat
Katılıyorum niye böyle yazdım ki hiç yazmam normaldeMinho'nun şapşallığına gülmüştüm
Dede
Ders yapıyorumSongmin
Bizene dedeDede
Ne alaka adam naber yazmışSongmin
TmBebe
Ben bir şey soracağım okuldan sonra yarın buluşalım mı?Kas
YokBebe
NiyeKas
Şaka yaptım gül diye bana olurDede
Bende gelirimLix
Bana da uyarHyun batsın
TmSongmin
Dede için gelirimJisung
Olur ya kafa dağıtırızPopoya dikkat
Bende varım o haldeAsk adam ya beni bekliyordu kesin
Siz biraz gülüp eğlenin 💅🏻💅🏻